Oh man ich cha dich au sehr guet verstah, ich wür au wie Eulle seit dArzt alüte und nomal abchecke wie es usgseht..ich wünsche dir und am bebe ganz viel kraft und hebet dure ❤️🍀
Also ka mol entwarnig gä.. sie tritt ganz fescht und bewegt sich sit hütt am morge mega.. i glaub das internet macht mi wahnsinnig.. i muess ufhöre im google umme stöbere das isch jo die reinschti quahl😣😣😣 i wart jetzt mol ab und ha mr gseit kei recherche me im internet!!!
Jaaa die googlerei macht mi amigs au wahnsinnig und macht alles schlimmer.. aber schön meldet sich dini chlii 😹🥰 het wahrschinlich welle sege "mami alles guet ich bi da rüttle mich nüme usm schlaf suscht rüttli zruck" 🤭🤭🤭
@meki_33 Ja unbedingt Google meiden, das macht mich auch total verrückt. Bei mir hat es sich schön stabilisiert. Der Gebärmutterhals ist sehr dynamisch. Er kann auch wieder länger werden- war bei mir auch so. Vielleicht kannst du einen positiven Podcast hören. 🌞. Halte durch 🍀
Heut leider ganz schlecht 🙈Kämpfe seit ein paar Tagen mit einem Abszess (habe ich seit Jahren immer wieder)… Versuche ihn nun mit Sitzbädern dazu zu bringen, sich zu öffnen. Leider bisher ohne Erfolg 😢Neben den (mittlerweile sehr heftigen) Schmerzen schlägt mir das Ganze heut auch recht auf die Psyche… habe einfach riesige Angst vor einer OP in der Schwangerschaft 😢
Oh nei das cha müehsam werde und verstah au dini angst, meinsch isch de abszess denn ztüff/schlimm?
Ich han das 2 mal eimal a de brust und eimal a de hüfte und ha sie müesse weg operiere denn isch de 3te uftaucht, han aber kei chance get und has selber usegnoh... Ich ha eifach kei bock ka wieder go operiere und voreallem hani die heilig ganz schlimm gfunde es wird ja nöd eifach zuegneoht gäl. 😩
Han oft angst wenni so öpis chlises spüre... Sit wenn häsch es?
Sie sitzen bei mir leider immer einige cm tief unter der Haut und haben meist bei der OP die Grösse eines Tischtennisballs …
Heute früh war der Punkt erreicht, wo ich nicht mehr konnte und wir schon entschieden hatten, ins Spital zu fahren… und schwupps, hat der Abszess sich selbst eröffnet 😉Ich hoffe nun sehr, dass es sich damit für dieses Mal erledigt hat, werde aber zur Sicherheit die Woche nochmal möglichst zur Kontrolle gehen.
Bin aber, für erste, erstmal beruhigt 😉
Jo grad hütt die letzt tablette kha.. aber het sich herusgstellt, dasi si umsüscht gno ha (1 wuche) do ich doch kei infekt ka han… sie sin drvo usgange will gebärmuetterhals verkürzt isch..
Muesch au nä?
@Fabi88 Mir gohts imfall ganz guet.. also ha nur chli rugge weh vom liige.. ha vorhär e tel beko vo dr klinik das mini FA corona het und am fritig öbber anders iispringt.. das schisst mi so a!! Ich hoff de weiss um was es goht und was denn zmache isch.. me het jo welle entscheide wie wittr.. mann so doof..
Wie gohts dir?
@snowangel Danke der Nachfrage 😊Seit gestern bin ich schmerzfrei. War dann gestern noch beim Chirurgen, der mich seit Jahren mit den Abszessen behandelt. Er hat ihn nochmal gründlich gespült und mit Ultraschall kontrolliert und es scheint tatsächlich alles raus zu sein 👍🏻😊
Morgen habe ich nun die nächste Ultraschalluntersuchung bei der Frauenärztin und hoffe sehr, dass unser Kleiner nicht zu sehr unter dem Stress gelitten hat 😳
@passonita Also gestert bini go zeige und het sich nit besseret.. bi sit gestert morge im spital zur kontrolle und ha au e pessar gsetzt beko.. hütt hani mini ersti sprützi lungeriifig hintermir und hock mini zitt bis am mäntig ab.. denn dörfi wohrschinlich dahei wittr liige..
Mir gohts süscht guet aber ha halt scho amigs angst ob das alles guet kunnt..
wirsch denn au mami oder hesch ähnlichs erläbt?
Danke fürd nochfrog übrigens🥰
meki_33 Eg wönsche Der vöu Gedoud & Chraft. Und gueti Gedanke, dass aues guet chonnd!
Eg be 2fachs Mami, aber zum Glück nie i sore schwerige Situation gsi.
Aues, aues Guete und dass Dis Chline no e paar Woche odr sogar Mönet cha im Buuch si 🙏🏼🍀
Liebe @meki_33Ich wünsche dir weiterhin gutes Durchhalten 🍀Ich war gestern ja auch zur Kontrolle. Unser Kleiner wiegt nun 800g und liegt damit genau auf der 50% Perzentile 😊Auch die Zuckerwerte waren tipptopp 👍🏻Mein Abszess scheint auch keine Nachwirkungen zu haben, Versorgung ist immer noch gut, Fruchtwassermenge und Muttermund ebenfalls.
Danke ladies!!! Und sit hütt weissi i ha au no schwangerschaftsdiabetes!! Geil oder.. wenn öbbis schief lauft, denn alles.. oh mann..
I will eifach nur no hei..
Danke ladies!!! Und sit hütt weissi i ha au no schwangerschaftsdiabetes!! Geil oder.. wenn öbbis schief lauft, denn alles.. oh mann..
Ich weiss no nix was jetzt gmacht wärde muess.. me wirds mir no sage uf was luege bim ässe und obi insulin bruch oder was au immer..
I ha gestert scho kei aug zueto (mir sin z4. Immene zimmer zwüsche schnarche hueste telefoniere und lärm ohne ende) und das passiert grad mir miteme super lichte schloof und sowieso scho am limit.. jetzt lig ich wieder do total kaputt aber total wach mitere info woni zurzit nonüt ahvo ka und obi jez söll wieder im google go ummestöbere?!… naja.. i will nur hei in mis bett.. es würd mir so viel besser go..
Nei Meki du weich was fabi gseit het, don't Google with a Kugel! 😁
Häsch kei Kopfhörer zum chli music, white noise oder hörbuech lose zum schlafe? White noise (ventilator) hilft mir zum schlafe... Ich wird mega aggro wenn mer nebet mir zlut schacht oder atmet.. 🙈
Muesch unbedingt probiere chli usruhe au wenn grad nöd eifach isch... Morn chasch alles fröge a de ärzt und weich denn mee.. 💞
Da wo i wohne het öpert, "nur no hüt denn isch morn" uf dwand gschriebe.. Ich find de Spruch hammer 😁 vlt bringts dich au zum schmunzle und hoffe das die Nacht besser chasch pfuse..
@meki_33 cha der grad nahfühle, min Sohn het die Nacht plötzlich 40 grad Fieber gha. Ich mue jetzt go schaffe und min Maa hät friedlich nebed dra gschnarrchet 😥 ich ha gester und au die Nacht oft en herte Buuch gha. hoff du chasch den beruhigt glii hei gah. Chasch doch sicher öppis ha zum bitz besser schlafe im Spital git ja au pflanzlichi Sache.
Jo has mit musik und alles probiert.. ich has sogar dört duure ghört das luute penetrante scharche.. i weiss die lüt könne nüt drfür nur mi machts eifach wahnsinnig.. ha wieder kei aug zue to und mir gohts eifach beschisse..
Naja hoff euch gohts besser einigermasse..
Oh nei Fabi das isch mega doof wenns dchline nöd guet gaht min sohn het letscht jahr imene monat öpe 3 mal hohesfieber ka bis mir endlich usegfunde hend im spitak dasser e Blasenentzündung ka het, so chli und het scho müesse Antibiotika neh..
Wie gahts jetzz din Sohn ??
Hoffe fescht dass er schnell wieder gsund und und das es alli mamis da ine biz eifacher hend..
Ich han au sehr oft en härte buch wenni viel gmacht han am tag..
Gahn aber au jede tag immerno mini 7-10km go spaziere, chas nöd sie la 😩
Und mitem chline in Spielplatz bi dem schöne wetter muess mers usnütze gäl?
Aber dass mitem härte buch isch normal het mini FA gseit, de buch fang ah bitz üebe.
Wie gahts eu suscht soo?
@meki_33 Mach dir keine Sorgen wegen dem Diabetes. Das kann man wohl gut einstellen und dann bekommt man einen Essensplan und evtl. noch Insulin. Super, dass du einen Pessar bekommen hast. Ich habe seitdem ein viel besseres Gefühl, weil es wirklich gut stabilisiert.
Alles Gute 🍀
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
860
243
Wie gohts euch so?
860
Mir gahts guet.. bitz ful ab und zue
340
4
860
243
860
110
860
Ich han das 2 mal eimal a de brust und eimal a de hüfte und ha sie müesse weg operiere denn isch de 3te uftaucht, han aber kei chance get und has selber usegnoh... Ich ha eifach kei bock ka wieder go operiere und voreallem hani die heilig ganz schlimm gfunde es wird ja nöd eifach zuegneoht gäl. 😩
Han oft angst wenni so öpis chlises spüre... Sit wenn häsch es?
110
Heute früh war der Punkt erreicht, wo ich nicht mehr konnte und wir schon entschieden hatten, ins Spital zu fahren… und schwupps, hat der Abszess sich selbst eröffnet 😉Ich hoffe nun sehr, dass es sich damit für dieses Mal erledigt hat, werde aber zur Sicherheit die Woche nochmal möglichst zur Kontrolle gehen.
Bin aber, für erste, erstmal beruhigt 😉
860
Hoffe jetzt gaht alles schnell use und es heilt au ganz schnell 🍀 welli ssw bisch jetzz ?
110
Ja, bin guter Dinge, dass es jetzt mit Sitzbädern erstmal gut verheilt 👍🏻
195
243
Muesch au nä?
340
243
Wie gohts dir?
340
243
Wie witt sinder jetzt?
340
340
195
110
243
860
4
110
Morgen habe ich nun die nächste Ultraschalluntersuchung bei der Frauenärztin und hoffe sehr, dass unser Kleiner nicht zu sehr unter dem Stress gelitten hat 😳
860
Am baby gahts bestimmt au guet 🥰
Verzehlsch denn vom Ultraschall morn ? 😁
48
Eg be ä stilli Mitläserin und fiebere met Der u anderne wärdende Mamis mit 😊
243
Mir gohts süscht guet aber ha halt scho amigs angst ob das alles guet kunnt..
wirsch denn au mami oder hesch ähnlichs erläbt?
Danke fürd nochfrog übrigens🥰
48
Eg be 2fachs Mami, aber zum Glück nie i sore schwerige Situation gsi.
Aues, aues Guete und dass Dis Chline no e paar Woche odr sogar Mönet cha im Buuch si 🙏🏼🍀
110
340
@eulle116 ich ha am Mittwuch min Zuckertest. Bi gspannt
860
Ich bi au mega ufgregt uf de zuckertest und fruchtwassermengi...
243
243
1
243
195
860
243
I ha gestert scho kei aug zueto (mir sin z4. Immene zimmer zwüsche schnarche hueste telefoniere und lärm ohne ende) und das passiert grad mir miteme super lichte schloof und sowieso scho am limit.. jetzt lig ich wieder do total kaputt aber total wach mitere info woni zurzit nonüt ahvo ka und obi jez söll wieder im google go ummestöbere?!… naja.. i will nur hei in mis bett.. es würd mir so viel besser go..
860
Häsch kei Kopfhörer zum chli music, white noise oder hörbuech lose zum schlafe? White noise (ventilator) hilft mir zum schlafe... Ich wird mega aggro wenn mer nebet mir zlut schacht oder atmet.. 🙈
Muesch unbedingt probiere chli usruhe au wenn grad nöd eifach isch... Morn chasch alles fröge a de ärzt und weich denn mee.. 💞
Da wo i wohne het öpert, "nur no hüt denn isch morn" uf dwand gschriebe.. Ich find de Spruch hammer 😁 vlt bringts dich au zum schmunzle und hoffe das die Nacht besser chasch pfuse..
340
243
Naja hoff euch gohts besser einigermasse..
195
860
Wie gahts jetzz din Sohn ??
Hoffe fescht dass er schnell wieder gsund und und das es alli mamis da ine biz eifacher hend..
Ich han au sehr oft en härte buch wenni viel gmacht han am tag..
Gahn aber au jede tag immerno mini 7-10km go spaziere, chas nöd sie la 😩
Und mitem chline in Spielplatz bi dem schöne wetter muess mers usnütze gäl?
Aber dass mitem härte buch isch normal het mini FA gseit, de buch fang ah bitz üebe.
Wie gahts eu suscht soo?
4
Alles Gute 🍀
340
860
1