Ja, leider git mer normalerwis nüt😬 itinerol isch under 6i nur uf rezept. ich meine klar, chaschs glich go chaufe. han amigs eis i de ferie debi. Aber ich würds glaub nöd geh, wenns au ohni gaht.
Gueti Besserig!
Luege daser Flüssigkeit zu sich nimmt damit er nid dehydriert. Evtl. Elektrolytlösig, bechunnt me ide Apothek über. Wenn er nid mag ässe, isch zweitrangig, immer wieder öbbis abiete (banane, kochete riis, zwieback, Hüehnersuppe, o.ä.) Und innert 12h söttis idR langsam bessere.
Mi Sohn het zwüsche 1,5-3 jährig sehr oft Magedarmgrippe gha, isch sehr asträngend und müehsam 🙈 aber was use muess, muess use 😬
Süsch gäbtis no die Kindermedizinische Hotline (so wie Medgate), dört chame immer alüte und froge, wasme cha mache. Het mer scho oft gholfe, dörte azlüte. 0900627321
Gueti Besserig ♥️
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
0
256
Gueti Besserig!
778
Mi Sohn het zwüsche 1,5-3 jährig sehr oft Magedarmgrippe gha, isch sehr asträngend und müehsam 🙈 aber was use muess, muess use 😬
Süsch gäbtis no die Kindermedizinische Hotline (so wie Medgate), dört chame immer alüte und froge, wasme cha mache. Het mer scho oft gholfe, dörte azlüte. 0900627321
Gueti Besserig ♥️