Oh, ich bin grad das erste Mal schwanger. Allerdings erst in der 7. Woche. Voraussichtlicher ET Anfang Juli.
Ich wäre sehr interessiert an Austausch. Gern auch persönlich 😊
Ich, 25gi, chume us Aarau und würd mi über neui Bekanntschafte zum sich ustusche oder epis zeme unterneh freue. Mer erwarted euse chlini Schatz ahfangs Juni
Mis Zwergli isch am 04.02.22 ufd dwelt cho...
Es gaht mer glich mit de kontäkt,
wür mi freue!
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
110
Ich wäre sehr interessiert an Austausch. Gern auch persönlich 😊
4
Bin auch das erste mal schwanger,aktuell 16.Woche,würd mich freuen sich auszutauschen,gerne auch persönlich 😁
110
Ich bin jetzt in der 22. Woche und freue mich über persönliche Kontakte 😉
4
71
Bi au usem Fricktal und neue zuezoge Afang 2021.
Leider kenne mir in dr Region no praktisch keine.
Afang Oktober chund s erste Baby und ich würd mich über neui Bekanntschaften freue.
4
Ich, 25gi, chume us Aarau und würd mi über neui Bekanntschafte zum sich ustusche oder epis zeme unterneh freue. Mer erwarted euse chlini Schatz ahfangs Juni
1
Ebe (no) 36 und wohne fast in Aarau. Mer bechöme im April euses zweite Chind ond eg freue mi ou öber neui Bekanntschafte.
7
i be us seon und mi chli Schatz esch am 6.3.22 uft Wält cho.
Es esch doch rächt schwär mit Mamis/wärdende Mamis in Kontakt z cho und wörmi ebefaus öber neui Bekanntschafte und Uustusch freue.😊😊
2
Mis Zwergli isch am 04.02.22 ufd dwelt cho...
Es gaht mer glich mit de kontäkt,
wür mi freue!