So i ha min Termin bim FA erfolgrich hinder mir 😁 isch alles guet 😃🙏
sChline isch scho 1.3cm gross und sHerzli het chräftig gschlage 🥰
Freu mi scho uf de nörchst Termin ☺️ de hani i 5 Wuche
Geschterd und hüt han ich immer wieder UL zieh ka.. I gang devo us es muess sich alles schön dehne... Mini Brüst Spanne meh... Und Müdigkeit isch immerno glich... 😉
Ich fühl mich insgesamt wieder chli aktiver, ha jetzt au wieder agfange Jogge, vorher ischs nöd gange weg em Schwindel 😊 Aber müed bini am Abig immer 😴 Und bi dir?
Bi mir isches vo Tag zu Tag chli verschiede ☺️ dÜbelkeit isch aber echt nüme schlimm.. Nur no ab und zue chli es Unwohl si 😃 dMüedigkeit goht au.. Bi am Obet amigs eifach sehr Atribslos 😅 gest Obet und hüt Morge hani eh liechts UL- und Liistezieh gha
Mir hend üs jetzt au dezue entschiede zums de werdende Grosseltere zsege 😅 die hend ali mega freud 🥰
Mir hend für üs au gfunde jetzt wo mir wüsset das sHerzli schloht wönd mirs ine sege und wenn doch no öppis passier isches au ok wenn sies wüsset, denn chönd mir au mit ine drüber rede ☺️
Guete Morge zeme ☺️
Hoffe goht allne guet 😃
Lönd ihr s1.Trimesterscreening mache oder nöd? Und mit wellere begründig 🙈 I bi recht unsicher 😔.. Bi eigentli no jung und sRisiko isch sehr chli und doch würis gern wüsse falls öppis wär... Aber es isch jo nu eh Wahrschindlichkeit und kei sicheri Ussag und da isch da wo mi recht verunsicheret 😩
Guete Morge 😊 Alles guet, hoffe bi eu au! 🤗 Ich ha die letzte Täg praktisch kei Symptom me, aber isch wahrschinlich immer chli verschiede? Also mir händ eus entschiede, dass mirs mached, us em Grund, dass mirs gern würed wüsse, falls öpis wär… Us welem Grund würsch es du denn nöd wele mache?
I wirds am 28.02 mache... 😉 Bin 36 und für uns beidi isch es klar das mir wänds mache zum wüsse... 😉
Sit geschterd han ich mit Übelkeit zkämpfe... Muess immer wieder öpis esse...
I denk au das mirs worschindlich machet... Aber dur da das sResultat eh Wohrschinlichkeit und nöd eh klaari Ussag isch bin i mir no nöd so ganz im klaare wieni je noch Ergebniss wird reagiere und demit umgoh 🙈
Aber zu 90% werdets mir au mache wills mir hald au wönd wüsse ob öppis isch. Und sRisiko isch bi üs recht chli. 😊🤞 @lachuli brichtisch denn wies gsie isch 😁
@pünktchen Falls das Risiko wider Erwarten doch erhöht sein sollte, gibt es ja immer noch die Möglichkeit, weitere Abklärungen zu machen, die dann klarere Ergebnisse liefern.
@pünktchen Viellicht chan ich dir da biz helfe☺️Also serstrimesterscreening isch halt wichtig will du viel Biomarker aluegsch wie Nasebei Nackefalte etc den mit dim Alter gits e warschindlichkeits Berechnig 1:1000 oder so das disBaby öbbis het oder nöd. Wend ganz sicher wetsch si das nüt isch müesstisch de Bluettest na mache de hani au no gmacht. Aber wend über 1:1000 bisch will du na Jung bisch isch ziemli sicher nüt🥰Ich han mich dezue entschiede das zmache wils ja nöd nur ums Downsyndrom gaht also Trisomie 21
Sonder au um Trisomie 13+18, bi dene hend Babys halt kei überlebenschance. Aber au wend wie ich 1:600 hetisch nur wegem Alter sind immer na 599Babys gsund. De Bluettest hets den alles zu 99,2% usgschlosse.
Also Chance isch sehr sehr chlii das dis Baby öbbis het und ich glaub SS isch für mich nache entspannter gsi wo ich gwüsst ha alles sött guet sie 🥰
Danke eu vielmol für eui Rückmeldige und ehrliche Wort ☺️👍 @Zireael danke für die Usführlich erklärig ☺️
Ihr hend mir de Respekt vor dere Untersuechig definitiv chöne neh und mer werdets au mache 👍 i finds nemli eigentlich eh gueti Sach wenn mo da scho so früeh alles cha aluege 😁
hallo mitenand, bi mir wird (hoffentlich!) au es september baby han hüt min erste FA termin gha und de isch leider nöd so guet gloffe wie erhofft bin gem berechnige 7+2 aso 8ssw und gem fa evtl erst max 6+0. (min zyklus isch wie es schwizer uhrwerk und 28 täg)
ufallfäll seg de embryo erst 3mm gross was viel z chli seg. das het mich so verunsicheret dass ich erst nachem termin gmerkt han, dass sie au nüt vo herzschlag gseit het. isch mis erste mitem erste versuech. het öpert ähnlihi erfahrige oder tipps? bin chli verunsicheret aber immerno positiv. muss i 2 wuche namal zum ultraschall
@Lauraannah Bi 6+0 müesstisch de Herzschlag nanig gseh und es isch ja au schwer zum sege wenn du din Eisprung gha hesch ohni Ultraschall… und du weisch ja au nöd ob din Zyklus diesmal genau 28 Täg gsi isch wil du ja dini Täg nöd übercho hesch. Drum würi abwarte und i 1-2 Wuche nomal ga🍀🍀🍀
@Lauraannah Bi 6+0 müesstisch de Herzschlag nanig gseh und es isch ja au schwer zum sege wenn du din Eisprung gha hesch ohni Ultraschall… und du weisch ja au nöd ob din Zyklus diesmal genau 28 Täg gsi isch wil du ja dini Täg nöd übercho hesch. Drum würi abwarte und i 1-2 Wuche nomal ga🍀🍀🍀
danke für d antwort und de gueti zuespruch. han i zwei wuche namal en termin, hoffe es wachst i dere zyt
@Lauraannah Herzlich Willkomme in unsere Gruppe 🥰
I find au das bi 6 0 de Herzschlag nonit gseh müesch... Versuech immer positiv zdenke das hilft extrem und in 2 Wuche hesch bereits Kontrolle. 🥰🍀
@Lauraannah Herzlich Willkomme in unsere Gruppe 🥰
I find au das bi 6 0 de Herzschlag nonit gseh müesch... Versuech immer positiv zdenke das hilft extrem und in 2 Wuche hesch bereits Kontrolle. 🥰🍀
Danke ☺️ Ja ich probier positiv z bliebe🍀 aber d fraueärztin het mich sehr verunsicheret wo sie nurno vo abort gred het.
Ich glaub s isch na oft so dass sich de eisprung minim verschiebt oder d inistig chli spöter isch oder so. vertrau uf dis chline! s chund bestimmt alles guet😊
oh han wig. welle i dem anere chat schribe und ned im september.. aber lies bi eu immer mal woder mit. schön dases allne so guet gaht. wär ja usrprünglicj au bi eu debi gsi🙈
oh han wig. welle i dem anere chat schribe und ned im september.. aber lies bi eu immer mal woder mit. schön dases allne so guet gaht. wär ja usrprünglicj au bi eu debi gsi🙈
hesch dis chline demfall verlore? ☹️ Tuetmer sehr leid zghöre. wünschder ganz viel chraft und liebi ♥️
danke eu. ja mitti januar leider ide 8.ssw
Danke @ lachuli s gaht mer relativ guet. zersch churz ganz tüf ines loch gheit. nach es paar täg aber wider usekeoche und wider voll dra..😊 s gid da ihne so viel wo ganz anders erlebt hend. und ich vertrau fesch druf dass gli es neus wunder iizieht🥰
@Lauraannah ❤️lich Willkome i üsere Gruppe ☺️ mit dim chline isch sicher alles guet 🤞 ha eh Kollegin wos glich gange isch, i de 8./9. Wuche zum Arzt und denn uf die 6.Wuche retour datiert worde... Bi ire isch jetzt alles guet und sChline isch gsund uf dWelt cho 🥰
Und wie gots eu so? ☺️
Bi mir sind ali Symptom weg und mir gohts echt guet 😃 bi langsam uf sEnd vo dene 12 Wuche am hibble obwohl i erst i de 9.SSW bi 😁
@pünktchen halloo viele Dank😊
danke für dini Wort, das munteret mich sehr uf ☺️ di letschte zwei täg hani nöd so gwüsst was mit mine gedanke azfange aber es gaht berguf 👍
mir gahts symptom technisch sehr guet, zum glück kei übelkeit. nur sehr müed😳
freut mich zghöre dasses dir au guet gaht👍 Und fiebere natürlich mit dir mit uf di 12ssw 🙌🥰
Hoi zämme 😊
Mir gohts au ganz guet. Han meh Appetit... Mit Müdigkeit und Schlof in de Nacht han i immerno zkämpfe... 😉 I chum am Zischtig scho in die 12 Wuche... Unglaublich 🥰
Guete Morge zäme schön vo eu zlese und hoffe es gaht eu allne sowiit guet? @Lauraannah gratuliere dir au na ganz herzlich und hoffe dass mit dim chline alles in Ordnig isch 🍀 @lachuli wow scho die 12. so schön 🥰😍
Ich ha das Wucheend chli Schlaf tankt & viel dusse gsi ☀️ ich bi immer na recht erschöpft & chum under dä Wuche eifach nöd recht use 🙈
han mich entschiede am mittwuch na zu minere alte FA zgah für en ultraschall. mal luege i welli wuche sie mich schetzt und ob sie hoffentlich en Herzschlag gseht🙏
Morge zämme 😊
I han hüt mini 12 Wuche erreicht 🥰
Gli bin i de 1 Trimester dure 🥰
Bin scho happy dass i sowit cho bi.
Muess mi aber no gedulde bis zur Kontrolle... 😉
Wie gohts Euch?
@lachuli wie s usgseht bini eifach ei gruppe wiiter gwandered id oktobergruppe😊🥰 anstell vo afangs sept gids bi eus jetz wies uusgseht (hoffentli) es endi oktober baby😊
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
11
I hoff Euch gohts allne guet.
137
@samira. Ha de Termin erst hüt ☺️
Seg eu denn sicher am Obet bscheid 😃
11
102
11
137
sChline isch scho 1.3cm gross und sHerzli het chräftig gschlage 🥰
Freu mi scho uf de nörchst Termin ☺️ de hani i 5 Wuche
11
137
11
102
137
Wie gots eu so? Symptom scho am weniger werder oder immer no gliich?
11
102
11
Für mis Wunder nimm i alles in Kauf 🥰
137
Mir hend üs jetzt au dezue entschiede zums de werdende Grosseltere zsege 😅 die hend ali mega freud 🥰
102
137
137
Hoffe goht allne guet 😃
Lönd ihr s1.Trimesterscreening mache oder nöd? Und mit wellere begründig 🙈 I bi recht unsicher 😔.. Bi eigentli no jung und sRisiko isch sehr chli und doch würis gern wüsse falls öppis wär... Aber es isch jo nu eh Wahrschindlichkeit und kei sicheri Ussag und da isch da wo mi recht verunsicheret 😩
102
11
Sit geschterd han ich mit Übelkeit zkämpfe... Muess immer wieder öpis esse...
