Hei zeme 😊
Wie gots eu? 🥰
I bi hüt i di 7.SSW grutscht 😁
Sit zwei Täg hani sone liechts unwohl si wani mengmol fast meh als Appetitlosigkeit cha definiere 🙈
Ha jetzt au scho zwei oder drü Nächt gha woni i ha müse ufstoh für of sWC zgo 😅 hani süss nie gha 🙈
Schös Tägli ☀️
Morge zämme
Sorry i han geschterd e strenge Tag ka und bi nit dezue cho in App inezluege...
I han meistens am Morge mit Übelkeit zkämpfe... Das mit Appetit losigkeit kenn i au...
Geschterd Nacht 🌃 isch es schlimm gsi.. Bi am 03h30 hellwach gsi und han nit chönne witer schlofe...
Die Nacht han i bis 04:45h chönne schlofe.... Immerhin 🥰
Hoi zäme hoffe es gaht eu guet? 😊 Hüt bin ich i die 7. Wuche gstartet 🤗 Ich bi froh, isch wucheend, die Wuche bini recht müed gsi, aber bis jetzt hani zum Glück na kei Übelkeit.Wünsch eu es schöns wucheend 🌸
Hoi zäme hoffe ihr händ es schöns wucheend gha ☀️ Ich ha am Fritig min 1. Termin freu mi sehr deuf, bin aber au chli nervös 🙈 so schön @lachuli du häsch scho dä 2., wie wiit bisch du? 😊
Die andere händ au bald dä Termin? Wünsche eu en guete Start i die neu Wuche 🌸
Hallo zäme
Gratuliere allne werdene Mamis!
Ich han min 1. Termin scho gha & hans uh spannend gfunde s herzli z ghöre. S isch mis erschte - drum isch alles bsunders ufregend. Ussert dr Übelkeit gaht’s mer guet und ich da dr gege s Cariban wasi guet verträge. Für Sport hani bitz weniger Energie als vorher. Sind ihr aktiv? Freu mi uf dr Uustusch. 🤗
Guete Morge zeme 😊
Ha sehr eh scgös Wucheend gha ☺️
I bi hüt 6 4 😁 i ha inzwüsche en Gluscht uf Fruchtsäft entwicklet 🙈 und ha recht wenig Appetit 😬
Min Erste Termin hani Morn innere Wuche und freu mi riisig druf 🥰
Hoff natürlich das alles guet isch und i sHerzli gseh schlo 😃
Hoi @Tapsi gratuliere dir zur Schwangerschaft, schön isch alles guet bi dir 😍
Übelkeit hani bis jetzt nanig zum Glück 🤞🏻 aber ich merke Appetitlosigkeit langsam und ich ha chli Schwindel, drum hani jetzt au dä Sport abegfahre und versueche eifach chli zspaziere & hüt s‘erst mal Yoga gmacht mit dem App @lachuli 👌🏻😃
Wie cool! Welli Yoga App verwendet ihr? Würs süsch au mal usprobiere obwohl mer pilates normalerwiis chli besser gfallt.
Allne en guete Wuchestart! 🙏☀️
Hoi zämme 😊
Min Termin isch super gange. Mis Baby het sich super entwickelt und i han SHerzli ghört schloh. Es isch so e schöne Moment gsi.
De nächst Termin han i erst in 4 Wuche. 🥰🍀
Bi mir isch dÜbelkeit jetzt au am Start 🙈✌ ha au fast kei Hunger...
Mir helfet Fruchtsäft momentan sehr guet wenn i eh nöd so viel esse und glich chli gschmack möcht im Mund ha 😊
Oh so doof @pünktchen hoffe nöd mega fest? Fruchtsäft mussi au mal usprobiere 👍🏻😊
Und ja, mir fählt am Abig au total Energie, ga immer na mega früeh is Bett 🙈 hebt das echt die ganz Ziit a oder kriegt mer irgendwenn wieder chli me Energie? 😅
Morge zämme 😊
Wie gohts euch so?
I han geschterd Obe mitem Angelsound SHerzli vo mim Baby ghört 🥰 es isch sooo schön gsi 😍
Punkt 04h und ich bi wieder wach 😬
Guete Morge 😊
Mir gohts sowit guet 👍 dÜbelkeit isch bi mir jetzt au do, aber mit regelmässig Esse und Ingwertee hanis recht im Griff ☺️ Am Obet bini meistens recht kaput.. 😅
I bi hüt i di 8.SSW grutscht 😁 freu mi riisig uf de Zistig uf de erst Termin 😊 @lachuli oh so schön ☺️ wa isch de Angelsound? Isch da es Grät für dihei? 🙈
Hoi zäme schön gahts eu sowiit guet 😊 ich bin bis jetzt na verschont vo dä Überlkeit… ich bi hüt au i dä 8. Wuche grutscht und ha min 1. Termin bidä FA gha, es isch alles guet. es isch soo en schöne Moment gsi 😍 @pünktchen chasch dich druf freue 🥰
danke euch 😊😘 bi so nervös gsi, ha gar nöd gfrögt 🙈 aber sie hät gmeint, seg genau richtig für die Wuche woni jetzt bi 🥰 Mer gsehts sherzli wie blinke, isch mega speziell 😊
So schön laufed alli Termin nach Wunsch! 🤗Wie gsehnd ihrs momentan so mit Corona Asteckige? Ich wot kei politischi Diskussion arege aber jez woni na im erschte Trimeschter bin, bini drum extra vorsichtig und alligs fascht chli ängschtlich wenni s Gfühl han ich sägi exponiert & d Fallzahle so höch sind. Weiss nid öb dä Beschützerinstinkt normal isch… 🤔
I has gad vor 2 Wuche gha 🙈 bi do i de 6.SSW gsie und ha en sehr sehr milde Verlauf gha.. I gang aktuell devo uus das am Würmli nüt passiert isch, i wirds aber am Zistig gseh 🤞
Ville dank für üchi Rückmeldige. 🤗Hoffe natürli au dass dim Würmli @pünktchen gar nüt passiert isch & dass es an Zischtig bestätigt wird🙏Bin au hauptsächlich im home office aber alligs mueni glich a sitzige mit villne Lüt. Usserdem reist min Mah vill. Bin na am zwifle öbi dr Booster söll lah mache. Im 1. Trimeschter het mer min Arzt devo abgrate.
@Tapsi Ja es wird erst abem 2.Trimester empfohle.. Aber i denk schlussentlich mueses für jede persönlich stimme 👍
Hend ihr au so glüst uf gwüssi Sache? 🙈 Ich ha ständig so Lust uf fettigs, z.B. Burger King 😩 isch eigentli überhaupt nöd gsund...
Ja - han au mega Luscht uf Hamburger & pommes frites. Mer sind drum extra mal i dr Nacht zum McDonalds gfahre 🤣 Döner gluschtet mi au. 🤦♀️Ich isse süscht nie fast food. Han au immer Luscht uf Gurkesalat und Siedfleischufschnitt (vorchochet). Finds na schwierig zum mich gsund ernähre willi meh luscht uf kohlehydrat und süesses han. Wege dr Übelkeit drinki jez au meh sirup statt nur Wasser.
Guete Morge zeme ☺️
Hoff ihr hend eh schös Wucheend gha 😃!
I hs chli Angst vorem Untersuech morn 🙈 ha uh Angst das sHerzli nöd schlot 😔 mini Symptom sind au am Retour go und bi erst i de 8.SSW 😕
Wie gots euch?
Guete Morge zäme mir gahts guet, hoffe eu au! 😊 Drucke dir d‘Düme für morn @pünktchen, bi mir sind d‘Symptom au chli weniger worde, muss glaubs keis schlechts Zeiche si! gisch denn Bscheid wies gsi isch, denke a eu 🍀 Und euii Glüst beruhiget mich grad echli 😅 ha mega lust uf fast food & chips, aber nöd gwüsst, ob es echt „schlimm“ isch… 🙈
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
11
102
102
137
Wie gots eu? 🥰
I bi hüt i di 7.SSW grutscht 😁
Sit zwei Täg hani sone liechts unwohl si wani mengmol fast meh als Appetitlosigkeit cha definiere 🙈
Ha jetzt au scho zwei oder drü Nächt gha woni i ha müse ufstoh für of sWC zgo 😅 hani süss nie gha 🙈
Schös Tägli ☀️
11
11
Sorry i han geschterd e strenge Tag ka und bi nit dezue cho in App inezluege...
I han meistens am Morge mit Übelkeit zkämpfe... Das mit Appetit losigkeit kenn i au...
Geschterd Nacht 🌃 isch es schlimm gsi.. Bi am 03h30 hellwach gsi und han nit chönne witer schlofe...
