Baby schläft Nachts schlecht

Hallo Zusammen
Mein kleiner 6 Monate schläft Nachts o schlecht N. Ca.19.30 geht er ins bett zw. 23/24 Uhr wacht er auf (Flässchen 90ml) dann so um 03.00 Uhr nochmals Fläschen 150ml danach ist er für ca. 2 std wach. Oder um ca. 03.00 fläschen, schläft ein und wacht dann um 05.00 auf und will spielen. Manchmal ist er auch müde aber er weiss nicht wie einschlafen. Hab alles probiert, tragen, singen Schaukel etc... Kennt das jemand? Wie ist es bei euch? Habt ihr tipps? Lg und danke :)

Kommentare

• Villeicht shläft er tags zu viel?
  • Morgen ca. 9/10h eine halbe Std.
    Mittags 1 bis 2 Std.
    Später Nachmittag 16/17h ca. 1 Std.
    Ist das viel?
  • Ja meiner shlafte ab dieser zeit nurnoch mittags 2 std und war bis 8 wach und dann die nacht shön durch nur zum trinken im shlaf
  • @Binaaa falls du Insta hesch,kanni dir das Profil empfehle. Sie het no tolli tips find i😊
  • Eventuell kannst du auch am Abend eine Stunde später machen, dann mag er vielleicht bis 6 Uhr schlafen, falls für dich 5 zu früh ist, oder eben an den Tagesschläfchen „schrauben“. Unser hat in dieser Zeit auch mehr am Tag geschlafen (ähnlich wie bei dir) und dafür in der Nacht „nur“ 9-10 Stunden. Nachher kam es schleichend, dass er mehr in der Nacht und weniger am Tag schlief.
  • Ich finde nöd das, dass zviel schlaf isch für es 6 Monatigs Baby! Viellicht luegsch das nachem 17:00 Uhr nüme schlafe lasch. Aber de Rest isch tiptop. Ich wür ihn zu dir neh und wiiterschlafe 🙈 Ihm au säge es isch no Nacht und Schlafensziit. Kei Licht mache bim Schoppe geh und möglichscht wenig rede.
    S Instaprofil geboren_schlafe chani dir empfehle.
  • Denke auu eso wie Shayenne 🙌
  • Danke för euri inputs..
    Wird uf jedefall mol im insta noluege.
    Gester het er sletzmol bis 14h gschlofe, nocher hani gluegt das er wach bliebt bes 19.45 Uhr, het leider ned vel brocht. 22 Uhr, 01.00 und 05.00 weder wach...
  • @Binaaa mach dr kei sorge😉 mi sohn isch 2 johr alt,schloft am mittag 1h,goht am obe am 8i ins bett und verwacht meistens nach de 12i und kunnt denn zu uns ins bett🤗
  • Das isch lieb und irgendwie beruhigend zghöre, de kinderarzt und mutter vaterberotig hend mech jetz so verubsicheret, das er schlofe sött, am beste ohni fläschli ect... Wird jetz das ganze weder entspanter agoh:)
  • Mach du,nach dim gfühl liebs..jedes kind het e anders tempo.. was sicher isch,irgendwenn schlofe sie alli mol durre😅
    Ich ha mi am ahfang au verunsichere lo... das het mi denn so gstresst,dass ich nur no uf mi instinkt glost ha,was ich sgfühl kha ha,was s richtige für mi kind isch😊
  • Das mit em dureschlafe ohni Fläschli isch doch blödsinn. Total veraltet. La Dich nöd stresse. Mini han ich dänn no regelmässig gstillt i dem Slter. Eifach wie scho gschriebe, kei Licht und nüt rede. Schoppe geh und kuschle, aber nöd meh. Schlafe änderet sich no 1000 mal 🙈. Die Chli isch 2 und brucht mängisch no en Schoppe i de Nacht 🤣
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum