RAV anmeldung, vor-nachteil

Ich bin jetzt den es halbs jahr dihei. Möcht langsam wieder is bruefsläbe iistige. Gsehn aber das es mega schwirig isch, da es i mim bruef praktisch kei teilziit stelle het.
Wär da ä ameldig bim rav s‘richtige?

Kommentare

• Aso i finde s RAV e gueti Sach. I ha nur positivi Erfahrige gmacht. Si hei mir bim queeristig vom verchauf is KV mega gholfe und au jetz nachem Muetterschaftsurlaub hani e sehr verständnisvolli Beroterin.
    Me ghört vill schlächts vom RAV, dr Papierkram isch müehsam am afang, das stimmt aber sobald das erledigt isch, isch guet. Aber wie gseit, ig cha nur positivs brichte. Und zudem gits au no chli Geld 😄 je nach dem wärde au umschuelige übernoh.
  • Mercii für dini antwort!
    Ja betreffend geld - gits da e sperrfrist? Ich ha die letscht arbetsstell kündet gah. Und wie isches so wegm vermittle? Ich ha 2 chind und 1 tag isch devo fix betreut.
  • @rosa. Ich cha au nir guets brichte vom RAV ha en super Beroter ga, wen sie merket das du schaffe wetsch gits meistens kei Problem. Du hesch e Sperrfrist vo mind 2 Mönet, wen du künnt hesch m. Weiss aber nöd wend lang nöd gschaffe hesch obs au e längeri sperrfrist chönt geh. Wil mer ja dezue verpflichtet isch grad nach de Kündigung wn neue Job zfinde. Bi mer aber nüm sicher
  • Ich han au gueti Erfahrige gmacht. Wenn immer brav alles machsch was sie wennd gitts kei Problem. Ich wür mi amelde, du hesch schliesslich jede Monet izahlt und da Geld staht dir zue find ich. Wennd kündt hesch weg Muetterschaft gitts e anderi regelig hani gmeint aber ich wür bim RAV alüte sie wüsset über alles bscheid.
  • Okey interessant.
    Ja, de grund isch mis zweite chind gsi. Hend eus nöd chönne einige was unbezahlt betroffe het. Aber wen ich mich due aamelde, muess ich ab „tag 1“ ä stell sueche? Hend vorgah dass ich abm märz wieder due schaffe. Söll ich mich erst den mal melde?
  • So viel ich weiss muesch du scho vorher afange stell sueche, ich wür uf nummer sicher gah und mind. 10-12 bewerbige mitneh.
    Es isch am afang wükli müehsam und es chan dure bis dis erste lohn häsch.
    Ich ha mich vor kurzem ahgmulde Willi au Teilzeit wieder gern wät go schaffe aber sie hend mich wieder abgemeldet willi arbeitsunfähig gsi bin, als Malerin isches praktisch unmöglich teilzit go schaffe. Ich muess zerscht e Kita finde und und ...
    Aber sobald dameldig verbi isch chönts eim wükli sehr guet helfe. Ich han vor 3-4 Jahre en super berater ka.
  • Wichtig zu wissen: du musst die Betreuung in dem Umfang, in dem du eine Stelle suchst bereits jetzt sicherstellen können. Du sagst die Kinder seien 1 Tag fix betreut. Suchst du dann einen 20%-Job? Falls das mit der Betreuung nicht sichergestellt ist, wirst du wahrscheinlich als "vermittlungsunfähig" gelten.
  • Genau das isch mer ebe passiert.. has ebe nöd gwüsst.. @Vermiculita
  • Min maa schafft 80% und isch 1 tag ide wuche dihei. De tag isch fix gwährleistet das ich per sofort cha ä stell aafange.
  • Da sind schon mal gute Voraussetzungen ☺️👍
  • Hoi @rosa. bin grad uf din Biitrag gstossä. isch ja au scho es ziitli her. häsch Du dich mittlerwiilä agmoldä bim RAV.
  • Hey @Dana, nei ha mi nanig aagmolde…
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum