Schlafprobleme in der Nacht 9 Monate alte Baby

Hallo Mammis
Üsen Sohn wird 9 Mönet und mer hend es riese Thema mit de Nächt er schloft sit de Geburt sehr schlecht. Im moment verwachter al halb 3/4 Stund nugglet am schoppe und pfused witer.
Hend Ihr evtl. Aubso erfahrige gmacht?
Heteder evtl. Tipps.
Danke eu
Lg Fabrizia

Kommentare

• Üsi chli isch 8 mönet und goht üs leider au scho sit 4 mönet so😢 han dir leider kein tipp.
  • I kenn da nu zu guet😓 üsen isch Jöhrig und mir hend genau sgliche Problem. Mir hend scho viel versuecht. Osteopathie, homöopathie usw. Aber es isch zumindest besser worde wie am Afang siter 11 Mönet alt isch schlofter jetzt eigentli ca 6 stund am stuck i sim Bett. Denn verwachter zwar und schloft müm witer,ersch wenn mir ihn zu üs nehmed🙈 wo schlofter? Ischer am zahne? Bi üs isch immer woner zahnes het extrem schlimm gsi,au stündlich verwached etc. Henden denn i dene zute zu üs is bett gnoh so sind wenigstens alli chli zum schlofe cho.
  • Hey Fraue, bis und mit 3 änderet sich das no 100
    Mal, wür
    au ned z früeh vome „Problem“ rede, da so diversi Phasene absolut normal
    sind..mal schlafets meh,
    mal
    weniger..mal verwachets gar nüm ide Nacht, und denn plötzli wieder….probiere usefinde/usegspühre was am Chnopf
    chönti helfe…änderet sich wieder.. :)
  • finde @Lauraa het recht, mini Tochter isch au 1 worde und de Schlaf vo ihre het sich vom Horror zum beste Schlaf g’änderet und jetzt sit 1 Monet isches wieder schlecht🥲 ich persönlich finde da chamer garnöd viel mache. Je meh ich versuecht han, desto schlimmer isch es worde
  • Hallo zusammen. Freut mich zu lesen das ich nicht alleine bin mit dem problem. Mein Sohn ist zwar erst 7mt und war bis ca 4mt nachts ein guter schläfer. Unsere Mäuse brauchen uns halt einfach noch intensiv. Ist anstrengend, trotzdem versucht zu geniessen das sie eure nähe brauchen. Schon bald werdet ihr wehmütig zuschauen wie sie ihre eigenen Wege gehen...
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum