Liebi Mamis
Mi Sohn isch knapp 11 Mönet und het bis jetzt mit mir im Bett gschlafe. Langsam isch zit cho woni ihn ah sis eigene Bett möcht gwöhne, vorallem usem Grund well er i der Nacht faht afah Krabble und sich dreie und i angst ha das er usem Bett gheit. Bis jetzt isch er eso das er eifach faht afah grenne wenn er i sim eigene Bett isch und sich i öpis inne steigeret bis i ne use nimme und er ar Brust cha ischlafe. Het öper ähnlichi Erfahrige gmacht und eh Tipp für mi?
Kommentare
430
9
860
De Arzt het mer empfohle ihn eifach mal streichle bis er sich wieder beruhigt ohni ihn zträge... Kei chance, er brüellt als wür mer ihn im stich lah und has immee wieder probiert... also muessi ihn useneh und zu mir is Bett lege bis er ihgschlafe isch. Sobald er ihgschlafe isch versuechis nomal ihn i sis bett lege aber ee macht auge uf und merkt er wird weg tah und klammert sich ganz fescht a mir.
Es het au nöd klappt mit sim bett i min Zimmer. Es het au nöd klappt ich nebet sim bett i sim zimmer uf e matraze... Nüüüt... Sit er ganz chlii isch versuechis immer wieder.. sobald mee ihn seit dass mir go schlafe gönd, gaht er i mis zimmer..
Schlussendlich hanis jetzz sit 2 mönet nüme probiert. ..
Ich ha eig. Keis Problem dass er bi mir schlaft aber Han ebe mal es Video gseh vomene Psycholog und er het uf dem erklärt es seg mega wichtig für es chind i sim eigene Bett zschlafe. Dass er weisst das Zimmer ghört ihm und das andere ghört am mami..det het er sini Privatsphäre.. wenn er spiele wet, sini Spielsache sind dete und nöd dsache vom Mami zum spiele.. oder für viiel spöter wenn schind afangt sin körpee kennenlerne. Etc etc.. wükli super video.
Aber die tipps sind leider für grösseri chinder wo scho viel verstönd ca. 3-4j.
Ich lese seeehr gerne mit vlt het öpert en trick wo bi eus klappt..😩🙈
33
13
Gniesse die nöchi scho au aber allerdings isch meh sehr igschrenkt eso und langsam mit fasch 1 jährig fingi isch zit das ers schafft allei schlafe...🤷🏼♀️
488
2
Ich würd vlt au mal überlege ob d umgebig stimmt aso zb obs bett amene guete platz staht, ob d matratze z weich oder z hert isch, ischer z warm ahgleid.. Mer hend au vieli ahläuf brucht & hend d routine müesse neu überdenke & ez simer froh hets klapped
860
337
223