Ich han de nögst Termin morn (Iseinfusion, mal wieder 😬) und sie isch vor enere Wuche scho 1.6kg gsi (bin jetzt erst grad i die 31. cho). Wird bi mir wohl au wieder früener losgah, ich han Riesebabys 😂.
Oiii @Fabi88 😅😅 ich muss au no sooo viel erledige aber 0 bock druff!
Mitem laufe gahts mer au glich.. Ich unterschätz mi extrem, spaziere jede tag ca 7bis 12 km und am abig guet mer Steissbein so weh!
Chan das spaziere eifach nöd sie lah!
Min chline wird am 29 Mai 2 jährig, keiii Plan was schenke 🙃😅
@Thea isch die erst Infusion de fall guet gange das freut miii 😍 wow ja grosses baby y 👏👏👶❤️
@snowangel Jo ha bitz problem ka am afang mit milchstau etc. Aber jetzt gohts besser und sie bekunnt usschliesslich mini milch zum trinke.. gestert hämmer de erst versuech gmacht an dr brust.. gott isch das schön gsi🍀🍀🍀🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Mach nüt muesch weniger sport mache nache de Schwangerschaft 😏😏😏 ich freu Scho dihei denn langsam trainiere mitem 2 jährige radao maker und en neugeborene 😂🤸
Super sit gester will min grosse nüm freiwillig Mittagschlaf mache genau jetzt uf d Geburt ane. Da heisst Tagesziite wieder umstelle bruche mini Pause 🙈
So ha eigentlich hüt mal welle paar Sache für d Geburt packe, jetzt hani packt aber für 4 Nächt Kispi mitem grosse. Bi scho grad chlii überrumplet gsi 🙈
So wird es Richtung Geburt dafür etwas entspannter für euch. Und manchmal ist es ja auch besser, wenn man sich vorher gar nicht so viele Gedanken machen kann ;-)
Danke eui ja es isch super das es jetzt so klappet nur emotional gester recht heftig gsi. Er hät ja en schwere Herzfehler und für die astehend OP mönds jetzt über en Herzkatheter alles gnau aluege usmesse usw zums chöne beurteile wenn Sie wend operiere.
Ohh unglaublich was ärzt hüt alles scho chönd Gott sei dank 🙏🥰 demfall wünschi eu alles gueti, e ahgnemi ufenthalt im Spital und das es dim chline schnell besser gaht, natürlich uf guet resultate 🌻🍀 dir ganz viel Kraft
Gäl!? Welli ssw sinder jetzz? Ich han no 6 wuche und 4 täg! 🙈🙈🙈 Han hüt nacht träumt dess de chline uf dwelt cho isch.. ohni wehe, kei schmerze nix... Und er het scho zwei zänhli ka.. bi aber trurig gsi will er zfrüeh cho isch 😂 komische traum gsi
Ich ha am Mittwuch es Hebammengespräch und det wird denn uscho obs e natürlichi Geburt in BEL wird wenn er sich nüm chehrt, bin jetzt ide 36 ssw und denke wenns kein Kaiserschnitt wird chunt er erst im Juli
Meiner lag ja bis zur 34. Woche immer gleich (Kopf unten, Rücken links).
Seitdem dreht er sich gefühlt ständig 😂🙈Erst war der Po unten und der Rücken links, letzte Woche Po unten und Rücken rechts. Mal sehen, was wir am Mittwoch zu sehen bekommen 😜
Wie gats eui bi dere Hitz? Ich ha i Moment immer sehr en herte Buuch, bi extrem müed. Wie isch es eui bi erste gange? Hend ihr vorher gmerkt das es glii chent los gah?
Ich han scho en verchürzte GMH, bi mir wirds no höchstens 3 Wuche gah… isch bi de zweite Tochter au so gsi. Bin froh wenns dure isch, ha extrem Müeh mit de Hitz!
Bi grad chlii verzwiiflet min grosse isch immer mal wieder 2-4 Stund wach ide Nacht. Ich mue immer bi ihm bliebe bis er schlaft, jetzt chunt ja glii s Baby und min Maa chani nid zum Grosse schicke suscht schlaft er gar nüm. Wie mached ihr das wo scho 2 hend?
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
4
860
Mitem laufe gahts mer au glich.. Ich unterschätz mi extrem, spaziere jede tag ca 7bis 12 km und am abig guet mer Steissbein so weh!
Chan das spaziere eifach nöd sie lah!
Min chline wird am 29 Mai 2 jährig, keiii Plan was schenke 🙃😅
@Thea isch die erst Infusion de fall guet gange das freut miii 😍 wow ja grosses baby y 👏👏👶❤️
243
4
860
4
860
4
860
195
340
860
340
860
340
110
Auf jeden Fall alles Gute! 🍀
340
110
860
340
860
340
195
4
195
860
110
340
195
4
340
110
Seitdem dreht er sich gefühlt ständig 😂🙈Erst war der Po unten und der Rücken links, letzte Woche Po unten und Rücken rechts. Mal sehen, was wir am Mittwoch zu sehen bekommen 😜
340
110
340
860
340
860
195
Was sägets bis wenn sich muess dreht ha?
4
340
860
860
340
4
340
340
2
ich wird im Juli au mami🥰
340
4