Stillkinder kürzerer Trinkabstand als Flaschenkinder?

AnyAny

92

bearbeitet 3. 11. 2021, 18:24 in Stillen
Hallo Zäme

I ha 1.kind nach 3 wuchä a gstillt us verschiedene Gründ. Sie het sehr guet gschlafe i de nacht mit Abständ vo ca 4 stund tagsüber ca 3 stund. 2.kind bis 10mönet voll gstillt u isch bis ich abgstillt ha praktisch all 1-2 stund cho i de nacht tagsüber weiss ichs nüm. 3.kind 2 wuchä alt bini am stille aber mage langsam nüm.. Er chunt ebenfalls all stund und ich ha kri kraft me zum stille es raubt mehr no die letst kraft woni für die andere kinde bruch. Wür am liebstä abstille.. Aber meineder es wür was bringe? Und Tipps rund um das still Problem bini mite Hebamme dra u scho jenstens usbrobiert. Aber ebe da ich no 2 andere chli kind ha u praktisch kei unterstüzig da min ma selbständig isch u praktisch ken tag dehei gsi isch siti vom Spital heicho bi magi eifach langsam nüm mit dem stille..

Es brucht soo viel zit u kraft woni eifach nüm ha..

Kommentare

• Hesch öper wo dir mal cha d Kind abneh das die chli erhole chasch? Ich cha dir nöd bestätige das es Schoppekinder besser schlaft und chürzeri Abständ zwüsched em trinke händ. Ich känne Schoppekind vo all 1-2 Stund chömed und Stillkind wo dureschlafed. Das chunt ganz ufs Kind drufa. Dies Baby isch ja erst 2 Wuche. Es isch bestimmt am clustere. Lueg doch das du chli weniger stress hesch und dich meh ufs Baby chasch konzentriere. Au gnueg ässe mit viel Kohlehydrat & trinke das d Milch besser wird. Ich weiss es isch sicher schwirig mit zwei grössere Kind, aber du bisch no im Wuchebett und söllsch dich erhole und schone. Viellicht hilft au de Kontakt mitere Stillberaterin nöd jedi Hebamme isch Stibe.
  • Danke shayenne. Sie isch ke stillberateri aber het mer gueti tipps geh. Es lauft jetzt chli besser. Ja mini Eltere nämed kind mal aber au nöd de hufä.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum