@meki_33 ich bin ja e wuche wiiter aber extrem schwanger fühl ich mich au nid. Versuech positiv z denke und suscht los uf dis Buuchgfühl und meld di bim Arzt oder dinere Hebamme. Hoffe chasch es glich gnüsse
@meki_33 Ich verstahn dich zu guet! ich han s‘letschtmal en abgang ih de ssw 12 gha, aber jedi schwangerschaft isch anderst und symptom seget leider so guet wie nüt über de verlauf us. ab jetzt sind mer scho all mamis und dass mer eus sorge machet ghört ab jetzt eifach dazue, demit muess mer lerne umgah
ich bin bi 15+2 und fühl mich bis uf en eher ufgeblähte buch und grösseri brüst au unschwanger. ih de erste drü mönet hani all mögliche symptom gha, gschwolleni brüst etc. und jetzt nüt meh, trotzdem isch lt. FA alles guet.
Vertrau dir, dim körper und dim baby dass alles guet chunt
Ich ha mich bi de erst Schwangerschaft au total unschwanger gfühlt und wie bi @Glöö seit hends bi mie au immer gseit ich heg ja gar kei buch und han mer au viel gedanke gmacht und seeehr sensibel versuecht zsi zum sbaby spüre, ich ha dhand die gaaanz zit ufm buch ka zum luege ob ich ababy spüre... Es isch also würkli normal das dich so fühlsch 🥰 bisch ufkeinfall allei bi dem 🥰
Mir geht es auch immer wieder so.
Ich habe, glaub ich zumindest 😂, gestern bei 18+6 das erste mal den Kleinen gespürt. Aber selbst da bin ich mir grad noch nicht sicher, ob ich mir das nicht einbilde 😜
Hallo ihr liebe danke viel mol für die zahlriichi antworte und bricht us eurer sicht.. dpraxis kenni jo me liist jo überall symptom falle und me fühlt sich besser und me söts gniesse und es wird wieder e zitt ko wo wieder müehsamer wird.. au das es mis erste baby isch und ichs erst spöter wird gspüüre etc. Eigentlich isch es mir jo klar und könnt beruhigt mini ss gniesse und wuche für wuche warte das es bald sowitt isch🥰 aber ich weiss nit woher as die unsicherheit kunnt.. 2.5 johr hani uf all das gwartet und ha mir miesse ahhöre das es bi mir mit grosser wohrschinlichkeit nit klappe wird etc. Ich glaub i ha weg dem e knacks beko, dasi die ganzi zitt angst ha das sie doch rächt hän unds bi mir nit klappt.. oh mann i glaub das sin hormon dasi so komischi überlegige ha🤣 mir isch jo scho klar dasis so witt gschafft ha und ich mi sött glücklich schätze etc.. au im gschäft muessi mir ahghöre dasi doch scho e alter erreicht ha woni ändlich doch sötti muetter wärde blabla.. überall wird gredet und mich verunsicherets eifach sehr.. au bini sehr mied.. i könnt nur schlofe.. 100% schaffe isch scho sehr schwer und wenni so ahdütige mach denn wirdi nur belächlet und me seit mir dasi doch eifach nur will usnütze willi schwanger bi.. sogar do bekunnt me e schlächts gwüsse wenn me mol am liebste wür dahei bliibe.. kei ahnig i hoff bi euch laufts runder wie bi mir😅 und übrigens seht me mir am buch no nüt wirklich aa.. ha zwar so e ufblähite buch aber das ligt au dra willi ha miesse metformin absetze und ich mega verstopfig ha.. dr kommentar mit me gseht no gar nüt würklich hani mir au scho miesse ahlose.. so a la bisch sicher bisch im 5. monet?!😂😂
Bis vor knapp drei Wochen hat man bei mir auch noch überhaupt gar nix gesehen. Inzwischen kann ich meinen Bauch aber nicht mehr verstecken 🤰🏼Das wird bei dir sicher auch bald losgehen und dann hast du das Gefühl, er explodiert regelrecht 😉Und die Müdigkeit kenne ich auch… ich schlafe aktuell meist schon zwischen 8 und 9 vorm TV ein 😴🙈
Was ich noch recht schwierig finde ist das Gefühl, es niemandem recht machen zu können… Ich arbeite aktuell aufgrund meiner Rückenschmerzen reduziert. Auf der einen Seite habe ich dadurch auf der Arbeit ein schlechtes Gewissen, auf der anderen Seite bekomme ich von meinem Mann und anderen Angehörigen zu hören, dass ich zu viel mache und mich mehr schonen soll… Ja was denn nun??? 😳
@eulle116 Ja hoffen wir dass bei mir auch die explosion kommt😛😛 oh ich schlafe um 9 auch schon längst.. mein mann bespasst mich, dass wir uns kaum noch sehen, da ich nach der arbeit nur rumliegen und essen will.. dann bin ich eh schon weg 💤 🤣Ohje seit wann hast du denn die schmerzen? Kommt das von der ss?
Aber zum glück hat man dich reduziert, das ist doch schon mal was und dein mann hat ja nicht ganz unrecht.. wir müssen uns wirklich schonen und schauen, dass es uns gut geht☺️
Jaa! Normal macht man sich gedanke. Isch au viel eifacher z‘sege „blieb entspannt und versuech dich nöd stresse lah vo so zügs“, als es tatsächlich ish die sache ignoriere. Aber irgendwie klappt das scho! @meki_33 ich freue mich sehr für dich, dass es nach langer ziit doch klappet het! Und ich bin mir sicher, du wirsh dis baby chönne ih dineri ärm hebe. Los uf din körper… solang nüt schlimms spührsh, wird alles guet si☺️ Ich denk au bi jede schmerz „ish das normal?“ oder „was bedütet das?“ haha! Aber nacher muesh dich selber ihrede, dass du dir sache am ihbilde bish. Du wirsh es scho merke, wenn öpis würkli nöd okay ish. Und ebe… wenn trotzdem beunruhigt bish, chash sicher din FA immer fröge denki mal☺️
Jo jez muessi do duure und uf min körper loose.. 🥰🥰🥰 i freu mi so wahnsinnig druff und bi eifach happy…
Aber jetzt mol e anderi frog händ ihr au problem mitem stuehlgang? Also i ha amigs sgfühl dasi muess und wennis denn probier gohts nit.. als hätti verstopfig?! Sorry für das thema😅
@meki_33 jaaa das problem hani i de erst Schwangerschaft auh kah, mini Gynäkologin het mer denn Magnesium geh, amorge und am abig trinke wenns starchi verstopfig isch... Falls isetablette nimmsch derfsch eifach nöd zemme neh mitem Magnesium.
Das wird der helfe 🥰
Mamis wie gahts eu allne? Übelkeite? Müed? Ich bi soo so so so müeddd aber muess mitem Chline viel unterneh.. bi froh schlaft er guet i de nacht letschter ziit! Was für glüst hend ihr so?
Chönt die ganz zit gurke salat oder brot mit konfi esse 🤭
Ich ha geschter min Termin ka und mor erwartet nomal en bueb 🥰 er isch riesig hani sgfühl 20.3 cm für das dassi erst id 17 ssw bin...
Organdscreening hani denn am 3.9 hets öpert scho ka?
Helloo! Mir gahts besser, Übelkeit weg und müed au viel weniger. Mir sind grad ide Berge und ich bin froh, hani wieder me Energie 😊.
Ich chönt mi vo Nüsslisalat ernähre, weiss au nöd wieso 😂
@eulle116 ahh schön derfsch morn scho gah! Hoffe alles isch guet bim screening ( für all mamis natürlich)
@Thea hmmm Nüsslisalat müesst ah mal wieder esse .. 😏
Ich chan im moment fleisch überhaupt nöööd schmöcke.. es stinkt mer so komisch.. egal welles und vowo..
Mir gahts guet min grosse git ihm Moment alles mit Grenze usteste und au nid schlafe. Hüt hani scho de ganz Tag Nackeschmerze. Glüscht hend chlii nahlah.
Hoi zäme ha es Vorscreening ou scho gha bi 17+1 und isch alles guet gsi zum Glück... sehr süess gsi wiener umeturnt isch und me het ou z Näsli, Härz etc mega guet gseh 🥰 am 3.3. simer denn ou bim Pränataldiagnostiker fürne "grosse" Screen
Ha hüt glaub chlii vil gmacht min buuch spannt grad recht, ha sowieso s Gfühl heg meh Druck we au scho. Ha am Zistig min nöchste Termin, bi gspannt ob me denn gseht was es wird. Mini Brüst tönd au immer no recht oft weh. Aber immerhin schlafi wieder besser. Und bi dir @meki_33?
@Fabi88 Bi mir het sich nit viel gänderet.. i ha nit so viel symptom.. amigs chli mied und schlof nit grad bombastisch süscht aber nix.. gspüri duenis immer noni und ha leider erst im märz mit nägste termin.. ha grad sone phase woni mir sag es isch eifach wies isch und kunnt wies muess ko will das ganze uf und ab macht mi scho mega fertig..
Sind ihr gern schwanger? Also es git ja Fraue wo säget, ich liebes schwanger zsi und es git nüt schöners. Und denn sottig wo das gar nöd toll findet, wil sich de Körper mega veränderet, mer zuenimmt, Beschwerde het etc…wie gsend ihr das?😉
Ich ha bi de erst Schwangerschaft vo 43kg uf 67 kg zuegno und ich bi mega chlii, ha wie e bowling kugle usgseh oder wie en Mond wie min partner gseit het 😂😂 aber bi 3 mönet nach de Geburt eifach jedetag egal ob rege oder schnee 10 km (schnell) go spaziere, ich bi eso wieder uf 46 kg abe imene jahr.. bi jetzt wieder 52,6 kg 😂
Ich bin nöd gern schwanger. Ich finds kulinarisch furchtbar… mer verzichtet uf sooo vill. Und mis Glas Wii ab und zue zum Ässe vermiss ich au. Han immer Ischias Schmerze, das nervt mi 😩.
Ide 2. SS hani sehr vill zuegno (im erste Lockdown). Bi dere hani ez bi 59kg gstartet und bin bi 62. Isch völlig ok momentan. Mal luege wies no chunt 😉.
Hey leute wie gohts euch? Ha kurz welle froge wie das genau ablauft bim erste termin bi dr hebamme? Gohts dört nur ums kenne lerne oder lost sie au ufs baby? Ha am mittwuch min erste termin bi ihre und wär so froh wenn sie kurz könnt loose ob alles ok isch?
@meki_33 Meine Hebamme hat mich beim ersten Termin dann gefragt, ob sie auch nach den Herztönen hören soll.
Sie hat sich auch meinen Rücken angeschaut (Rückenschmerzen) und mich getapet. Also neben dem Kennenlernen ging es auch schon an die praktische Zusammenarbeit 👍🏻
I ha no gar nix bsorgt.. alli kleidli woni beko ha hani ganz schnäll verruumt wegem schlechte omen 😂😂 aber sobald bim negste screening alles guet isch im märz starti voll duure mit bsorgige.. hesch du scho sache bsorgt?
Wir haben bisher nur ein paar Kleidungsstücke und eine Badewanne zuhause, die wir von einer Freundin geschenkt bekommen haben 🙈Kinderwagen ist bestellt. Alles andere folgt jetzt nach und nach 😉
Ouuu ja denn chönder langsam starte gäl 😅😁Ich muess nöd viel haa ich ha smeischtens Scho vom erste sohn 🤭 und mega viel kleider wo nöd brucht worde isch 😅🙈
Wüsseder sgschlecht schoo? 😏 Ich bechume nomal en bueb, weiss gar nöd obis Scho verzehlt han 🙈🙈🙈
Me het mir in dr 14. wuche gseit es sötti zu 80% es meitli wärde und familie het mr scho kleidli etc gschänkt🤭 hoffe mr das wächslet jez nüm haha aber i würd mi über beides freue 😻😻
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
340
0
ich bin bi 15+2 und fühl mich bis uf en eher ufgeblähte buch und grösseri brüst au unschwanger. ih de erste drü mönet hani all mögliche symptom gha, gschwolleni brüst etc. und jetzt nüt meh, trotzdem isch lt. FA alles guet.
Vertrau dir, dim körper und dim baby dass alles guet chunt
860
110
Ich habe, glaub ich zumindest 😂, gestern bei 18+6 das erste mal den Kleinen gespürt. Aber selbst da bin ich mir grad noch nicht sicher, ob ich mir das nicht einbilde 😜
243
243
110
Was ich noch recht schwierig finde ist das Gefühl, es niemandem recht machen zu können… Ich arbeite aktuell aufgrund meiner Rückenschmerzen reduziert. Auf der einen Seite habe ich dadurch auf der Arbeit ein schlechtes Gewissen, auf der anderen Seite bekomme ich von meinem Mann und anderen Angehörigen zu hören, dass ich zu viel mache und mich mehr schonen soll… Ja was denn nun??? 😳
243
Aber zum glück hat man dich reduziert, das ist doch schon mal was und dein mann hat ja nicht ganz unrecht.. wir müssen uns wirklich schonen und schauen, dass es uns gut geht☺️
76
243
Aber jetzt mol e anderi frog händ ihr au problem mitem stuehlgang? Also i ha amigs sgfühl dasi muess und wennis denn probier gohts nit.. als hätti verstopfig?! Sorry für das thema😅
860
Das wird der helfe 🥰
860
243
860
860
Chönt die ganz zit gurke salat oder brot mit konfi esse 🤭
Ich ha geschter min Termin ka und mor erwartet nomal en bueb 🥰 er isch riesig hani sgfühl 20.3 cm für das dassi erst id 17 ssw bin...
Organdscreening hani denn am 3.9 hets öpert scho ka?
4
Ich chönt mi vo Nüsslisalat ernähre, weiss au nöd wieso 😂
Organscreening hani wahrschinli am 28.2.
110
Und das Organscreening habe ich morgen bei 19+2 😊
860
@Thea hmmm Nüsslisalat müesst ah mal wieder esse .. 😏
Ich chan im moment fleisch überhaupt nöööd schmöcke.. es stinkt mer so komisch.. egal welles und vowo..
340
340
25
243
Bi mir gohts no soo lang bis zum termin…
340
243
195
340
860
243
860
243
860
243
195
4
Ide 2. SS hani sehr vill zuegno (im erste Lockdown). Bi dere hani ez bi 59kg gstartet und bin bi 62. Isch völlig ok momentan. Mal luege wies no chunt 😉.
243
110
Sie hat sich auch meinen Rücken angeschaut (Rückenschmerzen) und mich getapet. Also neben dem Kennenlernen ging es auch schon an die praktische Zusammenarbeit 👍🏻
243
110
860
860
243
110
860
Wüsseder sgschlecht schoo? 😏 Ich bechume nomal en bueb, weiss gar nöd obis Scho verzehlt han 🙈🙈🙈
243
860
195
340
860
4
860