Juli Mamis 2022 ☀️

18911131420

Kommentare

• Ah und ich han zwei mal spontan gebore, es isch immer vo sälber losgange. Hoffe, bim dritte isches au so 🥰
  • @Thea ich ha min Sohn nid dörfe vollstille, ha defür 6 Mönet abpumpt.
  • Jaaa stimmt das wär mega schön e normali spontani geburt zha..
    Ich han au welle abpumpe, han alles möglich probiert ca. 12 mal am tah abpumpt aber will de chline nüme us de brust trunke het, het mini brust immer wenigee milch produziert, han mer glaubs aber au seehr viel druck gmacht psychisch..
    @Thea wenn isch denn dini chli uf dwelt cho?
  • @Fabi88: Respekt! Pumpe isch sooo ahsträngend. Ich ha nach 6 Wuche nüme möge 😩
  • Ich ha spontan gebore und s stille het nöd klappet und ich ha denn 2 mönet pumpet und das het denn glich nöd glanget…denn hani ufghört und es isch de bescht entscheid gsi…es isch irgendwie nöd so mis🤷🏼‍♀️😋 bi au jetzt nöd scharf druff, wenni das so ehrlich dörf säge…
  • Ja es.muess ebe fürs mami au stimmt gäl, suscht chunts nod guet wenn mer zwingt.. es entstaht grad e blockade hani sgfühl..

Soo liebi mamis han jetzt endlich nach 4 täg wiedee kindsbewegig gspürt! Has sogar chöne filme en gaaaanz chline fine sprüngli obedra vom kaiserschnitt..
    Jetzt isch wieder ruhe.. 🙈 bi grad mega erleichtert
  • @snowangel am 09.03.2019 5 Wuche z früeh leider uf Intensivstation müese. Und die zweit Tochter am 21.08.2020, 2 Wuche vor ET, aber alles guet. 😊
    selin
  • Ohh freut mich aber dass es eu guet gaht. 🥰
  • Gönd ihr is Hallebad? Min Sohn wür do gern gah und ich fühl mi nöd so toll im Bikini😩
  • Ich ha grad letscht wuche dra denkt zgah. Weisa aber nöööd.. bi biz fuul 🤭🤭🤭

Ha sgfühl ich mach mega viel Zalando werbig da ine haha aber im Zalando het mega schöni Schwangerschafts badanzüge...
    Sind meeega schön... In Decathlon hets au paar schöni und bequem.
    Bonprix het au sehr schöne badkleidli, gsend wükli us wie 👗.
    Wenn Strandaccessoires uf google igisch gits au sehr viel schöni (poncho/tunika) weiss nöd wiemer dem genau seit...
    Wie alt isch nomal din sohn?

• Ha ebe grad bstellt vom H&M und min Sohn het gseit gseht schön us😂 Er isch 3…aber ich fühl mi aso nöd schön!😂
  • Wenn hend ihr all eue nächste Termin, mag nüme warteeee
  • I hanen grad hütt morge ka nach 3 wuche warte inkl. corona… es isch alles in orndig und i bi sooo erlichteret.. ich fühl mi komplett unschwanger und ha mitem schlimmste grächnet.. jetzt gohts mr wieder besser.. gestert hani google marathon gmacht und alles mögliche schlimme gläse!! Ganz doofi idee..
    Wenn sin ihr dra? Und wie witt sinder?
  • Ouh das kenni mega guet, ich googlerei macht mi au wahnsinnig und alles isch schlecht. Mega schön isch bi dir alles guet cho mitem Termin.
    Wie wit bisch nomal, wirds sicher paarmal vergesse.. 🤭
    Ich ha min Termin nächste Mittwuch und bi jetzz 16 1
  • Hend ihr scho de Linea Nigra?
  • Ich bi 16+5 ha am sunntig de wuchewächsel..
    und de strich ha ich nit oder noni.. und du?
    goldschätzis
  • Ich bi hüt 17 5 und dörf am Mäntig nach nur 2 wuche mis Krümeli wieder gseh und vilicht erfahre was es wird 🥰🥰🥰
  • Ahh mega schön Fabi häsch nöd soo lang müesse warte 🙈 ok ja die linie chunt langsam bis zum buchnabel bia jetzt
  • Ja wegem Zuesatzuntersuech hani jetzt all 2 wuche en Termin.
  • Ich bin bi 14+6 hüt und ha morn Wuchewechsel 😊 D Linea Nigra chunt bi mir immer ersch viiiill spöter
  • Hender die liena no lang ka nach de Schwangerschaft? Ich ha sie no megaaa lang ka 😐
  • Was hender für en ET? Min isch de 17.7🥰
  • Mit de Linea hani kei Erfahrig ha genau det e grossi Narbe von überem Buuchnabel bis as Schambei 🤷
  • @meki_33 10.7 aber s Baby isch eigentlich immer guet 3 Täg chliiner aber er häts so sii lah
  • 🥰🥰🥰 so toll..
  • Ich ha de ET am firabig 21.7 ha aber sgfühl chunt am 23 😂
  • Hät de 23igst e bedütig @snowangel?
  • Nei ich has ebe träumt 😂
  • Wie gats eui? Bi Recht nervös inere Stund hani min Termin bim Pränataldiagnostiker.
  • viel Glück 🤞🤞🤞 das chunt guet ❤️
  • Viel Glück au vo mir 🥰
  • Danke eui
  • @Fabi88 Oh, das verstehe ich 😱Ich drücke euch die Daumen, dass ihr nur gute Infos erhalten werdet!
    Ich habe am Freitag den Organscreen und bin tatsächlich auch schon wieder etwas nervös 😉🙈
  • Es gseht alles guet us er möcht mich aber i ca 3 1/2 wuche nomal gseh
  • Das heisst i 8 wuche 4x Ultraschall hoff das schadet nid 😅🙈
  • Das wird sicher nicht schaden 👍🏻Aber gibt es einen bestimmten Grund, dass er dich dann nochmal sehen will?
    Ich finde aber immer, das eine gute Überwachung nicht schadet 😉
  • Wegen der Vorgeschichte mit meinem Sohn wollen alle auf Nr sicher gehen
  • Gaht öpper no mitem Flugzüg id Ferie vor em Summer?
  • Urlaub nicht direkt. Aber meine Oma feiert Anfang Mai ihren 85. Geburtstag und wenn es mir gesundheitlich gut geht, wollen wir dort gern noch hinfliegen (nach Berlin).
    Nach meiner Recherche nehmen sie einen bis zur 32. Woche mit
  • Kurze Korrektur… mitnehmen tut EasyJet (bei Einlingsschwangerschaften) bis zur 35. Woche und ich wäre dann in der 32. …
  • Mir gönd nöd. Mir isch bim erste Chind ide 35. SSW im Engadin d Fruchtblase platzt - die Erfahrig hät mir glanget 😅. Mir blibed im Summer am schöne Zürisee und hoffed uf bessers Wätter als letscht Jahr 😊
  • Schön, dass alles guet isch bi Dir, Fabi88! 💗😊
  • Da mir eh nid dörfed flüge planed mir we di letschte 2 Jahr Campingferie im Tessin aber scho im April/Mai
  • Mir flüget im April, aber nur wil mer no en Flug hend vo de Swiss wo susch verfallt. Bi denn ide 28. ssw…
  • Mir hend au welle uf Frankrich, zwar mitem auto aber da wäri i de 36 ssw gsi also hämmers storniert 🙈
  • Leute i mach mr irgendwie die ganzi zitt en kopf.. i fühl mi eifach unschwanger.. obwohl ich am fritig zur kontrolle gsi bi und alles guet gsi isch machi mir wieder sorge.. i han erst afangs märz wieder en termin und i mach mi wahnsinnig.. i due au verkramft in mir iine lose obi öbbis gspür o.ä… aber nix!! Gohts euch au eso oder bini drmit allei? Es isch scho so schlimm dasi mi gar nüm getrau do iine zschriibe.. i bi mr au am überlege obi sone angelsound söll kaufe woni eigentlich nit ha welle benutze… mann o mann..
  • @meki_33 wie wiit bisch den jetzt?
  • @meki_33 also, ich han mich au gar nöd schwanger gfühlt bis erst jetzt denn… bin ide 29 ssw… ich han mich aber nöd z‘viel gedanke gmacht oder so. Isch halt mini ersti schwangerschaft. Versuech e chli entspanne und mach dir kei druck irgendöpis spühre oder gseh. De ganz stress wo du dir machsh, spührt s‘baby auu…

Mir hend au alli mega lang gseit gha „din buuch gseht aber gar nöd gross us“ und das het mich zum bispiel gstresst. Aber danach hani mir immer gseit gha, „jede mensch ish andersh. Viellicht wird min buch gar nöd so krass übertriebe gross, plus es ish mini ersti schwangerschaft. Ide ersti schwangerschaft chunnt de buch ja viel später“.

Sorry, eifach grad so gschribe.. bin nöd vo de gruppe aber ich lies überall gern mit. Ich verstah das mitem nöd schwanger fühle. Darfsh dir eifach nöd z‘viel stress und druck mache. Mit de ziit wirsh dich ja schwanger fühle. Das chunnt noh☺️
  • @meki_33Das kennet glaub die meiste, aber bald fangsches a spüre🥰 so ab 20ssw die einte au scho früehner oder später. Ich han mer au immer sorge gmacht.. ich has für mich afange akzeptiere das ich e Ängstlichi Schwangeri wird si! Han ja au 2 früehabgäng gha.. aber verlah dich druf das wen Untersüech unufällig sind alles guet isch und wird ga🥰Wichtig isch das du kei Angst hesch am Arzt azlüte wen du dir sorge machsch, hani au gmacht und es het mer sehr ghulfe statt jede Tag mich i öbbis inesteigere. Jetzt i de 23ssw chanis gnüsse will ich sie immer gspüre 🥰
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum