Hoi zäme
Ich heisse Seraina und bin ein junges Mami von zwei tollen Jungs (bald 3 Jahre & 1 Monat).
Ich würde mich freuen, andere Mamis kennenzulernen, die vielleicht auch Kinder in ähnlichem Alter haben, aber nicht zwingend
!
Ich freue mich über deine Nachricht
Kommentare
3
Ich heisse Jasmin und habe eine tolle Tocher die 15 monate alt ist.
Ich würde mich freuen wen du dich bei mir meldest
4
Mir chömed vo Altishofen.
Mini chli isch 21 Mönet alt.
Wenn möchtisch darfsch di söscht gärn bi mir Mälde 😊
7
Ih spriche jez mou aui ah und ou öichi Chindli. Ih bi Kangatrainerin in Sursee. Jez bi däm schöne Wätter trainiere mir dusse. Kanga isch es ganzkörper Workout und d chindli si äntwäder ir tragi drbii oder im Kinderwage, wis eim wohl isch. Ih würd mi mega fröie öich bire unverbindleche Kangastund dörfe s Kanga nöcher bringe, mit öich dörfe glitzere (im kanga schwitzmeh nid, mir glitzere ), natürlech ischs für öich ou eh cooli Chance angeri mamis kenne z lehre, öich mit ihne us z tuusche und grad nöpis für d Gsundheit z mache. Was fürne Win Win Situation . Nachem Kanga isch no eh grosse Spielplatz ir nöchi für gschwüsterte Chindli oder für eifach nochlii zämä z sii und z ploudere.<br> Gschwüsterti si säubverständlech ou härzlech Willkomme.
Ih maches öich eifach und gibe grad dr link zum ahmäudä.
https://kangatraining.info/ch_de/instructor/RamonaWicki/booking/1996
Liebi & Sunnigi Kangagrüessli
Ramona
24
hallo seraiina ech han en tochter wo bald 4 werd🥰 darfsch di gern mäldd bi mer ☺️