Wir haben mit batikfarben und rasierschaum tragetaschen(einkaufstaschen stoff) bemalt 😉. Kann ich nur empfehlen, war wirklich ein spass für klein und gross.
Ja glaub scho. Es git extra fixiermittel, wome nacher int wäschmaschina cha geh & denn sött die farb nit usga. Heis aber no nit usprobiert. Glaub me sött sie aber nit heisser wo 60 grad wasche.
@Sti, mir hei mit ganz normale acrylfarbe u när no so miteme hitzespray drüber. Aber ds brättli blibt glich wi chläbä ar pfanne, äs chehrä jtz eifach aui ds brättli um we di heisse pfanne chunnt u mis mami bruchts süsch aus ungersätzli fürnes blüemli druf🙈
@Sti chasch guet mit GoniDecor. Damit’s nöd ade heisse Pfanne klebt chasch na es paar Glasnuggets druf kleben oder Mosaikplättli
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
531
337
333
531
262
U dr grösser maut äs houzwüschärli a wo mir när zämä mitem schüfäli schänkä
Letscht jahr hei mir korkungersätzli agmale für di heissi pfanne druf u dr chlin het uf sidäpapier gmale u das hani när ufänä cherzä ibrönt
333
262
0