Mine isch au vom januar. Hei ihm denn eifach zum geburtstag chli früehling/summersache und zwiehnachte wintersache gschänkt 😉. Das chunt mier grat so spontan in sinn, wo ihm mit 1-1.5 jahr freud gmacht het
- bobbycar
- toniebox
- motorikwürfel
- wishbone laufrad (isch es 3rad)
- xylophon/babyschlagzüg
- büechli mit tiergrüschli (zum selber drücke)
- sache zum sändele (und der sandchaschte 🙈)
- ufblasbars bädeli
- seifeblase
- strassechride
Ah damit meinte ich Bücher aus Karton für die Kleinen und zwar solche die tönen, Klappen haben, zum fühlen sind, herauskommen, … halt nicht „nur“ Bilder. Weisst du, was ich meine?
Echt tolle Ideen, hilft mir auch gerade für meinen Kleinen!
Ab wann können sie was mit der Toniebox anfangen und wie lang sind die Geschichten?
Also mini hät am 12 Januar Geburtstag und hät de uf de 1 Geburi die Toniebox becho.
Am ahfang isch es gäng es ufe und abe due vo de Tonies und scho das hät ihre plauch gmacht... ha de eh Kreative Tonie mit schweizer chinder leider bespielt und de hat sie scho rächt früeh de mit gmacht..
Hüt benuzt sie Tonies au gern für Ihres Puppehus 😄 und musik lauf au immer im Zimmer.
Ahgabe wie lang so eis gat chani grad ned säge ... sot aber uf jeder Tonie druffstah
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
0
778
223
Sändelisache
Sortierspiel Farben und Formen
Lustiges Ziehtier
Xylophon-Hammer-Spiel
Wasser spielzeug für an die Wand
Magnetspiel
Greifpuzzle
Helm
Velositz
Schaukel“pferd“
Kartonbücher Erlebnis
Bobbycar
Sitzroller (Laufrad mit 3-4 Rädern)
Malen Baby (grosse Stifte, Fingerfarben, Schürze, …)
488
Sust
Bobbycar
Motorikwürfel
Grüschbüecher
Holzpuzzle
531
- bobbycar
- toniebox
- motorikwürfel
- wishbone laufrad (isch es 3rad)
- xylophon/babyschlagzüg
- büechli mit tiergrüschli (zum selber drücke)
- sache zum sändele (und der sandchaschte 🙈)
- ufblasbars bädeli
- seifeblase
- strassechride
3
3
223
Echt tolle Ideen, hilft mir auch gerade für meinen Kleinen!
Ab wann können sie was mit der Toniebox anfangen und wie lang sind die Geschichten?
488
Am ahfang isch es gäng es ufe und abe due vo de Tonies und scho das hät ihre plauch gmacht... ha de eh Kreative Tonie mit schweizer chinder leider bespielt und de hat sie scho rächt früeh de mit gmacht..
Hüt benuzt sie Tonies au gern für Ihres Puppehus 😄 und musik lauf au immer im Zimmer.
Ahgabe wie lang so eis gat chani grad ned säge ... sot aber uf jeder Tonie druffstah
3
33
223
33
226
Ministeps Aqua Doodle XXL
3
223
3