137
Aber zu 90% werdets mir au mache wills mir hald au wönd wüsse ob öppis isch. Und sRisiko isch bi üs recht chli. 😊🤞
@lachuli brichtisch denn wies gsie isch 😁
110
440
Sonder au um Trisomie 13+18, bi dene hend Babys halt kei überlebenschance. Aber au wend wie ich 1:600 hetisch nur wegem Alter sind immer na 599Babys gsund. De Bluettest hets den alles zu 99,2% usgschlosse.
Also Chance isch sehr sehr chlii das dis Baby öbbis het und ich glaub SS isch für mich nache entspannter gsi wo ich gwüsst ha alles sött guet sie 🥰
137
@Zireael danke für die Usführlich erklärig ☺️
Ihr hend mir de Respekt vor dere Untersuechig definitiv chöne neh und mer werdets au mache 👍 i finds nemli eigentlich eh gueti Sach wenn mo da scho so früeh alles cha aluege 😁
11
127
ufallfäll seg de embryo erst 3mm gross was viel z chli seg. das het mich so verunsicheret dass ich erst nachem termin gmerkt han, dass sie au nüt vo herzschlag gseit het. isch mis erste mitem erste versuech. het öpert ähnlihi erfahrige oder tipps? bin chli verunsicheret aber immerno positiv. muss i 2 wuche namal zum ultraschall
440
127
danke für d antwort und de gueti zuespruch. han i zwei wuche namal en termin, hoffe es wachst i dere zyt
11
127
Danke ☺️ Ja ich probier positiv z bliebe🍀 aber d fraueärztin het mich sehr verunsicheret wo sie nurno vo abort gred het.
166
166
11
127
hesch dis chline demfall verlore? ☹️ Tuetmer sehr leid zghöre. wünschder ganz viel chraft und liebi ♥️
166
Danke @ lachuli s gaht mer relativ guet. zersch churz ganz tüf ines loch gheit. nach es paar täg aber wider usekeoche und wider voll dra..😊 s gid da ihne so viel wo ganz anders erlebt hend. und ich vertrau fesch druf dass gli es neus wunder iizieht🥰
11
137
Und wie gots eu so? ☺️
Bi mir sind ali Symptom weg und mir gohts echt guet 😃 bi langsam uf sEnd vo dene 12 Wuche am hibble obwohl i erst i de 9.SSW bi 😁
127
danke für dini Wort, das munteret mich sehr uf ☺️ di letschte zwei täg hani nöd so gwüsst was mit mine gedanke azfange aber es gaht berguf 👍
mir gahts symptom technisch sehr guet, zum glück kei übelkeit. nur sehr müed😳
freut mich zghöre dasses dir au guet gaht👍 Und fiebere natürlich mit dir mit uf di 12ssw 🙌🥰
11
Mir gohts au ganz guet. Han meh Appetit... Mit Müdigkeit und Schlof in de Nacht han i immerno zkämpfe... 😉 I chum am Zischtig scho in die 12 Wuche... Unglaublich 🥰
102
Ich ha das Wucheend chli Schlaf tankt & viel dusse gsi ☀️ ich bi immer na recht erschöpft & chum under dä Wuche eifach nöd recht use 🙈
127
han mich entschiede am mittwuch na zu minere alte FA zgah für en ultraschall. mal luege i welli wuche sie mich schetzt und ob sie hoffentlich en Herzschlag gseht🙏
102
11
127
11
11
I han hüt mini 12 Wuche erreicht 🥰
Gli bin i de 1 Trimester dure 🥰
Bin scho happy dass i sowit cho bi.
Muess mi aber no gedulde bis zur Kontrolle... 😉
Wie gohts Euch?
137
Mir gohts hüt wieder guet 😁 gest hani mit Übelkeit zkämpfe gha 🙈