Mir isches di letschte paar täg äntlech nüme schlächt gsi am morge🙏🏻 süsch geits mir guet, näbst de schmerze im schambei woni eifach itz bis zur geburt wirde ha, aber isch hüt o chli entspannter gsi. I plange scho ufe nächst termin bir FA bismr üses chliine wunder wieder dörfe gseh😘 ha ersch am 24.
Ich auch, hab ihn am 23…. ich habe einfach immer einen Schmerz wenn ich zu schnell laufe, das ist ein bisschen mühsam (anzufügen: ich bin nicht die geduldigste person, die dann einfach pause macht🙈😉) und mit meinen beiden jungs muss ich einfach mithalten teilweise😂
chasch nüt mache gege dini schmerze?
Oh ja das kenni o, das buuchweh bim loufe. Muess mine girls de o säge, chli langsamer bitte😜Versteht ihr das berndeutsch oder wäre schriftsprache idealer?😉
nenei s bärndütsch gaht super, s hochdütsvh hät sich eifach irgendwie igspillt da siit em afang🤷🏻♀️ vo mir us chömmer gärn uf schwiizerdütsch wächsle😉
häsch du 3girls? und gits etz en bueb oder nomal es meitli?
Das stell ich mir auch sehr anstrengend vor, wenn die Geschwister auch noch was vom Mimi wollen. Schön, dass ihr so eine grosse Familie habt 🤩.
Ich war heute bei der Kontrolle und bin froh, dass der Ring gut zu hält und das Baby hat schön zugenommen 1000g. 👶🏻Ich merke auch die Bänder, wenn ich dann mal aufstehe. Bisschen Wärme finde ich ganz gut & Schüsslersalz Nr. 7.
Berndütsch isch super 🙌🏼
@Primeli Schön schon in der 30. 🤩Ich darf in der Wohnung bisschen laufen aber die meiste Zeit des Tages soll ich liegen 🙄, dass der Druck nicht so stark auf den Gebärmutterhals kommt.
I hät lut berächnig nach letschter Mens dr ET am 2. Mai, drum bini o i däre gruppe😉 nach berächnig vor Froueärztin ischer itz am 30. April. Si gspannt wenn dases de chunnt, ha di 1. füf täg übertreit, di 2. bi 37,4 übercho u di 3. am ET😉
So schön😍 hihi denn ischs ja spannend wenn de Chlii chunt…😉
bi mir isch de gross bi 41+0 ufd Wält cho und de Chlii 2 Täg nach ET… etz fänd ichs no easy würd di Chlii pünktlich oder biz vor ET cho😉 @Bell das tönt aber scho biz müehsam, cha mir das gar nöd vorstelle, häsch gueti büecher oder cooli Netflixserie?
Das ist mega spannend, wann dann die Geburt ist. Ich habe auch keine Ahnung, ob es früher oder später kommt. Hätte am 16. Mai Termin. @MissLoquita Ich häkle viel und höre Podcast. Konnte mir das auch gar nicht vorstellen. Wenn es hilft, dann schaff ich das. Das Liegen ist einfach für den Körper auch anstrengend 😥
I bi mir das mau gäaube gar nid so sicher wägem gluxi😉Bide meitli hanis aube sehr guet gspührt u itz hani mängisch ds gfüeu es chönnt si, bi aber nid ganz sicher😜
Vo wo chömmet dir eigentlech?
I bi usem kanton bern, ir nechi vo Thun.
@Primeli Ich bin aus Züri. Bern isch mega schön 🤩!
Der Schluckauf vermute ich, weil es dann unter meinem Bauchnabel so gleichmässig pulsiert 🤔🤔🤔. Bin aber auch nicht ganz sicher, weil es meine erste Schwangerschaft ist.
@Bell mis mami chunnt usem tösstal, ha ir chindheit viu stunde dert verbracht😉
Ja das tönt scho nach gluxi.
Bi mir isches dasmau immer sehr churz u so bewegige woni ds gfüeu ha es sig nid vom zabble sondern äbe eher gluxi, aber nid glich wi bi de vordere ss‘te drum bini nie ganz sicher😜
@Primeli Tösstal isch mega schön, da kann man gut wandern 🥾
Das mit dem Hixi fühlt sich lustig an.
Bei mir wird auch noch oft der Bauch hart, vor allem, wenn sich das Baby viel bewegt. Das stresst mich etwas, da ich ja Wehenhemmer bekomme. Die Ärztin meinte, dass dies aber auch in Massen normal ist. 🤔🤔
@BellOh ja das kenni oh mitem herte buuch. Oft maus sogar weni im ruehezuestand bi. Isch sehr unagnähm aber bereitet äbe scho uf d‘geburt vor. Aber verstah dases di chli verunsicheret😘
Wi geits öich?
Mir hei gester üses schlafzimmer komplet umgsteut u itz chani de afa iirichte für ds bebe😉 itz gspühri aber dasi chli viu uf de bei bi gsi, d‘chrampfadere u schambei tüe mr rächt weh😬Am donnstig hani dr nächst ultraschall u wesech dr bueb bestätiget, säge mrs de de meitli, so chani när o richtig afa für bueb iirichte😉Häbet e schöne u erholsame Sunntig😘
Hoiii mitenand! mir gahts eigentlich guet, sind geschter us de Skiferie zrugg cho und hüt isch drum wäsche axeit🙈 ich merke aber dass min buuch zimli gwachse isch, bzw. s Baby vermuetlich und doch mängmal chli unangnehm isch bim ligge oder s Schueh alegge wird müehsamer🙈 muss chli ufpasse dass ich gnueg trinke merki…
ich han am Mittwuch de nächschti Termin😀
hehe mir händ no gaaaar nüt parat, bzw. ufegholt usm Cheller für di Chlii, ich han aber scho Meitlichleider poschtet für sie, da hani nöd chöne widersta😂😉
Hallo zusammen
Das klingt ja super bei euch 🤩. In den Skiferien wäre ich jetzt auch gerne. Ich habe nun von Freunden mal Kleider, Badewanne etc. bekomme und bin mega froh, da ich ja nicht raus kann.
Was habt ihr eigentlich für Kinderwägen?
Mir hei vor 10 Jahr e Hartan skater kouft u hei dä super gfunge. Er isch zwar chli gross wener zämegleit isch, aber di nöiie si gloub itz handlecher😉Mir heine für aui drü brucht u itz si eifach d‘rädli vou steindli u töne mega, süsch ischer no guet im schuss😉 Die ds ersetze chostet ziemli u mir hei überleit ob mr no e nöie günstige wage wei choufe oder nid. Itz wot mi maa mau versueche d‘rädli ds fülle mit bauschuum u mir hoffe so heig mr e gueti günstegi variante😜
@Bell das isch doch scho mal guet, z viel scho im Vorus zue z tue lohnt sich au nöd, viel Sache bruuchsch gar nöd oder s Baby bruucht was anders…
mir händ en Safety first gha, dä hämmer übercho vo mim Brüeder damals, jetzt isch aber eis Rad kaputt gange und wird nüm ersetzt, mir chönd jetzt eine uslehne vonere Fründin… mir händ ebe no en Thule Veloahänger und denn en Buggy woni wird bruuche…
wenn ich glaubs eine chaufe würd, d tfk find ich no guet…( bi mir isch wichtig dass es gueti Rädli hät will mir viel im Wald unterwäx sind)
Vielen Dank für eure Tipps! Ich werde mir die Wägen gleich anschauen. @MissLoquita Ich habe mir auch schon gedacht, dass man dann vieles gar nicht braucht oder eben anderes 🤷♀️Manchmal bekomme ich etwas Panik, weil man ja nicht weiß, ob ich eine Frühgeburt habe oder nicht. Wir werden sehen.
Bin jetzt dauernd in der Kontrolle wegen dem Gebärmutterhals/ Trichter etc.
Im Moment scheint es stabil zu sein.
Wir haben auch schon einen Namen. Finds aber auch schwierig 😣
@Bell im Spital hei si ja de afe Chleidli u de chönnt auefaus dr papa afe no paar sache ga choufe bevor dir hei chömet😉 u när wirsch wahrschindlech no sehr viu chleidli gschänkt übercho…
Isch ömu bi üs so gsi😘
ja Chleidli händ mir dänn am Schluss viel z‘viel gha😂
Wichtig isch vor allem dass chli Zügs zum Wickle häsch, e Babybadwanne, Binde und es Tragtuech oder e Tragi (git aber au so en Lade zum usprobiere dänn wenns Baby da isch)…
I ha gloub immer pampers newborn 1 gha. Isch ja 2-5kg u i ha immer knapp 3kg baby gha😉Was i o sehr praktisch finge isch ds newbornset für ufe stokke tripp trapp.
Jagge, söckli u chäppli würdi o im vorus afe bsorge.
Ich glaub au s 1… aber chasch ja suscht au luege was sie im Spital händ und denn chas din Maa immer no bsorge…😊
ja s Newborn Set isch super, und es Wiegeli oder Beistellbettli…
Hoi Zäme! ich han geschter Kontrolle gha, s xet alles guät us😊 s Baby isch scho ca. 1400g schwär. han au grad en Gump gmacht uf de Wag 😂
wie gahts eui?
Hoi Zäme! sinder guet id Wuche gstartet? ich bin wieder am schaffe nach de Ferie und fühl mi eigentlich ganz guet 😊 muss aber go Eiseninfusion mache will min Ferritinwert so tüf isch…händ ihr das scho mal müsse mache?
@MissLoquita Prima, dass es dir gut geht. Ich hatte 1x so eine Infusion. Die bekommt man beim Frauenarzt und sie füllt mal wieder die Speicher auf. Ich fand es prima 👌
Ich bin noch zu Hause am Liegen. Morgen habe ich wieder Untersuchung, dann weiss ich wieder mehr.
