August Baby‘s ☀️ 🍦 2022

1235»

Kommentare

• Guete Morge wie gahts eu allne? I ha vor zwei Täg de 2. Untersuech gha und es gseht alles super us 🥰 am zistig hani jetzt no Nackefaltemässig. Was wird genau gmacht? Hender die scho gha?
  • Guete Morge🤗 mir gahts au guet, ich hoffe dir au!
    Ich hans gester kah 🙈 bi eus isch zum glück alles guet🙈Also t‘Nackefaltemässig macht FA währendem Ultraschall und den misst sie de Nacke und seit au direkt ob alles guet isch, und ab da chammer den witteri bluettests mache bezüglich de Trisomie.
    CDanielle
  • Also bi mir het me bluet gno und im Ultraschall nackefalte ebe gmesse isch bim nacke sone flüssigkeit

Wen sie dicker als 2,5cm (glaub) isch söt meh witter luege
    CDanielle
  • Danke 💞 s bluet hani scho gnah da isch alles guet gsi zum glück, etz hani nur no ultraschall und d nackefaltemässig🙏🏻 bi voll nervös und hoffe es isch alles guet…
  • Cha öpper es guets buech empfehle für die erst schwangerschaft? Wo efach chli alles dinne staht mit tips und tricks? ☺️
  • Ich ha nur handy app glaub schwanger+ isch rosa die app
  • Danke viel mal, s App hani au ja das isch würk no guet… und danke au für de buechtipp gangi gad mal go luege 😘
  • Ide SS fendi: Achtsam durch die Schwangerschaft vo de Tracy Donegan sehr schön
    Ond als Babybuech: Artgerecht - das andere Baby-Buch vo de Nicola Schmidt
  • A alli mehrfach Mamis: wie dönder euches ältere/euchi älteri Chind ufs neue Baby vorbereite? Frönde vo eus hend en sehr ifersüchtigi Tochter wo ehre chli Brüeder emmer duet haue, bisse ond allg. bloge duet. Dem weti unbedingt entgegewürche 😅🙈 danke im Vorus 🤗
  • Ich ha mini den isch sie 4i gsy vom ssw test bis endi vorbereitet

Ha mit ihre eh brief für de storch gschriebe für es baby bstelle 😂 und den die ganz mönet eifach gseid bechunsh es schwösterli hilfsh de mit ufpasse wen mir für baby sind gah shoppe het sie immer öppis usgsuecht au bim zimmer vorbereite het sie gholfe bettwösh ussueche und alles also ha ihre ihres schwösterli schmackhaft gmacht😂 und mini tochter isch allgemein zu chlinere chind immer sehr lieb und ufmerksam gsy jetzt isch sie 6i chlini isch 11mönet und würklech besser het isch chönne nid ha sie spielt mit ihre seiht wen windle voll ish😂😂 sie isch wie mami in mini und doch uf eh kindlechi art

• jööö süess freut mi mega hesch so en tolli unterstützig 🤗 auso demfau vor auem vöu ibinde.. esch bi mim met 18 mönet grad chli schweriger aber er verstot au dass mami es baby im büchli het, zeigt ämu emmer druf ond lacht so süess „baby“ ☺️ Freue mi denn met ehm go shoppe wenn mer s‘gschlächt wösse😜
  • Jaa wichtig findi halt das meh die erste nid usschliesst und das sie doch grenze kenne also fiin mache nid grad tampolin spiele nebs em baby😂 und so sache halt me kennt ja sis chind am beste und weiss eig wie umgah demit er Situation verstaht und sich nid usgschlosse fühlt und nach es paar wuche -mönet het sich das so igfahre das baby den nümm sooooo intressant isch
  • Hoi zämä bid Mela 32i vo züri und erwarte mis 3. baby am 27.8.22. ha hüt kontrolle gha und dÄrztin tippt uf es meitli. Ha scho es meitli JG 18 und en bueb JG 20. han schlimmi pbelkeit gha zwei mönet und jetzt gahts viel besser.gits bereits en WA chat zum ustusche?
  • Hoii git leider kei WA gruppe isch nid sooooo aktiv die gruppe schriebe dir aber eh pn
  • Hello. Würd mi gern au aschliesse. Bin 30i. Termin vo üsem 2. Chind sellti ende August (28.8.22) si. Hüt bim FA gsi & screening isch tip top gsi. 😉
    samira.
  • Ok suscht chönd die wo wänd mir ihri Handy nr schicke und den machemer en baby August 22 chat uf😍ha das no cool gfunde bi mine andere zwei kids
  • Guete Morge zeme gits etz scho e WA Gruppe? Leider würk nid viel los da, bi immer suscht überall am mitlese 🥲
    mamamela
  • Das hani gat nit gseh mit dem WA Chat. Wäri au derbi 😉. Gits der scho?
    mamamela
  • Chönt ade @mamamela schriebe de macht sie eini 😄
  • Chönt ade @mamamela schriebe de macht sie eini 😄
    CDanielleLotusblümchen
  • Oder shüsh mir
    CDanielle
  • Gratuliere aune hie! I darf ou im Ougust Mami wärde😍
  • U bii ou drbii birä WA Gruppe
  • Hoii chash mir pn schrieb mit dinere nr
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum