Mamis aus Luzern & Umgebung

Hoi zäme :)

Ich heisse Seraina und bin ein junges Mami von zwei tollen Jungs (bald 3 Jahre & 1 Monat).
Ich würde mich freuen, andere Mamis kennenzulernen, die vielleicht auch Kinder in ähnlichem Alter haben, aber nicht zwingend ;)!
Ich freue mich über deine Nachricht :)
GinkgoJessyC

Kommentare

• Hoi Seraina

Ich heisse Jasmin und habe eine tolle Tocher die 15 monate alt ist.
    Ich würde mich freuen wen du dich bei mir meldest :)
  • Hallo Seraina

Mir chömed vo Altishofen.
    Mini chli isch 21 Mönet alt.
    Wenn möchtisch darfsch di söscht gärn bi mir Mälde 😊
  • Hallo zämä
    Ih spriche jez mou aui ah und ou öichi Chindli. Ih bi Kangatrainerin in Sursee. Jez bi däm schöne Wätter trainiere mir dusse. Kanga isch es ganzkörper Workout und d chindli si äntwäder ir tragi drbii oder im Kinderwage, wis eim wohl isch. Ih würd mi mega fröie öich bire unverbindleche Kangastund dörfe s Kanga nöcher bringe, mit öich dörfe glitzere (im kanga schwitzmeh nid, mir glitzere ;) ), natürlech ischs für öich ou eh cooli Chance angeri mamis kenne z lehre, öich mit ihne us z tuusche und grad nöpis für d Gsundheit z mache. Was fürne Win Win Situation <3 . Nachem Kanga isch no eh grosse Spielplatz ir nöchi für gschwüsterte Chindli oder für eifach nochlii zämä z sii und z ploudere.<br> Gschwüsterti si säubverständlech ou härzlech Willkomme.
    Ih maches öich eifach und gibe grad dr link zum ahmäudä.
    https://kangatraining.info/ch_de/instructor/RamonaWicki/booking/1996
    Liebi & Sunnigi Kangagrüessli
    Ramona
  • Seraiina schrieb: »
    Hoi zäme :)

Ich heisse Seraina und bin ein junges Mami von zwei tollen Jungs (bald 3 Jahre & 1 Monat).
    Ich würde mich freuen, andere Mamis kennenzulernen, die vielleicht auch Kinder in ähnlichem Alter haben, aber nicht zwingend ;)!
    Ich freue mich über deine Nachricht :)

hallo seraiina ech han en tochter wo bald 4 werd🥰 darfsch di gern mäldd bi mer ☺️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum