Paar als Gotte/Götti

Hallo zusammen

Hat sich jemand für diese Konstellation entschieden? Wie handhabt ihr es mit Geschenken etc. vor allem, wenn ihr mehr als ein Kind habt? Oder habt ihr bei allen Kindern ein Paar gewählt?

Ich danke euch für den Austausch :-)

Liebe Grüsse
Dixi

Kommentare

• Hallo Dixi
    Wir haben es bei unserem Kindern nicht. Mein Bruder hat jedoch ein Paar als Gotti/Götti und ich nicht. Für uns als Kinder bestand kein Unterschied. Es war einfach so.
    So wie ich mich erinnern kann, hat er von ihnen manchmal zwei Geschenke oder ein grösseres (teureres) Geschenk erhalten.
    Ich fand es immer cool, dass er zu Beiden gleichzeitig in die Ferien konnte und ich immer getrennt gehen „musste“ 😄
  • Bi üsere 2.tocher wo im Dezember chunt hei mr üs entschidä mi cousin u sini frou aus gotti/götti zwähle. Bir 1. Tochter nid, si het drfür 3 gottis u ke götti. Wäg de gschänk machi mr ke sorgä🤣 u süsch chames de denn immerno klärä
  • Wäg dä Gschänk fändis sogar positiv we nur eis würd cho... Findä di gschänkföuät eh jenseits zum Teil 😂
  • *gschänkfluet
  • Das isch eso. Ich finde die Gschänkfluet ächt abartig und unnötig. Han mir nur überleid, dass allefalls witeri Chind denn nid söttig ä anderi Konstellation ha. Wär chli unfair irgendwie.
    Mir nähmid jetzt es Päärli :-)
  • Ich ha mich extra gege Päärli entschiede ... de min Götti und mis dazumalig Gotti sind es Päärli gsi .. leider häts bi dene ned ghebed und so hani mis Gotti de niemals meh gseh nur na de Götti ... vo dem her hani mich bi minere Tochter anderst entschiede und sGotti isch mini best fründin vo ich scho sit em chindergarte ha und Götti isch de Best Kolleg vo mim Mah
  • Mer hend bi allne 3 chind es päärli. Für üs passts super so. Und genau das mit de gschenkli findi au en mega vorteil ☺️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum