I bi ir 14. ssw
Mir weis de wüsse, aber letscht wuche bir kontrolle isch no ds früech gsi u du nächst isch e hebammekontrolle. Mir wärdes äuä grad vor wiehnacht öpe ir 22. ssw erfahre😉
@Bell Ich han die ganz ziit mega übelkeit gha. Bin jetzt ide 14ti SSW und es ish fast ganz weg zum glück. Die übelkeit ish eifach e grussigs gfühl. Mir het au irgendwie nüt gross gholfe ussert eifach chlini portione esse und schlafe😝 Has würkli non stop gha.
@Sarah 19 91 ja, wett scho wüsse. Aber später.
Mir machet e Gender reveal Party mache, damit mir alli zemme das erfahret. ☺️ und du wetsh es wüsse nacher?
Merci für euere Erfahrungen. Ich hoffe wirklich, dass die Übelkeit bald verschwinden - Puhh anstrengend. Von meiner Ärztin habe ich Iterinol bekommen, das hilft aber nur kurz.
mir isch meeeega übel hoffe das hört de mau... kennes o so bis ca 13ssw bir 2 ss hanis bis ende gha.. zwar ni jede tag aber immer widr 🥴
so spannend 😄 i has bir erste ss wöue wüsse per US. Nr 2 isch e Überraschig gsi 🥰. und jetzt möchte mer o e gender reveal mache 🙋♀️😂 de hani aues gha...
Das beruhigt mich etwas, dass es bei euch besser wurde 🤩.
Wir wollen auch wissen, was es wird. Bin aber erst in der 12 SsW, deshalb isch es vielleicht no zu früh.
Hei zeme han imoment so buchweh als würi mini täg becho ds hani am afang vode schwangerschaft mol gha und etze wieder isch ds normal? Bin zum erste mol schwanger und aktuell ide 14 wuche plus 4 täg
@Dodo_22 hei, sorry digentlich bini ir Mörz Baby2022 gruppe aber lise no görn bi angerne mit. Ig bibou mitem 1. Ching schwanger mittlerwille 22+4. ig cha di villech chli beruhige das si d muetterbänder wode gspürsch. Füuht sech wie Mensschmärze ah. Ig ja das immer no ab und zue, deiche das isch we zBaby wieder e Wachsstumsphase het, ömu so tueni mi beruhige. Wede aber z gfüuh hesch es tuet unnormau weh chasch bir Froueärztin sicher alüte.☺️
@Bambina danke dir viel mol hesch mi beruhigt😊 yo es isch etze scho chli besser mit de schmerze aber denke etze au ds da bänder sind han eh in 2 wuche en termin bim gynäkolog😁
Ich hatte heute den Ersttrimestertest. Es war alles in Ordnung ausser die Blase war zu gross. Jetzt muss man das genau beobachten. Kennt das jemand von euch?
@Bell Da chani dir leider gar nöd helfe☹️ Bin zum erste mal schwanger und han vo dem gar kei erfahrig. Ich bin mir aber sicher, dass das besser wird☺️👍🏽
@jayfy0413 Nächste Woche bin ich beim Spezialisten für Feinultraschall, dann schaut er sich das nochmals an. Es kann sich wohl auch von selbst wieder geben - hoffentlich
Ech legge im spital ha en galle notOP gha, noch 4 kolike am mettwoch,aber eus gods beidne wonderbar🙏
Ha geschter no untersuech gha ond alles wies muess si, ha friitig weder be minere fraueärztin kontrolle🙌
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1
Mir geits ganz guet danke. D übelkeit isch fasch wäg und jetz hoffi chanis chli avo gniesse🙈
151
bi o widr schwanger ir 8 ssw aktuell😁
1
I bi jetz ide 18. Wuche
64
151
151
141
Mir weis de wüsse, aber letscht wuche bir kontrolle isch no ds früech gsi u du nächst isch e hebammekontrolle. Mir wärdes äuä grad vor wiehnacht öpe ir 22. ssw erfahre😉
4
76
76
Mir machet e Gender reveal Party mache, damit mir alli zemme das erfahret. ☺️ und du wetsh es wüsse nacher?
1
Mir wei o wüsse wases git. Stöue mi gärn druf ih🤣
4
151
so spannend 😄 i has bir erste ss wöue wüsse per US. Nr 2 isch e Überraschig gsi 🥰. und jetzt möchte mer o e gender reveal mache 🙋♀️😂 de hani aues gha...
4
Wir wollen auch wissen, was es wird. Bin aber erst in der 12 SsW, deshalb isch es vielleicht no zu früh.
6
177
6
64
Wie alt send dini kind den ez? meitli oder bueb?🤗
177
151
64
4
1
4
76
151
4
1
4
64
4
4
76
1
4
64
4
64
1
64
4
64
Kann esabwr noch nicht geniesen hatte 4 fehlgeburten und bin jedesmal aufgeregt😞
4
64
1
64
1
4
1
Wie geiz aune? Het scho widr öper termin gha??
64
Ha geschter no untersuech gha ond alles wies muess si, ha friitig weder be minere fraueärztin kontrolle🙌