Ich habe eben bemerkt, dass das Baby häufiger Schluckauf hat. Ist das bei euch auch so?
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
4
1
141
1
chasch nüt mache gege dini schmerze?
141
1
häsch du 3girls? und gits etz en bueb oder nomal es meitli?
141
Itz gits no e bueb😘
4
Ich war heute bei der Kontrolle und bin froh, dass der Ring gut zu hält und das Baby hat schön zugenommen 1000g. 👶🏻Ich merke auch die Bänder, wenn ich dann mal aufstehe. Bisschen Wärme finde ich ganz gut & Schüsslersalz Nr. 7.
Berndütsch isch super 🙌🏼
4
141
Schön dases siwit guet isch bi dir @Bell.
Muesch itz immer no liege oder darfsch wieder chli uf?
141
4
1
ich bin endi 28.ssw, ha jewils am Di wächsel, ET isch am
10.Mai😊
141
1
bi mir isch de gross bi 41+0 ufd Wält cho und de Chlii 2 Täg nach ET… etz fänd ichs no easy würd di Chlii pünktlich oder biz vor ET cho😉 @Bell das tönt aber scho biz müehsam, cha mir das gar nöd vorstelle, häsch gueti büecher oder cooli Netflixserie?
4
4
141
Vo wo chömmet dir eigentlech?
I bi usem kanton bern, ir nechi vo Thun.
141
4
Der Schluckauf vermute ich, weil es dann unter meinem Bauchnabel so gleichmässig pulsiert 🤔🤔🤔. Bin aber auch nicht ganz sicher, weil es meine erste Schwangerschaft ist.
141
Ja das tönt scho nach gluxi.
Bi mir isches dasmau immer sehr churz u so bewegige woni ds gfüeu ha es sig nid vom zabble sondern äbe eher gluxi, aber nid glich wi bi de vordere ss‘te drum bini nie ganz sicher😜
1
ich bin au vo Züri, kenne aber Thun au guet😊
4
Das mit dem Hixi fühlt sich lustig an.
Bei mir wird auch noch oft der Bauch hart, vor allem, wenn sich das Baby viel bewegt. Das stresst mich etwas, da ich ja Wehenhemmer bekomme. Die Ärztin meinte, dass dies aber auch in Massen normal ist. 🤔🤔
141
141
Wi geits öich?
Mir hei gester üses schlafzimmer komplet umgsteut u itz chani de afa iirichte für ds bebe😉 itz gspühri aber dasi chli viu uf de bei bi gsi, d‘chrampfadere u schambei tüe mr rächt weh😬Am donnstig hani dr nächst ultraschall u wesech dr bueb bestätiget, säge mrs de de meitli, so chani när o richtig afa für bueb iirichte😉Häbet e schöne u erholsame Sunntig😘
1
ich han am Mittwuch de nächschti Termin😀
hehe mir händ no gaaaar nüt parat, bzw. ufegholt usm Cheller für di Chlii, ich han aber scho Meitlichleider poschtet für sie, da hani nöd chöne widersta😂😉
4
Das klingt ja super bei euch 🤩. In den Skiferien wäre ich jetzt auch gerne. Ich habe nun von Freunden mal Kleider, Badewanne etc. bekomme und bin mega froh, da ich ja nicht raus kann.
Was habt ihr eigentlich für Kinderwägen?
141
1
mir händ en Safety first gha, dä hämmer übercho vo mim Brüeder damals, jetzt isch aber eis Rad kaputt gange und wird nüm ersetzt, mir chönd jetzt eine uslehne vonere Fründin… mir händ ebe no en Thule Veloahänger und denn en Buggy woni wird bruuche…
wenn ich glaubs eine chaufe würd, d tfk find ich no guet…( bi mir isch wichtig dass es gueti Rädli hät will mir viel im Wald unterwäx sind)
1
141
4
Bin jetzt dauernd in der Kontrolle wegen dem Gebärmutterhals/ Trichter etc.
Im Moment scheint es stabil zu sein.
Wir haben auch schon einen Namen. Finds aber auch schwierig 😣
141
Isch ömu bi üs so gsi😘
1
Wichtig isch vor allem dass chli Zügs zum Wickle häsch, e Babybadwanne, Binde und es Tragtuech oder e Tragi (git aber au so en Lade zum usprobiere dänn wenns Baby da isch)…
4
141
Jagge, söckli u chäppli würdi o im vorus afe bsorge.
1
ja s Newborn Set isch super, und es Wiegeli oder Beistellbettli…
4
4
Unsere kleine Wohnung wird langsam voll 🤣🙈
1
wie gahts eui?
4
141
4
1
1
4
1
1
4
Ich habe eben bemerkt, dass das Baby häufiger Schluckauf hat. Ist das bei euch auch so?
141