Juli Mamis 2022 ☀️

1235720

Kommentare

• @meki_33 heyy verstah dich super, mir gahts meistens au eso.. jede tag so halbstündli go spaziere het mer mega ghulfe, oder süesskrams esse 😂 music! Name für bebe sueche, zimmerdeko plane.. sind super ablenkig gsi
  • @snowangel Wird schwierig i bi imene grossruum büro und de big boss grad hinter mir.. aber so due als würdi schaffe isch au ziemlich ahsträngend do zitt eifach nit vergoht…
    Wenn händ ihrs eigentlich bi dr arbeit gseit das ihr schwanger sind? Oder wenn isch dr richtig zittpunkt drfür?
  • Ich has minere Chefin zimli sofort gseit. Erliechteret vieles (Untersuech Termin, Verständnis für Müedigkeit etc.). Am restliche Team erscht nachem 1. Trimester.
  • Jo stimmt eigentlich.. i bi mr die ganz zitt am überlege obis söll im gschäft sage oder nit.. aber bi irgendwie no so unsicher willi erst in dr 8. ssw bi..
  • Bi zwar nid am schaffe aber au immer müed und so schnell greizt. Jetzt mueni morn no go en PCR Test mache stresst mi grad au no 😓
  • Gott i schlof jetzt denn ii.. und i muess bis am 5i duurehebe… hilfeeee
  • @meki_33 Mir gehts ähnlich- bin auch total müde. Kannst du ab und zu ins Homeoffice? Mir hilft das, dann kann ich mich bequem hinsetzen und auch mal eine Pause machen. Sonst evtl. 1 Café trinken oder 1 Grüntee. 🤔
  • @Bell Leider geht das mit homeoffice gar nicht.. ja bin gerade am kaffe schlürfen 😂😂
  • Dann unbedingt etwas bewegen und den Kreislauf aktivieren. 🧍🏻‍♀️💃🏼
  • Ich has sofort gseit wonis erfahre ka han bi de ersti Schwangerschaft.. aber nur willich uf de Baustell schaffe.. 😂
  • Ich hab’s erst am Ende des 4. Monats gesagt, weil ich schon so viele Fehlgeburten hatte. Es entlastet aber total, wenn man es gesagt hat. Ich wusste nämlich gar nicht mehr, was ich anziehen soll, dass man nix sieht 😆
  • Mein ursprünglicher Plan war, die Chefin nach Weihnachten zu informieren. Kurz vor Weihnachten sind die 12 Wochen rum.
    Nun bin ich aber seit heute bis Weihnachten krankgeschrieben und habe zumindest die Chefin schon informiert… Jetzt bin ich stark am Überlegen, was ich mit dem restlichen Kollegium mache?! Besorgte Nachfragen kamen natürlich schon 🤷‍♀️
  • Hallo leute wie gohts euch? Ich ha hütt min nächste Termin am Mittag bi hütt 7+5 bi sehr gspannt und au nervös.. wie witt sind ihr und wie gohts euchv
  • Oh druck Dume, bi 8 5 und vermiss chlii mini symptom und dur min zahnende Junior bini nid grad fit.
  • Also isch alles in ornig.. 9,9 mm gross und härzli schlo gseh.. nur hets monitor 7+1 ahzeigt anstatt 7+5 was mi jez bitz verunsicheret het? Aber sie het gseit sigi alles i.o.. het das vo euch scho mol öbber ka?
  • Jetzt muessi bis am 20. warte für de negst termin..
  • @Fabi88 Ohje isch sicher e harti zitt für di.. wenn hesch denn din negste termin und wie sin dini symptom grad? Ich ha nur mit miedigkeit zkämpfe süscht gohts mr guet..
  • Bei mir hat es gestern auch 8+4 statt 9+1 angezeigt. Meine Frauenärztin meinte aber auch, dass sei normal. Wenn beim zweiten Ultraschall um die 12. Woche rum eine Abweichung von mehr als vier Tagen auftritt, würde man den ET nochmal anpassen, sonst bleibt es bei dem, den wir berechnet haben (6.7.22)
  • @meki_33 ich bi au luut de berechnig vom ultraschall ca 3 Täg weniger wiit da gits gern het ja nid jede am ZT 14 de ES. Ich ha immer bitz chopfweh, brüst wo liecht spannend und ab und zue unterliebs zieh und weni lang nid iss bitz übelkeit. Ich ha am 27.12 de nöchst Termin für de Ersttrimestertest, min gyn chunt extra für mich id Praxis
  • Yeey han hüt erste US kah und endlich sherzli gseh schlah! ❤️ Bi 7 4
  • @snowangel Oh mega toll!! Hesch au es foti übercho?
  • Jaaa.. 😍🥰 me.erkennt nöd viiel aber ha sherzli gsee das isch sooo süess ich han bereits 2 herz imene körper haha 🙈🙈🙈
  • fraue, ich verzwiifle... mier isch so schlecht de ganz tag 🙈 kenns zwar vode 2 vorherige ss, aber dasmal ischs echt übel...
    ich erbriche zb jedesmal bim zähbutze 😔...

was hilft üch? hed öper de ultimativ tipp?
  • Hallo ihr Liebe! Dörf mi au no zu eu gselle! 😍 Ha ET am 30.07.22. Mir händ scho zwei Meitli (fast 3 und 16 Mönet).
  • @Manowela Wenn es so stark ist, würde ich es auf jeden Fall mit dem Frauenarzt besprechen und medikamentös etwas dagegen tun. Das kann für das Kind ja auch nicht gesund sein 🤷‍♀️

@Thea Gratuliere zur Schwangerschaft!
  • @Manowela heyy ich empfehle dir Itinerol, oder Cariban zne.. ich han au mega schlimmi übelkeite aber die Medikamente helfet mir dur de tag. Frögsch mal dini Ärztin

@Thea Gratuliere dir au herzlich zur Schwangerschaft 🥰
  • Hey mitenand ich ha e kurzi froog.. ich ha hütt extremi kopfschmärze und weiss nit obi dafalgan dörf ne?! Wüssed ihr das evtl?
  • Dörfsch näh😊
  • Perfekt danke für dini schnällo rückmäldig!!
  • Mir hilft 1 Café gegen die Kopfschmerzen.
  • Bei mir auch! 😊
  • Hey ladies.. wie gohts euch? Was gits neus?
    Lg
  • Mir isch de ganz Tag übel - wie scho ide erste beide SS 🙁. Nur regelmässig ässe hilft! Wie gahts Dir? 😊
  • Mir isch au übel.. gestert hani serste mol miesse erbräche und ha scho dr ganze tag e komische buuch.. ich hoff das wird bald besser.. und süscht extrem müed und stimmigsschwankige😂 gestert bini in die 10. wuche ko und muess no bis am 20.12 warte für min termin..
  • Mir gahts sowiit guet um de gross ume vergissi mengmal sogar d ss. Bin au immer müed und atriebslos und debii sött me sovil mache
  • Ich bin jetzt i de 12 wuche und warte no ufs resultat vom nipt test…nächschti wuche hani de ETT
  • Darf ich fragen, weshalb du den NIPT vorm ETT gemacht hast?
  • Ja, weil ich dieses Jahr bereits einmal schwanger war und der ETT einen Verdacht auf eine Chromosomenstörung angezeigt hat…der NIPT hat das bestätigt. 😢 Bis ich alle Ergebnisse hatte, war ich bereits in der 16. Woche…vielleicht kannst du dir vorstellen, was das bedeutet hat für mich…
  • Oh ja, das ist auch meine Angst 😱Musst du ihn nun selbst zahlen? Und weisst du schon, was es kostet?
  • Ah, drücke dir natürlich die Daumen, dass du diesmal ein positives bzw. negatives ;-) Ergebnis erhältst!
  • Wir bezahlen selbst ja, 860 Franken…hoffe ich auch🙏🏻
  • Was ist der NIPT und ETT?
    Lg
  • Nipt isch en nicht invasiver Pränatal test de isch aber ohni risiko sehr tüür. ETT isch de Ersttrimestertest wo ahand vo de Nackefalte und em Alter und so e Wahrscheinlichkeitsrechnig erfolgt obs Chind gsund isch.
  • Hey @Mami83 wie gahts dir jetzt? Häsch es mit dim Partner chöne kläre?
  • Hey @snowangel mir (üs) geit's guet... ha am Mäntig nomal e US gha und am 3. Januar dr Ersttrimestertest. Vo ihm aber hani sit 3 Wuche leider gar nüt me ghört und weiss langsam ou nümm wini drmit söu umga... i hoffe är chunt vo sälber. Ha o ghofft dass mir Wiehnacht zäme chöi verbringe, mini Familie het ihn ou iglade aber bi itz nidmau sicher, ob i ihm das überhoupt söu säge. 🤷‍♀️
  • Ne, da würde ich auch langsamer machen..
  • Oje 😩
    . Das isch natürlich nöd schön eso... Wie lang sind ihr denn zemme wenni fröge derf? Wenn du wetsch chömer gern handy nr ustusche?
  • Hey zäme, weli folsäure nehmet dir? Ih nime elevit und vo dene wirds mir mengsmol mega übel..
  • Natalben hani, das gaht guet
  • Natalben plus? @Summer84
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum