@rosa. Es si jetzt sehr viu im momunity forum. Isch vo DE, abr sehr ähnlich mitm local forum. Es git ä öffentlechi local forum gruppe wo wiene whatsapp gruppe ufbout isch. U es paar si hie, es paar im whatsapp chat u es paar uf fb
Ja wie Talisa seit… chli überall verteilt🙈 ich bin au überall agmäldet, han aber mega müeh mich no mit eim azfründe… isch huere schräg gitz Local nöme! Und ich finds abgseh devo e frechheit händs es hüt scho abgstellt🤬
Bin überall agmäldet… switche ewigs hin und her… irgendwie tuen ich mich extrem schwer mit allne… da isch würklich ruhig, debi isch das so guet organisiert! DAdmin sind mega schnell wenn öppis isch und hälfed au sehr prompt👍👍👍
Mamsi das isch normal🙈 mine het au so viel gfehlt im kg und d chindergärtner het das au gseit.. es git chind wo schneller ahsteckbar sind und söttige wo wenigerschnell..🤷🏻♀️ gueti besserig uf jedefall
@Mamsi Isch bi üs au so. Er het sicher all 2-4 wuche irgend e schnuddernase oder hueste oder e infekt mit fieber 🙈 aber das isch vermuetlich s erste Johr wos schlimm isch, das wird besser wärde. Und üsi KiÄ het au gseit das sig normal. Gueti besserig ☺️
Ah danke ihr beruhiged mich jetzt grad mega🥰 ich han mir würkli gedanke gmacht ob min Sohn es extrem schlächts Immunsystem hät… er tuet mir au u leid will er jetzt scho wieder fählt. Er gaht so gern in Chindsgi🥺 Danke für eui schnälle antworte😘
@Mamsi esch be eus ou so gsi. Denn escher jetzt no vor de Ferie ganzi zwoi Woche chrank gsi met Fieber ond Mettuohreentzöndig. E gebe ehm jetzt jede morge en Junior Power Cocktail vo Fitline. Esch eher tür, aber sett denn escher gsond ohni schnodernase…
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
531
37
28
0
0
20
0
20
28
333
28