Hallo zusammen
Mein Termin ist am 17. Mai. Ich würde mich gerne eurer Gruppe anschliessen. Nächste Woche habe ich den Ersttrimestertest, deshalb bin ich etwas aufgeregt. Dem Baby gehts bisher gut.
So i mäude mi o mau da, bi scho ir mai/juni gruppe, mi ET isch itz ufe 30.4. festgleit worde😉 cha auso april oder mai wärde😜I bi 34 u mitem 4. Schwanger.
@buendu ich find das soo krass und han scho angst gha davo. Bin aber froh, dass mini ersti Schwangerschaft guet läuft bis jetzt. Hesh denn au mega sorge gha jedes mal, wenn schwanger gsi bish? Cha mir vorstelle, dass die gedanke öfters im hinterchopf sind. Han versuecht positiv denke und so gedanke e chli ignoriere..
Ich bin 40 und hatte auch schon 3 Fehlgeburten, sonst habe ich leider noch keine Kinder. Mit meiner Schwangerschaft geht es im Moment erstaunlich gut. Bin jetzt auf den Ersttrimestertest gespannt.
Well min erschti sohn i de 25ssw hed mösse gholt wäre well nabelschnuerr ned rechtig dorrbluetet gseh esch, bim zweute hani ne dank aspirin chöne bes i de 38ssw chöne phalte ond es esch dorr die erscht gebort en risikoschwangerschaft wo fraueärtzin eifach nüd wed verpasse
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1
1
1
Wir setti im 04.04.22 üses chline Schätzeli becho☀️😘
1
1
Mir hei am gliche Tag ET🥰
6
28
28
64
Ech au 23.4.2022 medem 3te😉
64
64
6
64
1
6
64
1
76
4
Mein Termin ist am 17. Mai. Ich würde mich gerne eurer Gruppe anschliessen. Nächste Woche habe ich den Ersttrimestertest, deshalb bin ich etwas aufgeregt. Dem Baby gehts bisher gut.
1
@buendu Das freut mi esch aues guet 🙏🏽
76
1
76
1
141
64
76
64
1
1
28
64
1
Weisch aber noni was jetz bechunsch?
76
64
Ärtzin hed gmeint si heigi es zipfeli gseh. Aber noni bestätigt.
Hedsi be der scho gluegt?
Glöö ech ha ez noch 2 kind 4 fg gha ond niemert hed chöne säge wieso, ez esches länger blobe ond grössi stemmt au🙏
76
64
1
Bi mir hetmes noni gseh.
64
1
64
1
4
64
64
4