Hallo mitenand, als stilli mitläserin in diverse sites, hani dänkt i mäld mi au a und tusch mi ändlich us mit lüt wos ähnlich goht wie mir. Ich bi 29, bald 30😣 sit 2 johr kw leider erfolgslos.. zurzit im erste zyklus mit letrozol, 7. zyklus Metformin (sit märz 21 erfahre dasi Pcos han mit Insulinresistenz) Spermiogram vom maa, alles i.o.. nit das es mi stört das es guet use cho isch.. nur ligts problem allei an mir was mi rächt fertig macht.. verstönd ihr wasi mein??….
Zurzit ES plus 14.. Test vo hütt negativ - alles schei…
Wäm gohts au glich oder ähnlich? Ich verzwiifle..
Freu mi sehr über zahlrichi Nochrichte!!
Lg
Meki
Kommentare
383
Mir sind au sit 1 jahr am üebe.. doch bis jetzt no nüt🤷♀️
243
200
33
243
was passiert bi däre akupunktur genau? Was genau leitets das es zunere schwangerschaft wird? Hani jez nonie ghört und dönt sehr interessant. Wie viel mol hesch das miesse mache?
Lg
243
Lg
200
Ich bin im nöche Kontakt mit mine Ärzt und mir versuechet jetzt eifach mit ernährigsumstellug und natürliche produkt min körper wieder in fahrt z bringe. I han u Schlechti bluetwert gha wo aber mitlerwile wieder besser sind und ich han sit absetzte vo dä pille jetzt s erste mol ohni nohelfe e periode becho 😊
243
200
Also i han ez 190 täg gha im letschtä zyklus, und i ha vor guet 2 wuche alles umgstellt, also ich esse gluten zucker und milch frei
33
243
200
243
Bisch denn erst kürzlich schwanger gsi oder sinder bereits uf n2 am hoffe? Sorry fallsis irgenwo überläse ha.. ☺️
33
243
33
243
6
Ich han Endometriose Stufe 3 gha und au immer wieder Zystene. Mir hend üs druff igstellt dases schwer wird zum Schwanger werde, wenn nöd sogar Chinderlos blibe… insbesondere da ich 5 jahr lang starki hormon han müässe neh (spiral plus pille) und drum hani mi entschiede (uf Empfehlige vo minere Physio, wo viel Patientinne gha het mit dä glich Stei im Weg, wos denn schnell funktioniert het) zum Akupunktur mache. Und es het au nachemen halbe Jahr klappet..Mir hend üs allerdings au kein Druck gmacht und gseit mir nehmets wies chunt, und das denki het au mitgspielt.
Es duet weh wenn all um dich ume Babys überchömet, aber gib nid uf.
Ich chan dir würkli Akupunktur empfehle. Weiss ez nöd vo wo das chunsch, aber im Ruum Winterhur, chani dir d‘Nancy Ribi impfehle.
Blibt stark und viel Glück eu.🙏🏼
243
Ich gohs au langsam a, nur ha ich halt vor 2 johr dänkt das es viel schnäller würdi go und ha vo all dene krankheite nie was ghört geschweige denn, das ich so öbbis könnt ha.. nach 2 johr probiere und immer wieder entüscht zwärde isch halt nit immer eifach. Aber ich bi ruhig und zeig au nit immer wie sehr ases eim beschäftigt und au chli angst het, obs je mols klappe wird??
Jetzt hani scho mehrmols über die akupunktur gläse und muess sage, das würdi gärn emol ahgo. Muess mi nur no informiere, wär mi do überwiist oder an wär ich mi do genau wände muess?
Ich wohn im Thurgau, Winti isch halt scho chli witt vo mir. Aber ich dänk do miessts sicher au lüt ha, wo das mache.
Was mi no interessiert, us wellem grund hesch denn miesse spirale plus pille nä? Wege dr endo oder het das e andere Grund?
Lg
626
HalliHallo
Han grad gläse das du usem TG bisch vowo denn gnau, i het dir e gueti adresse wo KK anerkannt isch für id Akupunktur 💪🏻
6
So viel Hormon hani müässe neh weg dä Endo, das si nöd gad wieder chunt. Und han aber au zu dem Ziitpunkt kein Partner gha, dasme gad hetti chönne sege mir legget los mit chind.
Grundsätzlich meldisch di selber ah bide Akupunktur. D’ Elefäntli, hani gseh chan dir öbert hoffentlich ide nöchi empfehle.
243
243
Lg
6
Han dank dä akupunktur, en regelmässige zyklus au übercho gha und zwei mönet nach dä entfernig vode spirale uf natürlichem weg schwanger wordä.
Aber mi darf nöd vergesse, jede körper isch anderst.
626
chasch du mir evt privat schriebe evt chumi d nochricht öber
243
243
11
I bi jetzt am hibble.. ES 5 🥰
243
243
11
55
Hend nochem erste chind met 37gi en fg gah de alli diagnosene und es herts johr therapie wäge de hämochromatose und 4 mt noch therapie endi beni ss worde und jz ssw34.
Gib ned din traum uf und versuech ned z verzwiefle au wenn das ned immer eifach esch und mer au die gfühl döf zueloh ubd läbe.
Han chranio und vorallem akupunktur regelmässig bsuecht, vell yoga gmacht für mich.
243
243
55
Bem zwöite chind sofort aber verlore ubd jz bem dritte chind 2 johr.
Nei kei pco aber luut de ärzt sehr es grings risiko welli au all 2 woche 6 dl bluet ha mösse abloh und mi körper es frack gseh esch. Aber äbe met 42gi heds jo trotz allem klappet. Und mini kollegin mit pco schilddrüese useoperiert und insulinresitenz esch au ss worde noch 2 johr, und niemert hed ere das no glaubt