Schwimmsitze

Hallo liebi Mamis.
Ich gahn nächscht Jahr id Ferie mit min Chline und min Partner.
Jetzt hani welle fröge, was ihr vo Schwimmsitz haltet?
Ich bi echli unsicher so eis zchaufe.. willi scho viel negativs drüber gläse han. Aber kenne au paar Mamis wos gern hend..

🙈

Kommentare

• Mir hend au eis gha ide Ferie jetze und isch super gsi👍 Mir hend eis gha für ufem Buch und ufem Rugge und den isch sie ab und zue so igschlafe
  • Ohh wie alt isch sie denn und was für eine isch das gsi wenni fröge derf
  • Sie isch Mönet gsi zu dem Zitpunkt und isch eine vo Amazon gsi für 25€, de name weissi leider nüme😬 het aber eh grossi uswahl dete
  • 8 mönet*
  • Mir sind gad ide Ferie und händ für unseri 15 M alti Tochter e Schwimmring vo Intex kauft (heisst Baby Float Pool School). Het 9.90 kostet im Sport X. Dä isch allerdings erst ab 1 J. Mir findes super und i chan nüd negativs drüber säge.
  • Wier hei so en schwimmtrainer (fo Freds swim academy). Chame bi babywalz chaufe. Isch anschinend super für en gueti wasserlag zerleren. Üse chli (jetzt 21 mt. Alt) isch aber aktuell nimme so gern da dri. Vili wär das no en option48ff0650-0f3c-11ec-a9d7-d79878f3f6ee.jpeg
  • Ahhh super @veki88 min chline isch au 15 Mönet und genau de schwimmring weti jetzt ebe gohole 🙈🙈
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum