Hoi Zäme
Kennt das öbber bi sine chinder? Mini Tochter 16mt het so gelbi Fläcke uf de Zähn 😫 mir putze 2x am Tag so gründlich wies haut geit i dem Alter aber sit d Zähn si dürebroche het si so gelbi Fläcke uf de Zähn. Mache mer es mega gwüsse….
Ha scho es Mail mit föteli a üsi Zahnärztin gschickt, warte aber no uf Rückmeldig.
Kennt das öbber vo euch? Isches äch öbbis schlimmers oder nur harmlosi verfärbige?
Kommentare
778
860
778
0
860
262
778
@Crystal Die chlini trinkt ebe nur MuMi und Wasser, si het nonie tee becho. Hmm vilicht mol probiere zahnpasta wächsle meinsch? Die woni ha hani vor zahnärztin becho gha, si het gseit die sig guet und fluorid sigi sehr wichtig für d Zähn.
Mi Sohn het immer schneewissi zähn gha sit afang a und si het die fläcke 🙈 und bi ihre putzi de vill besser als bi mim Gross denzumal (er het sich sooo gwehrt gäge s zähnputze) und s müüsli hebt meistens rächt guet häre. Bi chli ratlos 😔 wenn mes gseht, chönnt me meine ig putze ihri zähn nie 😫🙈
860
Min chline hets ja sit zähnli duse sind.
Tee het er nie gern ka, has ihm also au niemeh abote.. er trinkt au nur no wasser.
Wassi aber no mal gläse han isch das Antibiotika zäh verfärbe chan.. und er het mal bevor zäh duse gsi sind Antibiotika becho... Ich ha sgfühl bim min Chline isch es weg dem cho.... Aber ich bi mir nöd sicher..
778
Antibiotika het si nie becho und ig au nid ir Schwangerschaft.
Was aber gsi isch, si isch us Bebe bim lehre krabble und laufe öfters uf muul tätscht 🤷🏼♀️ chönnt äch das au e zämehang ha? 🤔
430
860
@samira. Ja nimmt mi wunder was de Zahnarzt seit
271
778
860
Hmm min fründ het mer no ebe gseit ka , en Zahnarzt findet immer öpis zum mache uf de zäh...
Ich han ebe au zerscht denkt mer chas weg chratze lah aber de Kinder Arzt het gmeint die sind so chli, die wärded das erstens gar nöd mache lah und es seg nöd nötig....
Find's mega schwierig 😩
Schad het er dir nöd me Infos chöne geh 😁🙈
778
860