@Manowela Jo ha hütt morge die 2. sprützi beko und nomol wegem insulin beredet. Als ersts hani eifach mol müesse los brüele.. die wärde au dänke😅 also morn dörfi hei dört wittr liige und i bi so froh dasi bi mim maa und mine katze ka sii❤️❤️ hütt nomi hani heiss duscht und 3 stund gschlofe und jetzt bitz go laufe am see het alles so guet to!! Mir gohts hütt viel besser.. danke viel mol fürd nochfroog.. me fühlt sich halt scho einsam aber umso me freu mi dasi hütt ind 25. wuche ko bi.. isch jo au scho mol öbbis☺️
@meki_33 ich wär gnau so, und icb glaub au, dass sie verstande hend, dass emotional bisch... sie gsehnd ja au, dur was du alles dure muessch...
Toll, chasch morn hei 🥰 das entlastet psychisch denn sicher sehr und hilft denn bestimmt au körperlich, wieder zur rueh zcho!
demfall darfsch gwüssi Ziit vom Tag gliich laufe und stah?
ich ligg sit gester mit corona im bett und halts chum meh us, finde kei Position meh, zum ligge. alles duet weh 🙈... und du machsch das scho so lang! mini grössti bewunderig 💕
@Manowela Jo dörf hei und muess eifach chli bewege nit das muskle verlore gön und halt wege trombose.. aber ziel sicher meisti zitt liige und usruhe und den gsehn mr witter.. dr arzt het gseit sicher mol witterhin 100% krankgschribe und ängmaschig zur kontrolle ko.. ziel isch sicher mol bis zur 30. ssw zko und denn stück für stück..
Ich ha vor all dem au corona ka und mich hets mega verwütscht und bi dört au no 2 wuche gläge.. also weissi genau wie de di fühlsch..
Ich han mal e komischi frag.. 😏
Wenni mitem baby im buch spiele au wenn er schlaft, wacht er nach kurzer zit uf und bewegt sich bis zum gaaht nüme.. 🤸
Ich finds mega herzig er git wie antwort uf die stell woni mitem finger druff "stubse"...👈
Und er hört nöd uf bis ich ufhöre..
Han aber chli angst dass ich ihn nerve oder stress verursache eso.. 🙈
Ich ha sgfühl sobald de buch härt wird und ich churz drüber streiche wills eifach chli komisch isch, bewegt er sich au grad 🎉🙈
Han angst dass ich ihn scho jetzt uf de de🍪 gahn
@Fabi88 bi nu stilli mitleserin aber i bin 2 mol negativ blibe. de bueb hets eimol ka und 1.5 mönet spöter min maa und i bi hochschwanger gsi. und min maa het sich nöd isoliert. er het nu im gästezimmer gschlofe und mir hend üs nöd küsst 🤷🏻♀️
Mir gohts guet sowitt chli langwilig nur liige und tv luege aber naja was will me mache☺️ i fühl mi rächt positiv und zueversichtlich das mir no tolli wuche schaffe!! Morn hani termin bi dr FA zum luege ob dr ring sitzt und alles passt + ernährigsberoterin wege ss disbetes😖😖Wie gohts euch? Wie witt sinder?
Ou man ich mag echt nüm, nebst erchältigssymptom hani Fieber extrem Durchfall und Erbreche. Jedi bewegig vom Baby tuet weh de buuch isch mega agspannt 😭
Ich bi i de 26 ssw, mir gahts guet usert rippe schmerze sind geg de abig unerträglich 😩
Hend ihr kei beschwerde?
Ich ha min zuckertest au ka am 6.4 und isch liecht erhöht muess denn de dunnstig de 2 stündige test da go mache. Hoffe es isch falsch 🤭
Min chline isch jetzt 33cm und 860 gramm und diine @meki_33
Wie gsehts bi dir us wegem Diabetes? Und muesch no viel liege?
Und @Fabi88 gahts dim chline und eu allne besser wegem corona?
@snowangel Jo bi immerno am liige mach eifach amigs chli öbbis.. am fritig hani kontrolle ka und es het sich usgstellt dasi zwenig fruchtwasser ha und sbaby nur knapp 700 gramm schwer isch.. i muess jez abwarte uf en termin imene andere spital zum alles nomol genau abkläre.. ha sgfühl shört nüm uf 😣😣😣 mol luege was drbi usekunnt i ka nur hoffe..
Oje, tuet mir leid hoffe aber dass bi dir alles gue usechunt! 🥰🍀 Ich ha bi de erst Schwangerschaft au zwenig fruchtwasser ka und er isch au en seeehr fine bueb has denn aber erst nach 40 1 chöne/müesse ileite. Er isch jetzt fiter als ich sogar haha und immerno en seehr fine.. er wird 2 und wiegt erst 9500gramm 🤭
Jetzt hat mein Mann auch noch Corona heimgeschleppt 🙈Da habe ich es als Lehrerin zwei Jahre ohne Ansteckung geschafft und er, der sonst komplett im Homeoffice ist, bringt es (vermutlich) vom Teamanlass mit 🤷♀️Bis jetzt habe ich nur Halsschmerzen, Kopfschmerzen erhöhte Temperatur und fühle mich etwas verschleimt und schlapp (wobei das auch vorher schon so war).
Ich hoffe sehr, dass es nicht schlimmer wird und dass es vor allem schnell wieder vorüber geht.
Am Donnerstag habe ich eigentlich die nächste Kontrolle bei der Frauenärztin. Und da sie die Woche nach Ostern in den Ferien ist, würde ich den Termin nur sehr ungern verschieben…
Und von Freitag bis Montag kommen meine Schwiegereltern zu Besuch und von Sonntag bis Mittwoch meine Eltern… Also eigentlich habe ich überhaupt keine Zeit zum krank sein 😜😂Achja… und diese Woche wollte ich eigentlich in der Schule schonmal aufräumen, ausmisten und die Übergabe meiner Klasse vorbereiten…
Und natürlich Ferien machen und mich erholen 😉Naja… Hauptsache, dem Kleinen geht es gut!
Allen anderen Kranken wünsche ich gute Besserung!
Und denen, die grad noch Unsicherheiten bezüglich der Kleinen haben, wünsche ich natürlich, dass ihr endlich mal gute News bekommt!
@meki_33 nei ich han damals au usgfrögt wassi cha dagege mache aber bi mir isch ebe dplazenta wo au nüme 100% "neu" gsi isch also.. scho abgschwächt i dem Sinn. Aber me cha nüt dagege mache so viel ich weiss.
Verzehlsch mer denn was sie die seget? Nimmt mi mega wunder
@eulle116 oh nei au blöd wenn so lang gschafft häsch und denn das!
Und denn no so viel um dohre.. 🙈 viel kraft und gueti besserig wünschi dir!
"Grad angst mite Lehrerin zschriebe 🤭🤭 mini ganzi schriebfehler woni mache wets mer nöd vorstelle wie du dir am kopf ahlangsch haha 😂😋
@meki_33 da lueg mal.. ich han Plazentainsuffizienz ka.. staht au ufm Geburtsbericht. Aber ich wet dir kei angst mache ❤️ wartisch mal ab was de Arzt seit 🍀🍀❤️
@snowangel Jo uf dä bricht bini scho gstosse.. nimmt mi ächt wunder was sie drzue meine.. aber dämfall hesch glich könne bis am schluss so durehebe ohni öbbis zmache?
I ha sit i dr ring iigführt beko ha ständig e pilz unte dä macht mi so wahnsinnig… also vowäge ss gniesse…….
Sitze grad bim gyn warte no ufs letschte Bluetzucker messe, bis jetzt sind d Wert tiptop. Baby ca 870 gramm e wuche hinedrii und liegt scho in Schädellag 🥰❤️
@Fabi88 und isch alles guet gange mitem Zuckertest?
Schisst mich so ah am dunnstig de go mache 😩 muess min chline mitneh das wird en rise ghetto in dete zwei Stunde lang beschäftige
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
243
1
Toll, chasch morn hei 🥰 das entlastet psychisch denn sicher sehr und hilft denn bestimmt au körperlich, wieder zur rueh zcho!
demfall darfsch gwüssi Ziit vom Tag gliich laufe und stah?
ich ligg sit gester mit corona im bett und halts chum meh us, finde kei Position meh, zum ligge. alles duet weh 🙈... und du machsch das scho so lang! mini grössti bewunderig 💕
243
Ich ha vor all dem au corona ka und mich hets mega verwütscht und bi dört au no 2 wuche gläge.. also weissi genau wie de di fühlsch..
