@meki_33 mir Frühchen sind Kämpfer bi vor 34 Jahr 9 wuche z früeh gsi. 920 gramm und 37 cm ha keinerlei Spatfolge. Wünsch eui mit de Alea alles gueti das ihrs bald dihei dörfed gnüsse
@Thea Jo die hani scho in dr 23. ssw beko woni dr ring gsetzt beko ha.. dört hani scho nur no 7 mm gebärmuetterhals ka und me isch drvo usgange dasi e friehgeburt ha wird.. zum glück hanis wenigstens bis zur 29. ssw gschafft. Am tag vo dr geburt het me denn nomol lungeriifig gsprützt aber denn ischs scho losgange..
Dtääg wärdes zeige ob alles so guet witter lauft🍀🤗
@Fabi88 Wow das isch jo wahnsinnig toll!! Danke das macht mir grad nomol me hoffnig das alles guet wird!!! D‘alea isch 36cm und 1320 gramm schwer gsi bi dr geburt.. leider het sie fast 200 gramm wieder abgno wo sie jetzt langsam wieder am ufhole isch🍀🙏🏽
Bi feng au recht nervös ha s Gfühl min chliine het sich no in BEL dreht 😥 und warte uf en wichtige Termin für min grosse wo no vor de Geburt sött chöne stattfinde das mer nid grad di erst ziit im wuchebett mönd 3 Nächt Stationär sii mitem. Das setzt mer psychisch grad recht zue und ha oft au Angst ums Baby.
Oh nei das isch natürlich nöd schön wenn no so viel ztue und sorge häsch vor de Geburt.. wiso muesch denn uf wn Termin warte? Chönds der kein Fixe geh?
Nei d Ameldig isch erst jetzt vo üsem Arzt gmacht worde und mönd en Termin übercho d Warteziite sind aber scho bis fascht in Juli also chömmer hoffe das öpper de Termin nid cha wahrneh do das mir no nahrutsched
Danke dir ja mir werdeds gseh 🤷 isch halt definitiv nid i minere Macht. De Pflegekräftemangel macht sich leider bemerkbar und ich bi suscht gern eini wo alles planet.
Jaaaaa genau, euse Sohn chunt so am 1 oder 2 zu eus und denn verdrück ich mich i sis Bett und cha nüm ischlafe…🤦🏼♀️
Ich ha müesse vor 3 wuche in spital zu kontrolle wil min FA ferie gha het und ha det de arzt bette min isewert z checke. Het er gmacht und gseit, er meldi sich wenns z tief isch. Ha nüt ghört und scho denkt gopf, werum bini immer so müed und kaputt…jetzt gseht min FA s resultat und seit, sie das isch viel z tief, sie bruchrt dringend e infusion…danke vielmal spital…
Oje so doof..
Mini isewerte sind au extrem tüf aber das sit jahre... Chan leider kei Infusion ne willi allergisch druff reagiere tuen und die isetablette bringet mir praktisch nüt..
Danke sowiit ganz ok, ha da Wucheend mösse schaffe und min Sohn isch wieder chrank also recht strengi Nächt. Morn hani Gyntermin bi scho chlii gspanne.
Jup, mir händ immer zwei und wartet, bis s Baby da isch 😉. Ich ha voll kei Lust me… mini Bei schmerzed i dere dritte SS richtig, das hani no nie gha. Sind aber gar nöd mal voll mit Wasser, denn chöntis ja no verstah 😄 Stützstrümpf ahoi 🤣🙈
Der Bauchumfang war bei unserem Kleinen auch einmal zu wenig. Lag glaub nur auf der 3%-Perzentile. Die Frauenärztin ist aber gar nicht drauf eingegangen und beim nächsten mal war er wieder in der Norm. Drücke dir die Daumen, dass es bei euch auch so läuft 🍀Ich war glaub bei 32+1 beim letzten Ultraschall und da wurde unserer mit 1700g geschätzt. Auch damit war die Ärztin noch zufrieden. 👍🏻Allerdings haben die bei der Untersuchung einen Nierenstau (einseitig) entdeckt und nun haben wir nächste Woche noch einmal einen Termin im Unispital zum Ultraschall mit der Chefärztin und den Kindernephrologen 🤷♀️
Krankgeschrieben bin ich mittlerweile auch zu 100%. Liegt aber eher daran, dass ich letzte Woche eine Abszess-OP hatte…
@snowangel🤗;🤗🤗 sie macht sich sehr guet *ufholzklopf* sie wachst und nimmt sehr guet zue sie kunnt morn usem inkubator use und kunnt serst mol and brust.. i bi so happyyyy❤️💋🎈🎈
@snowangel🤗;🤗🤗 sie macht sich sehr guet *ufholzklopf* sie wachst und nimmt sehr guet zue sie kunnt morn usem inkubator use und kunnt serst mol and brust.. i bi so happyyyy❤️💋🎈🎈
@snowangel🤗;🤗🤗 sie macht sich sehr guet *ufholzklopf* sie wachst und nimmt sehr guet zue sie kunnt morn usem inkubator use und kunnt serst mol and brust.. i bi sooo happyyyy❤️
Ahhh soo schööön 😍😍😍❤️ das machet ihr super! Hets guet klappt mitem Milch abpumpe?
Ich mage langsam nüme, mir guet alles weh... Min Sohn git mer am Tag dure mega Kraft aber sobald er im Bett isch, isches verbii mit mir 🙃 und de chline bewegt sich so extrem im Buch macht fascht chli Angst 😂
Wen hendr de nächscht Termin?
@snowangel ich ha hüt endlich s Babybettli umbaue obwohl ich ja hoffe dasi da no länger nid wird bruche und s Baby im Bistellbettli pfuset will ich dörf stille 🙏 ha mal no en Teil Fenster putzt ich glaube so langsam chunt de Nestbau 🙈🙈 mue aber grad bim länger laufe scho mengmal chlii langsamer sii 😅 ich ha am 31.5 de nöchst Termin.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
340
243
Dtääg wärdes zeige ob alles so guet witter lauft🍀🤗
243
340
4
195
243
860
340
860
340
860
340
195
860
4
340
860
4
860
195
Ich ha müesse vor 3 wuche in spital zu kontrolle wil min FA ferie gha het und ha det de arzt bette min isewert z checke. Het er gmacht und gseit, er meldi sich wenns z tief isch. Ha nüt ghört und scho denkt gopf, werum bini immer so müed und kaputt…jetzt gseht min FA s resultat und seit, sie das isch viel z tief, sie bruchrt dringend e infusion…danke vielmal spital…
4
860
Mini isewerte sind au extrem tüf aber das sit jahre... Chan leider kei Infusion ne willi allergisch druff reagiere tuen und die isetablette bringet mir praktisch nüt..
195
Ich has ide letschte ss au brucht, susch isches nie es thema…chasch denn susch öppis mache snowangel?
860
Isch zwar nöd de richtige weg aber irgendwie hani eifach müeh mich mitdem zbeschäftige... Gibe mir jetzt nur müeh wegem baby
860
340
195
860
4
340
110
Krankgeschrieben bin ich mittlerweile auch zu 100%. Liegt aber eher daran, dass ich letzte Woche eine Abszess-OP hatte…
860
340
860
110
340
340
110
860
Und wie gahts dir und dineri chliii @meki_33 ?
4
243
243
243
243
110
340
340
860
Ich mage langsam nüme, mir guet alles weh... Min Sohn git mer am Tag dure mega Kraft aber sobald er im Bett isch, isches verbii mit mir 🙃 und de chline bewegt sich so extrem im Buch macht fascht chli Angst 😂
Wen hendr de nächscht Termin?
340