Mai Baby‘s 2022 💞

1235789

Kommentare

• Üses chliine het itz o würklech aagfange mitem gluxi, aber es hets no nid so oft😉
  • I ha sit 2 täg so es brönne über dr buuchdecki uf dr rechte site u extrem viu e herte buuch. Weni d‘bei ufe ha de gspühri das brönne nid, sobaud i normal hocke oder ufstah u öpis mache usches da.
    Nime magnesium u bi gester abe id badwanne, das het chli entspannt u hüt isches echli besser.
    Da mir e Huusgeburt plane chunnt mini hebamme i 1 1/2 wuche zu üs hei u de bespräche mr ds organisatorische😉
  • @PrimeliGegen den harten Bauch könntest du Bryophyllum versuchen - das ist anthroposophisch. Nehme ich auch sehr oft, wenn der Bauch hart wird. Ausruhen ist auch immer gut. Ich habe das auch sehr oft, vor allem, wenn er so wild boxt. Das mit dem Brennen ist ja wirklich blöd. 🤔 Bin ja sehr gespannt, was du von der Hausgeburt erhältst.
  • Jetzt habe ich auch einen leichten Eisenmangel 🙄. Ich habe nun erstmal Tropfen bekommen und eventuell gibts auch noch eine Infusion
  • Ich habe seit 2 Wochen wieder Übelkeit. Habt ihr das auch?
  • @Primeli bin au mega gspannt wie das denn organisatorisch bi dir ablauft😊 @Bell nei Übelkeit hani letscht Wuchenend au gha aber nur 1 Tag🤷🏻‍♀️
    häschs du permanent?
  • Ich habe immer wieder so Phasen über den Tag verteilt 😖- mühsam. Diese Eisentropfen vertrage ich irgendwie auch nicht. Hast du die Infusion vertragen?
  • Ich hab sie erst noch vor mir😉
  • Wie gehts euch?
  • Halloooo! mir geht es ganz gut😊 und dir?
  • Ich kämpfe gerade mit Sodbrennen 😖, vor allem nachts und es wird so langsam immer anstrengender. Schön, dass es dir gut geht 🤩
  • Ou nein, kannst du was dagegen nehmen? wie geht es mit dem Liegen, musst du noch weiterhin so konsequent sein oder darfst du langsam lockerer werden?
  • Ich nehme Rennie, das hat mir die Frauenärztin gegeben. Gestern habe ich Haferflocken mit Milch gegessen, das war ganz gut. Ich darf wieder bisschen mehr in der Wohnung rumlaufen, sonst aber noch viel liegen. Ich habe bald wieder Kontrolle, dann bekomme ich wieder neue Anweisungen. Zum Glück kommt 1x pro Woche eine Physiotherapeutin bei mir vorbei- das ist prima 🥳.
    In welcher Woche seid ihr denn jetzt? Ich starte heute mit Woche 32.
  • Mir geits o guet. Bi di letschte täg eifach wieder rächt müed u füehle mi scho nachem erwache nid erhout.
    Magebrönne kenni o, i ha vor froueärztin itz no ds gavisconell übercho u das hiuft guet. Riiswaffle häufe bi mir o we ds magebrönne no nid ds starch isch…mit dr übukeit hani o immer wieder chli ds kämpfe, aber meh „nume“ heftig brächreiz nachem ufstah u de isch när guet.
    I ha am mittwuch d‘hebamme bi mir daheim u mir bespräche d‘huusgeburt. Hoffe dasis nid muess absäge wüu grad eini vo de meitli chrank wird😬
  • Ah du hesch no gfragt i welkere ssw. i bi itz ir 34.
  • Ou musch denn verzelle vom Gspräch mit de Hebamme😊
    ich bin jetzt i de 33. SSW😊
  • countdown lauft langsam😊 ich schaffe no bis zu Ostere ane (ussert müsst früener ufhöre) aber freu mi dänn zum chli ziit z ha zum no chli parat mache für die Chlii und no chli Ziit für miich
  • Isch ja lustig: ich bin 32.
  • @Primeli Gute Idee mit den Reiswaffeln. Gell, es wird so langsam beschwerlich.@MissLoquita Super, dass du nach Ostern in den Mutterschutz kannst. 🥳
  • Dr termin mit dr Hebamme isch super gsi😉 üsi meitli heis uh spannend gfunge, dörfe zueluege wi d‘hebamme d‘lag vom bebeli abtastet u d‘härztöndli ds lose. Sie hät när bi jedem meitli ono d’härztöndli glost🥰Für d‘geburt si mir sehr flexibu i welem rum mir de si u da chani o während dr geburt säge weni z.b. chli id badwanne wot( wet ke wassergeburt drum o kes pool) oder vom schlaffzimmer ids wohnzimmer…
    Si het mir e liste da gla, was ig aus muess bereit ha.
    Mi maa isch o begeiteret vor hebamme u mir hei es guets gfüeu di geburt daheim aaz’ga🙏🏻😘
  • U de di schriebfähler woni gmacht ha🙈😜
  • Das isch so spannend!!! Klingt super guat. Meine Schwägerin hatte 2 Hausgeburten mit Pool. 😘🤩
  • das tönt würkli mega spannend und bi isch sicher u schön, dihei s Chindli ufd Wält z bringe😊
    ich han geschter Untersuech gha, em Baby gahts tip top, sie isch scho 2kg und schön i de Wachstumskurve (mini Buebe sind immer „z schwär“ xi… d Eiseninfusion hani au guet vertreit 👍
    Will ich ja au biz Kontraktione han, hät er no de Muettermund agluegt, de isch aber no völlig in Ordnig, also so wie er sött sii i de 33.ssw😊
  • Prima🥳@MissLoquitaIch komme auch gerade aus der Kontrolle. Das Baby hat 1700 g, gute Organe und grosse Füsse 🤣. Mein Gebärmutterhals ist auf 3,3cm stabil - bin ich froh 😁.
    Zireael
  • ah super! das isch doch guet, und jetzt gahts ja würkli richtig endspurt😊
  • Ich hätte mal eine Frage an euch. Macht ihr sowas wie Hypnobirthing? Vielleicht habt ihr ja sonst noch einen Tipp für die Geburt 👀- ihr seid ja schon etwas erfahren.
  • Nei i ha nie so öpis gmacht. Aber für mi isch gott sehr wichtig u er begleitet mi o dür d‘geburt😉
  • @Primeli das ist doch auch etwas, das für dich sicher beruhigend wirkt 🤩. Ich habe mir nur überlegt, ob ich noch einen Kurs machen soll 🤔.
  • Genau😘👍🏻Hebamme biete ja o geburtsvorbereitigskurse aa. So eine hani o nie gmacht, aber i ha bim 1. Chind uf dr geburtshiuf gschaffet u ha de bi de hebammekontrolle no ds einte oder angere churz mit ihre aagluegt😉
  • Mir händ bim erschte Chind en Crash - Geburtskurs gmacht, so 2h ein Abig…has no guet gfunde, zum vor allem wüsse was so bim Geburtsverlauf mitm Baby passiert…
  • Merci ihr beiden. Einen Kurs hatte ich nun auch bei mir zu Hause, da hat die Hebamme das Wichtigste erklärt. 🤩
  • Hallo ihr Lieben
    Mein Verlobter und ich machen gerade einen kombinierten hypnobirthing/Geburtskus. Ich finde es total spannend. Meine Freundin hat dadurch eine fast schmerzfreie, schnelle Geburt erleben dürfen. Es hat sehr viel mit positiver Einstellung und Meditation zu tun. Ich bin gespannt auf die nächsten Einheiten. Es geht bei uns 15 Std. Ich hoffe, ich kann noch alle Kurse besuchen, bevor die Geburt losgeht 😀
  • Das klingt ja toll. Ich habe schon viel davon gehört und überlege auch noch wenigstens einen kurzen Hypnobirthing-Kurs zu machen.
  • Wie fühlt ihr euch aktuell? Welche Ssw seid ihr gerade? Ich bin jetzt in der 35 ssw und kann es kaum erwarten :-)
  • Ich komme nächste Woche in die 34. SSW und kann’s auch kaum erwarten. Langsam schmerzt bei mir die Hüfte und der untere Rücken - kann leider nicht mehr gut schlafen. Wie gehts dir? Wo entbindest du denn?
  • Hüftziehen hatte ich auch schon häufiger und langsam merke ich auch ein bisschen mein Steissbein. Ist aber nicht so wild ^^ seit einer Woche hab ich immer mal ein kurzes, heftiges Stechen im Unterleib. Der Kleine scheint wohl auf den Muttermund oder einen Nerv zu drücken. Aber alles in einem finde ich auch den 9 Monat noch deutlich erträglicher als gedacht 😜 Ich entbinde im Geburtshaus Bethesda. Gehst du in Spital, Bell?
  • Oh wie spannend mit dem Geburtshaus- musst du unbedingt erzählen, wie es war. Ich gehe ins Unispital, da ich jenste Komplikationen hatte und deshalb eher den sichersten Ort wähle für Frühgeburt etc. Ich hoffe natürlich, dass ich das alles nicht brauchen werde.
  • Hallo miteinander! mir geht es auch ganz gut😊 ich habe auch ab und an mal einen harten bauch und die kleine bewegt sich teilweise sehr unangenehm😉 ich komme morgen in die 35.ssw. Ich werde noch bis Ostern arbeiten, dann bin ich froh, wenn ich mich ein bisschen von all den Viren schützen kann😂 (bin Lehrperson).
  • Guete morge

I bi itz ir 36ssw.
    Mir geits grundsätzlech guet. Ha eifach jedi nacht d‘nase zue wi weni schnuderi hät u dämzufolge störi mi maa öfters mit schnarchle😬 gester heimer chli im garte gschaffet u die nacht hani mega schmerze gha im chrütz. Zudäm hani wieder vermehrt schmerze im schambei, chli ufgloffni füess u de schnäu o schmerzendi füess.
    Aber es geit ja langsam i ändspurt😉
  • @MissLoquita Es ist bestimmt streng in der Schule 😫. Kann gut verstehen, dass es sehr anstrengend ist, dann ich Corona. Meiner kann auch sehr wild toben - jetzt hat er die Füsse recht weit oben
  • @Primeli Puh, ich habe auch immer wieder wirklich schlimme Schmerzen am Schambein. Ich bekomme jetzt so einen Gurt, dass ich wenigstens ein bisschen laufen kann. Mit der Nase kämpfe ich auch, aber eher Heuschnupfen 🤧Bald haben wir es geschafft 🥳
  • @Bell das mitem stützgurt het mir d‘hebamme o empfohle, aber da mi sogar d‘sshose übere buuch iiänge u buuchweh git u d‘Stützstrümpf wo o bis übere buuch gänge o meh schmerze uslöse aus häufe hani mir itz kene bsorget🤷🏻‍♀️Ja di allergie si o nid gäbig gäu, u itz darfsch äuä dini medi nid näh oder sisi ir ss zuegla?
  • Da bin ich jetzt auch gespannt, ob es mich drückt. Ich trage ja seit Monaten nur noch Leggins 😳. Bei Heuschnupfen darf man ein altes Medikament nehmen und Asthmaspray auch. Bisher ging es noch ohne - sonst hab ich den Heuschnupfen viel schlimmer.
  • heute hatte ich beim unterrichten immer mal wieder so senkwehen, das war ein bisschen unangenehm😉
    habt ihr auch welche?@Bell: ich hoffe dein Heuschnupfen wird nicht schlimmer…
    ja es geht nun wirklich nicht mehr lange😍
    Meiki
  • Ja i ha sit letscht wuche geng chli senkwehe, vorhär eifach viu e herte buuch u itz beides👍🏻 es isch unagnähm aber o super das sech aues am uf d‘geburt vorbereite isch😉👍🏻

Schön bell dases bi dim heuschnupfe no ohni medi geit👍🏻🙏🏻 itz wots ja de rägne, de geit hoffentlech o di pollebelastig chli zrug.
  • Ich bin ja auch schon gespannt auf diese Senkwehen 🤔. Im Moment habe ich auch wieder viel einen harten Bauch. Aber der Kleine turnt auch sehr wild 👶🏻rum.
    Endspurt Mädels 🥳🥳🥳!! Bald haben wir es geschafft.
  • Ja gälled, ich fang die Wuche mal a d Babychleidli z‘wäsche und biz sache parat mache😉
  • Ich hab auch schon einen Satz Kleider gewaschen und bereitgestellt. 🐣
  • Ja bi üs isch o bereits aues parat, inkl.stubewägeli😍 itz muessi eifach no d‘sache für d‘huusgeburt imne wöschkorb bereit steue😉
  • Wirklich spannend! Hab meine kliniktasche bislang eher halbherzig zusammengestellt, sollte ich die Tage wohl nochmal rangehen^^ Primeli, ist es deine erste Geburt? Hausgeburt erfordert ja auch schon viel Vertrauen. Ich berichte euch natürlich, wie es im geburtshaus war :-)
    Ich hab das Gefühl, dass sich das Köpfchen schon recht weit unten befindet, aber an meine rechte Rippe kommt der Kleine immernoch problemlos 😀
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum