Kleine Auszeiten für die Mama

Kleine Auszeiten zwischendurch sind extrem wichtig für Mamas. Wie schafft ihr es, Euch kurze Pausen zu gönnen?
Ich habe vor einem Jahr mit Meditation begonnen. Jeweils 10 Minuten am Tag und ich könnte nicht mehr ohne. Was macht ihr?

Kommentare

• Mini Kind 4 und 6 müend sit eh und je Zimmerstund mache nachem Mittag. Isch gold wärt eifach mal in Rueh en ☕️🍪&📰lese!
  • Ich mach 2-3 mal sport i de wuche. ganz ohni chind. Entweder am weekend wenn de maa luegt oder ameme morge under de wuche wenis in kinderhort im fitness gib. sind eigentlich mini einzige minute ohni chind. 🙈 würd sit langem gern zimmerstund ifüehre. evtl. mueni das jetz wo d chälti chunt und mer chli weniger unterwägs isch .
  • @ Anni machs eso, dass den mit öpisem döfid spiele wos susch ned händ; Tiptoi, Märli lose... je nach Alter mit 20/30 min afa🤩!
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum