Hej ihr allwissende Mamis🤗 cha mier ächt öbber helfe...?
Wie lang gahds bis contact tracing Bern sich meldet wie mer sich muess verhalte, wenn mer mitere Covid positiv teste Person in engem Kontakt gsi isch? Aso ich wo gimpft bin müesst ja ned id Quarantäne (findes zwar gföhrlich, da ich ide Pfleg schaffe 🤔) aber wie isch es ächt mit de Chind? Warte sid em Vormittag uf en Info wie weiter... Und es 2,5 järigs Chind... Muess mer amu ned la teste...?
Es ist nicht ganz fair hier Werbung bzw. für eine andere App zu machen. Wir freuens uns aber wenn ihr hier interessante Themen und Diskussionen startet.
Klinkt euch hier in die Community ein. 🤗
Sorry, musste ich kurz anmerken, ich hoffe ihr versteht das.
Ladies evtl chönt ihr mir witerhelfe. Irgendwie isch iführig vo nahrig völlig anderst als vor 6jahr. Gits irgendwo e liste ab wenn was? Weiss langsam nüm was koche. Han sgfühl git immer sgliche brei🙈
@chica.1 Hützutags chasch du ihne zässe gäh, was du möchtisch. Mini hend vo afang a vo üsem tisch gässe. Halt eifach ohni/sehr wenig salz. S wichtigste isch, dass si nid z vill Salz oder Eiwiss abbechöme. Mach der nid zvill gedanke. Mir hei zwar kei Brei gä, aber vilicht chasch jo vo dem wo du für üch chochis, e bitz näh und püriere, teigware mit gmües, riis, fleisch, fisch usw. und für zvieri verschideni früchte brei probiere. Griessbrei, haferbrei mit Banane hei üsi hüt no gärn mit 5 jährig ☺️ für zwüschedüre.
Ich sehe das für manche Fragen eigentlich ein ganzes Thema Sinn machen würde. Das sehen dann auch mehrere Nutzer die auf der Startseite unterwegs sind.
Probiert es auch mal dort, wenn die Frage zumindest eine kleine Diskussion dazu hergiebt.
Damits öbbis z läse git, muess me au schribe 😂 aso es lauft scho meh als au scho 🥳🥳🥳Vor ca. 5-6 johr bini ufem alte swissmom aktiv gsi und klar isch dört sehr vill gloffe aber au sehr oft stritereie, zickekrieg und gfühlti hundert tuusig verchaufspost tagtäglich usw. wäge däm hani mi denne dört au glösche gha. Sit es paar Mönet bini do aktiv und bis jetz isch d stimmig immer sehr fründlich und sachlich do inne, findi super. 😄
Vilicht bruchts au eifach no chli zyt.
Han mal en facebookaccount gmacht…. find aber au döt lauft irgendwie nöd vil.
Irgendwie findis da au vil übersichtlicher.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
3
0
496
@Gröipschi Du wersch im FB gsuecht ☺️
148
148
496
409
790
Wie lang gahds bis contact tracing Bern sich meldet wie mer sich muess verhalte, wenn mer mitere Covid positiv teste Person in engem Kontakt gsi isch? Aso ich wo gimpft bin müesst ja ned id Quarantäne (findes zwar gföhrlich, da ich ide Pfleg schaffe 🤔) aber wie isch es ächt mit de Chind? Warte sid em Vormittag uf en Info wie weiter... Und es 2,5 järigs Chind... Muess mer amu ned la teste...?
Ach das isch doch eifach blöööd😓😓😓
340
496
Wird gesucht
409
0
409
3
0
29
496
409
3
0
626
61
20
34
78
409
Es ist nicht ganz fair hier Werbung bzw. für eine andere App zu machen. Wir freuens uns aber wenn ihr hier interessante Themen und Diskussionen startet.
Klinkt euch hier in die Community ein. 🤗
Sorry, musste ich kurz anmerken, ich hoffe ihr versteht das.
Lg, Admin
0
488
0
Mis Gottimeitli isch 9i und wünscht sich eini uf d wiähnachte.. und i ha aber kein plan 🙂
2
37
0
231
5
778
778
333
11
409
Ich sehe das für manche Fragen eigentlich ein ganzes Thema Sinn machen würde. Das sehen dann auch mehrere Nutzer die auf der Startseite unterwegs sind.
Probiert es auch mal dort, wenn die Frage zumindest eine kleine Diskussion dazu hergiebt.
Lg,
Admin
28
0
790
409
20
80
5
778
488
😅👍
5
256
Han mal en facebookaccount gmacht…. find aber au döt lauft irgendwie nöd vil.
Irgendwie findis da au vil übersichtlicher.