Die Nacht han i bis 04:45h chönne schlofe.... Immerhin 🥰
102
danke für dä tipp @lachuli 😊
11
Mir gohts sowit guet. Am Mäntig han i endlich mini 2 Kontrolle... Müdigkeit isch be mir au so schlimm 🤪🙈
Bin au froh isch Weekend 🥰
102
Die andere händ au bald dä Termin? Wünsche eu en guete Start i die neu Wuche 🌸
0
Gratuliere allne werdene Mamis!
Ich han min 1. Termin scho gha & hans uh spannend gfunde s herzli z ghöre. S isch mis erschte - drum isch alles bsunders ufregend. Ussert dr Übelkeit gaht’s mer guet und ich da dr gege s Cariban wasi guet verträge. Für Sport hani bitz weniger Energie als vorher. Sind ihr aktiv? Freu mi uf dr Uustusch. 🤗
11
I han e schöns Weekend ka 🥰
Han viel gschlofe.
I han hüt am 09h30 mini 2 Kontrolle 🥰 bin 8 4 😊
@Meeko du chasch di uf di erst Termin freue. Wird toll 😍
@Tapsi i mach ab und zue SS Yoga 🧘🏽♀️ am Morge früeh... Für meh han i au kei Energie. 😉
137
Ha sehr eh scgös Wucheend gha ☺️
I bi hüt 6 4 😁 i ha inzwüsche en Gluscht uf Fruchtsäft entwicklet 🙈 und ha recht wenig Appetit 😬
Min Erste Termin hani Morn innere Wuche und freu mi riisig druf 🥰
Hoff natürlich das alles guet isch und i sHerzli gseh schlo 😃
102
Übelkeit hani bis jetzt nanig zum Glück 🤞🏻 aber ich merke Appetitlosigkeit langsam und ich ha chli Schwindel, drum hani jetzt au dä Sport abegfahre und versueche eifach chli zspaziere & hüt s‘erst mal Yoga gmacht mit dem App @lachuli 👌🏻😃
0
Allne en guete Wuchestart! 🙏☀️
11
Min Termin isch super gange. Mis Baby het sich super entwickelt und i han SHerzli ghört schloh. Es isch so e schöne Moment gsi.
De nächst Termin han i erst in 4 Wuche. 🥰🍀
137
I freu mi uf min Termin nörchst Wuche 😍
102
@Tapsi sie hüt serst mal usprobiert (Probeversion) Down Dog Prenatal
137
Mir helfet Fruchtsäft momentan sehr guet wenn i eh nöd so viel esse und glich chli gschmack möcht im Mund ha 😊
11
I han nur am Morge Energie.. Am Obe chasch mi nüm bruche für Sport....
0
11
102
Und ja, mir fählt am Abig au total Energie, ga immer na mega früeh is Bett 🙈 hebt das echt die ganz Ziit a oder kriegt mer irgendwenn wieder chli me Energie? 😅
11
Wie gohts euch so?
I han geschterd Obe mitem Angelsound SHerzli vo mim Baby ghört 🥰 es isch sooo schön gsi 😍
Punkt 04h und ich bi wieder wach 😬
137
Mir gohts sowit guet 👍 dÜbelkeit isch bi mir jetzt au do, aber mit regelmässig Esse und Ingwertee hanis recht im Griff ☺️ Am Obet bini meistens recht kaput.. 😅
I bi hüt i di 8.SSW grutscht 😁 freu mi riisig uf de Zistig uf de erst Termin 😊
@lachuli oh so schön ☺️ wa isch de Angelsound? Isch da es Grät für dihei? 🙈
11
Mitem Angelsound chasch vo dehei us Herzton vo dim Baby höre.. Isch ab de 10 Wuche möglich 😊
137
102
137
11
102
0
11
102
11
137
11
0
137
Hend ihr au so glüst uf gwüssi Sache? 🙈 Ich ha ständig so Lust uf fettigs, z.B. Burger King 😩 isch eigentli überhaupt nöd gsund...
11
0
137
137
Hoff ihr hend eh schös Wucheend gha 😃!
I hs chli Angst vorem Untersuech morn 🙈 ha uh Angst das sHerzli nöd schlot 😔 mini Symptom sind au am Retour go und bi erst i de 8.SSW 😕
Wie gots euch?
102
11
0
137
Bi jetzt gad no eh Rundi go Jogge und schick jetzt bim bädele positivi Gedanke zum Würmli 🥰🙏
11
137
11
430