Gueti besserig dir!!
860
Ich han mal e komischi frag.. 😏
Wenni mitem baby im buch spiele au wenn er schlaft, wacht er nach kurzer zit uf und bewegt sich bis zum gaaht nüme.. 🤸
Ich finds mega herzig er git wie antwort uf die stell woni mitem finger druff "stubse"...👈
Und er hört nöd uf bis ich ufhöre..
Han aber chli angst dass ich ihn nerve oder stress verursache eso.. 🙈
Ich ha sgfühl sobald de buch härt wird und ich churz drüber streiche wills eifach chli komisch isch, bewegt er sich au grad 🎉🙈
Han angst dass ich ihn scho jetzt uf de de🍪 gahn
860
😂
340
340
1
das duetmer leid
Mier sind au grad dra... Sit Tag 3 gahdsmer wieder bitz besser.
340
860
Tuet mee leid, das isch mega doof.. 😔
110
340
11
340
4
340
4
211
340
860
340
860
Und Meki wie gahts die sowit? Wie gahts eu allne so wit mite Schwangerschaft?
340
860
340
243
860
340
860
Und Meki super 😍 positiv bliebe!
340
860
243
340
860
243
Wie schwer und gross sind euri babys eigentlich?
340
860
Hend ihr kei beschwerde?
Ich ha min zuckertest au ka am 6.4 und isch liecht erhöht muess denn de dunnstig de 2 stündige test da go mache. Hoffe es isch falsch 🤭
Min chline isch jetzt 33cm und 860 gramm und diine @meki_33
Wie gsehts bi dir us wegem Diabetes? Und muesch no viel liege?
Und @Fabi88 gahts dim chline und eu allne besser wegem corona?
243
860
340
243
110
Ich hoffe sehr, dass es nicht schlimmer wird und dass es vor allem schnell wieder vorüber geht.
Am Donnerstag habe ich eigentlich die nächste Kontrolle bei der Frauenärztin. Und da sie die Woche nach Ostern in den Ferien ist, würde ich den Termin nur sehr ungern verschieben…
Und von Freitag bis Montag kommen meine Schwiegereltern zu Besuch und von Sonntag bis Mittwoch meine Eltern… Also eigentlich habe ich überhaupt keine Zeit zum krank sein 😜😂Achja… und diese Woche wollte ich eigentlich in der Schule schonmal aufräumen, ausmisten und die Übergabe meiner Klasse vorbereiten…
Und natürlich Ferien machen und mich erholen 😉Naja… Hauptsache, dem Kleinen geht es gut!
Allen anderen Kranken wünsche ich gute Besserung!
Und denen, die grad noch Unsicherheiten bezüglich der Kleinen haben, wünsche ich natürlich, dass ihr endlich mal gute News bekommt!
860
Verzehlsch mer denn was sie die seget? Nimmt mi mega wunder
@eulle116 oh nei au blöd wenn so lang gschafft häsch und denn das!
Und denn no so viel um dohre.. 🙈 viel kraft und gueti besserig wünschi dir!
"Grad angst mite Lehrerin zschriebe 🤭🤭 mini ganzi schriebfehler woni mache wets mer nöd vorstelle wie du dir am kopf ahlangsch haha 😂😋
860
@meki_33 da lueg mal.. ich han Plazentainsuffizienz ka.. staht au ufm Geburtsbericht. Aber ich wet dir kei angst mache ❤️ wartisch mal ab was de Arzt seit 🍀🍀❤️
110
243
I ha sit i dr ring iigführt beko ha ständig e pilz unte dä macht mi so wahnsinnig… also vowäge ss gniesse…….
860
Ja ich ha bis zum Schluss chöne durehebe ohni öpis mache
340
860
Schisst mich so ah am dunnstig de go mache 😩 muess min chline mitneh das wird en rise ghetto in dete zwei Stunde lang beschäftige
195