Juli Mamis 2022 ☀️

1101113151620

Kommentare

• Bim erste hani is USZ möse jetzt weissi nid ob Schaffhuse oder Winterthur
  • Isch Nagellack ok ide Schwangerschaft? Ich würs nur ein Tag bruche für es Fäschtli, und ich ha eine wo pflanzlich isch…was meinet ihr?
  • Sött keis problem sie... Ich has immer ufm Balkon gmacht damit ich de lösemittel nöd iatme
  • @Summer84 me dörf sogar gelnägel ha in dr schwangerschaft ha,also dänki sötts kei problem si. Erscht recht nid wenn er pflanzlich isch😊
  • Ok danke eu! En guete Start id Wuche🤗
    meki_33
  • Hey wiie gahts eu allne? So ruhig da ine 🤭
  • Mir gohts ganz guet nur das ich megaa mied bi die ganzi zitt.. ich könnt nur schlofe dr ganz tag. Am mittwuch hani s2. Screening und ha angst bi ufgregt freu mi aber mega zur gliche zitt🤭🤭 hütt wuchewächsel 21+0.. wie gohts dir/euch?
  • Bi au recht müed aber suscht gits wieder tääg woni nüm so fescht es zieh im buuch ha defür scho jede Tag richtig Tritt oder au mal s Chind irgendwie druf truckt
    meki_33hane
  • Oh sicher müehsam so.. ich schlafe mega schlecht im Moment, finde irgendwie kei richtige tüfschlaf. Find die Kindsbewegig sooo anderscht i deri Schwangerschaft 🤭 glaube er vewendet mini Blase als Trampolin 😭😹😹
    @meki_33 ich han am Mittwoch au de termin 😁 freu miii mega! Spürsch jetzt dis baby oder?
    meki_33
  • Joo i spürs ändlich sit e paar tääg und schlof au mega schlächt in dr nacht.. punkt 4i morge immer wach und denn so go schaffe isch scho mega miehsam… schaffeder au no 100% oder hender scho reduziert?
  • Ohh bisch no am schaffe! Als was schaffsch denn?
    Ich schaffe nöd im moment.
  • Ich bi teamleiterin inere firma vo dr disposition und verrechnig… isch scho mega ahsträngend und ha sgfühl i ha fast kei zitt zum uf mich sälber zluege.. jez warti mol ab was am mittwuch use kunnt bi sooo nervös aber freu mi sooo mis kline wieder zgseh😍
  • Ich ha jetzt grad Ferie gha und schaffe ja nur ca 20% aber finds scho astrengender als ide erste Schwangerschaft. Ich morn nomal en Termin bim Pränataldiagnostiker
  • Ohh müend denn unbedingt verzehle wies glofe isch bim Termin 🥰🥰❤️🍀
  • Hoi zäme... :) schön dass es allne guet geit, bi mir isch ou z organscreening bim pränataldiagnostiker am donnschtig guet gange und het nüt gfunde, wieso die nackefalte so verdickt hätt söue sii, ou i dene witerfüehrende dna-tests nid... si mega erliechteret gsi 😌 jetzt bini 21+3, gspür d bewegige sehr fescht. mini plazenta isch aber schinbar biz zwit unde bim muttermund und ev chönnt's det im wäg si, was nach eme kaiserschnitt wür usgseh, muesi denn nomal kontrolliere.
  • @Mami83 oh super das alles guet usgseht. Hoffe d Plazenta wanderet no chlii ufe.
    Mami83
  • danke... ja und i wünsche euch ou am mittwuch e guete termin 🤞🤞🤞
    meki_33
  • @Fabi88 heey wie isch din termin glofe? Hoffes alles guet?

• Bi immer no am warte het am 2 Termin gha 🙈 und s Baby turnt grad recht ume 🥰
  • Jööl vlt chasch es grad no gseh umeturne 🙈
  • Es isch mitem rugge zu üs glegge jetzt hani no e halbstund mösse go laufe und denn nomal luege. Aber s Outing isch bestätigt es git nomal en Bueb.
  • Ahh ❤️ bi mir gits au ganz sicher nomal en bueb 🥰
    Händer jetzt scho Name?
  • Hihi bi eus au nomal en Bueb👍🏻
  • Nei sind no ganz am Afang mit de Namens suechi
  • Het denn öpper scho en Name?
  • Ich noni.. due mi no schwer und find nüt perfekts😅
  • Mir händ mal zwei ersti name wo eus guet gfallt aber nonig sicher.. 🙈
  • Viel glück hütt!!!
  • Vo mir auuu 🥰🥰
    meki_33
  • Dr termin scho duure?? Bi mir ischs guet gloffe.. de arzt het mi ei stund warte lo und isch somit voll im verzug gsi het chli gstresst aber hauptsach isch alles guet gloffe🥰
  • Ahh super dass alles guet isch 😍 isch immer so ne erliechterig wemmer die chline gseht gäl? Mine het mega zapplet het chli müeh gmacht mitem organscreening 😁🤭 und isch zum Glück au alles gueeet und vieli fotis Hani au becho.. so luschtig er het Grad Engelslache ka 😍 hends ufm föteli vewütscht
  • Hey leute wie gohts euch allne? Mir gohts nit so guet.. ha bi dr normale kontrolle hütt e ziemliche schockmomänt ka.. bi au nit wirklich druss ko um was es genau goht.. mi gmh het wie en trichter und denn het sie no was vo nur no 8mm gredet.. ich bi sofort hei gschickt worde und 100% krank gschriibe.. söll mi schone und hoffe dasi so viel wie möglich duure mag.. skind sig jo noni lebensfähig etc.. wtf? Kennt sich öbber us? Muessi angst ha? Mir sin nur no träne gflosse.. het das schomol öbber ka?? Ich mach mi no wahnsinnig..
  • Oh nei das tuet mer leid. De Trichter heisst das sich din Gebärmuetterhals verchürzt. Häsch Unterstützig so das würkli fascht nur chasch ligge? We wiit bisch jetzt?
  • Ja, ich han das gha, aber vill spöter. Bi mir het mers ide 32 SSW festgstellt. Wichtig isch ez würkli, dass Du Dich konsequent schonsch, nur ufstahsch wenns mues sii und positiv dänke!! Mini Tochter isch denn bi 34+5 cho, mer händ also no paar Täg gschafft. Jede Tag zellt und jetzt sowieso… häsch Wehehemmer übercho? Bryophyllum? Magnesium?
    Ich wünsch eu alles gueti und hoffe, de GMH verlängeret sich wieder! 💗 Händs der chöne säge ah was dass es ligge chönt? Bi mir häts leider kein Grund gäh 😩
  • Trichter heisst, dass de inner Muetermund sich öffnet. Ich han au en chline Trichter gha. Das chan mer leider nöd rückgängig mache, de Gebärmueterhals chan sich aber wieder verlängere.
  • @Fabi88 Ich bi hütt 22+1… jo min maa isch mr e unterstützig nur schafft är tagsüber..
  • @Thea Leider könne sis nit sage wohär.. i söll jetzt no e antibiotika nää sicherheitshalber.. ka sii dasi e infäkt ha, aber d’uswärtig goht 5 tääg und sie wän kei zitt verliere.. i muess e zimli hochi dosis an magnesium nä und utrogestan wieder.. wehehemmer hani jez no keins beko.. jetzt muessi 2 wuche abwarte zum luege wies wittr goht..
  • Oh man evt über d Chrankekasse no e Hushaltshilf beaträge
  • @meki_33 Ich habe ein ähnliches Problem mit 2cm Gebärmutterhals und Trichter. Mich hat die Ärztin gleich ins Krankenhaus geschickt, um einen Pessar einlegen zu lassen. Das ist ein Ring, der das Ganze stabilisiert. Musste dann 4 Tage im Spital bleiben und seitdem liege ich zu Hause mit diesem Ring, Wehenhemmer, Bryophyllum, Magnesium. Bei mir hat sich alles etwas stabilisiert aber ich liege sehr viel. Wünsche dir viel Kraft 🍀!!
  • Oh ich ha au nonie devo ghört, tuet mwr leid Meki, hoffe häsch gnueg Unterstützig dihei? Muesch dich demfall viiel schone und usruhe.. 😔🥰 hoffe es verlängert sich wieder? Umarme dich ❤️
  • @Bell in wellere ssw het mes bemerkt und in wellere bisch jetzt? Oh mann i ha scho schiss dasi e fählgeburt ha oder kei ahnig was.. i hoff so sehr das es ganz lang no drin blibt..
  • @meki_33 versuech positiv z denke und seg dim baby das es no gaaaanz lang söll drin bliebe. Und versuech im Moment würkli nur zum ufs wc und Dusche ufstah 🙏
  • @Fabi88 Jo i bi nur am liige.. min rugge duet scho jetzt weh und es sin grad mol 2 tääg umme… ich muess no bis zum 25.3 warte zum luege wie wittr.. am sunntig wirdi 30 und hätt lüt bi mir ka.. nit das es jetzt annähernd wichtig wär aber wieso ka nit mol alles guet laufe??…
  • Ich drück di ganz fescht
  • Vilicht cha ja Bsuech glich cho chönd ja ufteile wer was bringt zum dich entlaste
    meki_33
  • @meki_33 Bei mir hat man es schon früh bemerkt, war aber nicht so dramatisch. In der 25. Ssw musste ich dann ins Krankenhaus. Jetzt bin ich schon in der 32. SSW. Darf wieder bisschen mehr in der Wohnung laufen. Liege aber sehr viel, weil das Baby immer schwerer wird und nach unten drückt. Ich empfehle dir eine mobile Physiotherapie. Das habe ich mir auch organisiert, weil einem alles weh tut. Halte durch 🍀- das kommt sicher gut. ✊🏼
    meki_33
  • Liebi @meki_33 bisch du secher das 8 mm stemmt? Ech weiss zwar ned wie läng dases i de 23 ssw muess si ech cha der nur vo mer berechte. Ide 29 ssw hani no 7 mm gha (zo dem zitponkt sött no me aus 4 cm si) ond Trichterbildig. Ech ha sofort i spital mösse met lungerifig etc..nach 3 täg isch 3cm offe gseh ond ech bi bis zode gebort im spital gseh ade infusion met beckihochlagere ond nur ufstah zom ofs wc gah. Drom wenn du nurno 8 mm hesch de hätsch secher gliner weder kontrolle aus i 2 woche. Probier dech ds schohne ond de cha sech de gmh ou weder verlängere. Ond söscht lütisch im fa ah ond fragsch nomau nach de längi ond wie lang dases mösst si. Velecht beruhigt dech das de weder. Wönsch der aues gueti ond ganz vöu usduhr.
    Bellmeki_33
  • Wie gahts dir Meki?
    meki_33
  • @snowangel Jo ganz ok.. ich ka nit so guet schloofe vorallem jetzt vom nüt tue.. i bild mr jez ii das ich die klei nüm gspür.. bi am rüttle und am tue aber es passiert nix… i glaub i lüt morn am FA aa, i bi so unruhig die ganz zitt..
    Wie gohts dir/euch?
    snowangel
  • Liebe @meki_33Ich wünsche dir ganz starke Nerven!
    Ich verstehe deine Unruhe und denke auch, dass es das Beste ist, deinen Frauenarzt nochmal anzurufen. Evtl. kannst du dir ja auch eine Zweitmeinung einholen?!
    Ich drücke dir die Daumen, dass sich alles zum Guten wendet 🍀
    meki_33
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum