Hallo zäme, i Bi 28i u chume o usem Kanton Bern. i Bi jtz it 6ssw (17juni ET). Ha leider no ke FA Termin da mini no bis am Mäntig ferie het.
Es Isch mis 2 Kind z erst Isch jtz de 15Mönet Aut. I ha ziemlech rüggeweh, Buchchrämpf u Bi müed. I mache mr viu sorge u Gedanke wöui vor 1.5 Monet es Baby verlore ha, ha jtz däm entsprechend Schiss das öppis nid stimmt.
Wi geits euch hüt?
Heeii Oli 🙃 schön das o bi üs bisch 🥰 ohje das duet mer sehr leid i ha mis erschte mit 18i o verlore u de hani 2 gsundi schwangerschafte gha u am 28 august 2021 hani o eis verlore u müesse usschabe 😪fühele gad so mit dir 🙄 me getrout sech no ni so zfreue weus haut no sehr presänt isch🙏 jöö no e chline wurm hesch mi jünger wird im Dez 2i🥰
Oh nei ds duet mir o sehr leid für di. Bi mir isches am 10.08. von säuber cho, has Grad gmerkt gha.
Jtz hoffi z beste. Ja mini chlini Isch zwar mängisch sehr asträngend würd se aber nid wöue itusche😁.
Hesch du scho azeiche?
Hallo zäme
I bi o e Bärnere u passe nume knapp i die gruppe😜 ha am 2. mai termin u bi itz ir 13. ssw.
Mir isches uh viu schlächt mau mit erbräche, mau ohni oder brächreiz.
D‘müedigkeit isch afe chli besser.
Ah u mir überchöme üses vierte wunder😘
Ohje gad im glich Monet😪🙏⭐⭐ ha ebe zviu Bluet verlore u bi de i Notfau amne samschti weus mir elend isch gange u sturm gsi.. es isch mer wück dbei abgloffe sorry für di info u het nüm uf ghört u de bini sofort i Ops cho u de heisi usgschabt. bi froh gsi wos düre gsi isch. und jetzt chumi morn i di 7ssw 🙈geit alles so schnell vo trur uf widr fröid aber glich angscht das es widr ab geit... jaaaa i ha azeiche immer so ufe spötere nami wirds mir elend schlächt🥴 und bi. mega müed... u o immer widr chli trümlig.... und bi öich?
Hallo Primel o es mehrfach mami scho🙂 schön bisch o da 🙃😘
@Sarah 19 91
I ha sehr starchi chrämpf gha u när bluetige u am nächste Tag Hani de gmerkt Isch ke Inistigsbluetig u wo's de Isch usecho hanis Grad gseh üs gwüsst, Bi när i Notfall aber di hei o nüm chönne mache.
Ja es Isch es riise gfüehlschaos, i weis wast meinsch.
I ha vorussichtlech am 17.juni Termin.
Bir erste ss Isch mr geng gäge abe so schlächt gsi, aber bis jtz Hani no garnüt u ds gut mr chli z dänke, obwohl i alt froh si😅.
hei ihr liebe 🙂 bi vorgeschter abe i notfau weu i schmierbluetig ha übercho... ha gad widr sehr angscht gha das aues scho widr verbi isch.. si hei gschallt u e embryo mit herzaktivität gseh 🙏 gad e stei vom häez gheit.
Heyyy Froue ❤️ es geit mer solala... mir isch immerno schlächt meischtens aber nume no abem spötere nami🤷♀️ aktuell ir 17 wuche. und ja gspüres o ab u zue. 🥰😊
Bin extrem vercheltet im moment hoffe gad schnell verbi😷 bi aktuell ide 15 Wuche aber gspüres bebe noned😊 Bin froh hani next wuche am 5.1 wieder mal en Termin
Ja es geit rächt guet. Bi itz grad sitere wuche chrank u isch chli es uf u ab.
Am 2te tag hani wine migräne gha mit starch chopfweh u 8mau erbräche, när isch schnuderi u hueste cho u energielos u schlapp, bini bis hüt phasewiis immer wieder. Aber es chunnt…😉🙏🏻 bi froh gspühri ds chliine so guet, bi itz ir 23 ssw😘🙏🏻
@Zireael Mir hocke alli im büro und warte uf de mittag do hemmer alli pizza bstellt.. die lüt wundere sich scho wieso i immer so hunger ha😂 ha ebbe no nüt gseit aber langsam wirds zitt.. oh nei viel spass bim zahni und los dir dsuppe schmecke!!!
@meki_33 Ahhh en guet🙈 denksch biz a mich bim Pizza esse🥲Ich han so stark Erbroche ab de 7ssw da het mini Chefin mich zum Arzt gschickt ich söll mal luege obi schwanger bin🤣 natürlich hanis scho gwüsstaber ha denkt so viel erbreche isch nöd normal naja den bini 3 Wuche krank gschriebe gsi wegem Hänatom da hanis denscho gseit🙈
@Zireael Jo ha scho 2 schinkegipfel ka und ei laugegipfel.. ich könnt momentan ässe wie e bär.. soooo schlimm😣😣🥸🥸 aber i wird an di dänke und iss 2-3 stück für di haha
Ich ha bis jez nur 2-3 mol müsse erbräche zwüsche 8.-10.ssw jetzt gohts langsam wieder.. hoff das kunnt nüm
Mc isch läbä im moment😂 ga sicher 1 x i dr wuche öpis ga hole🥰 im moment liebi di mc muffin mit chääs und ei u speck 🤪 oder big mac mit 3x extra chäs 😂😂😂 völlig übertribe und verchäääset aber i liebes 😂😂😂
@Sarah 19 91 Ohh jaaaa i fang scho ahvo sabbere bic mac isch läääbe 😂😂😂Pizza isch sehr fein gsi nur i ha wieder mol nach langem miesse erbräche ca vor 20 min. Wieso au immer?! Ha mega kopfweh übercho und willi so luscht uf suures ha die ganz zitt hani e orange gässe denn isch aber alles ufe cho..
@samira. Also nur so bin vo Züri 😂 aber chum mis Baby im Juni über will aber trotzdem i der MC Pizza Gruppe si🙈 @Sarah 19 91 glaub mir sind öbbe glich wiit🥰
Zlustige isch bi mine letzte 2ssw hani mengish no weniger gesse als normal zustand😅😅 bi glaub die usnahm aber weni uf öppis bock ha kha hets müese sie shüsh hani min mah eif killt😂
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
151
4
151
151
4
151
29
Es Isch mis 2 Kind z erst Isch jtz de 15Mönet Aut. I ha ziemlech rüggeweh, Buchchrämpf u Bi müed. I mache mr viu sorge u Gedanke wöui vor 1.5 Monet es Baby verlore ha, ha jtz däm entsprechend Schiss das öppis nid stimmt.
Wi geits euch hüt?
151
29
Jtz hoffi z beste. Ja mini chlini Isch zwar mängisch sehr asträngend würd se aber nid wöue itusche😁.
Hesch du scho azeiche?
141
I bi o e Bärnere u passe nume knapp i die gruppe😜 ha am 2. mai termin u bi itz ir 13. ssw.
Mir isches uh viu schlächt mau mit erbräche, mau ohni oder brächreiz.
D‘müedigkeit isch afe chli besser.
Ah u mir überchöme üses vierte wunder😘
141
4
151
Hallo Primel o es mehrfach mami scho🙂 schön bisch o da 🙃😘
29
@Sarah 19 91
I ha sehr starchi chrämpf gha u när bluetige u am nächste Tag Hani de gmerkt Isch ke Inistigsbluetig u wo's de Isch usecho hanis Grad gseh üs gwüsst, Bi när i Notfall aber di hei o nüm chönne mache.
Ja es Isch es riise gfüehlschaos, i weis wast meinsch.
I ha vorussichtlech am 17.juni Termin.
Bir erste ss Isch mr geng gäge abe so schlächt gsi, aber bis jtz Hani no garnüt u ds gut mr chli z dänke, obwohl i alt froh si😅.
4
29
Wie ischs gsi bir untersuechig?😊
151
4
4
141
168
4
141
151
4
141
I gspühre ds chliine itze scho es zytli sehr guet. Aktuell bini no grad corona am düre süüche, aber es geit sowit rächt gäbig.
151
151
168
168
151
141
Am 2te tag hani wine migräne gha mit starch chopfweh u 8mau erbräche, när isch schnuderi u hueste cho u energielos u schlapp, bini bis hüt phasewiis immer wieder. Aber es chunnt…😉🙏🏻 bi froh gspühri ds chliine so guet, bi itz ir 23 ssw😘🙏🏻
243
440
243
440
243
440
243
Ich ha bis jez nur 2-3 mol müsse erbräche zwüsche 8.-10.ssw jetzt gohts langsam wieder.. hoff das kunnt nüm
151
151
243
430
168
440
151
151
430
430
430