und ich verabschiede mich wohl us de september gruppe. leider het sich s chline nöd wiiter entwicklet und isch immerno nur 3mm ide 9ssw.🥺 dh wird e fehlgeburt igleitet ide nögste täg wenns nöd vo selber chunt 😞
ich wünsch eu alles gueti und allne gsundi babies ♥️🍀
@Lauraannah Es duet mer so leid🥺😔Ich wünsch dir das du bald es gsunds Baby bi dir hesch🍀 nim dir Ziit für dini truur und lueg was dir guet diet, viel viel Kraft und alles liebi💛💛💛
@Lauraannah das duet mer so leid. ich han s ginau voremene monet au erläbt. s duet so weh. du bisch ned elei! Ich denk fesch a dich. und au mis agwbot: wenn öper zum rede bruchsch dörfschmer jederziit schribe!
@linskyy schön zghöre das sowit alles guet isch und dis Chline sich entwicklet 😁🥰 @Lauraannah oh naii da tuet mir mega fest leid 😢 i wünsch dir ganz viel Chraft i dere Zit und wünsch dir nume sBest!! ❤️
Hoi zämme 😊
Wie gohts euch so?
I bi wieder so müed...
Gönt jetzt go Znacht ässe und chönnt scho go schlofe... 🙈 Aber süscht gohts mir guet.
Wie isch Euri Wuche gsi?
Hoi zäme, mir gahts guet bi hüt i die 10. Wuche grutscht 😊 Cha nahfühle, abee ussert Müedigkeit und chli Unwohlsii hani suscht zum Glück kei Beschwerde 🙏🏻 Merked ihrs au scho chli bi dä Hose? 🙈
Schö gots allne recht guet ☺️
I merk sit 6 Täg überhaupt nüt 🙈 kei Übelkeit, kei Müedigkeit, kei Zieh im UL, kei Brustschmerze... eifach nüt 🙈 hoffe isch alles guet und kei schlechts zeiche 🤞 will mi jo nöd beschwere wenns mir so guet goht 😅 hoff eifach dases am Würmli guet goht 🥰 Hose merk i bis jetzt no nüt 🙈
@lachuli okee 😊 i gang momentan au devo us das i mi eifach ad Hormon gwöhnt han... Ha jo no nie mega viel odet festi Symptom gha wa jo eigentlich au mega schön isch 😁
@pünktchen isch bestimmt alles guet 🥰 han au glese dass es so ab dä 10./11. glaubs weniger wird mit dä symptom und du häsch ja demfall e scho weniger gha 😊
Ich cha ebe au kei jeans me azieh, lebe grad i Strumpf und Trainerhose 😂🙈 @lachuli oh so schön, häsch demfall scho chli es büchli? 🥰
Ich bin zwar aus der Juligruppe, aber bin froh, hier auch endlich mal von Frauen zu lesen, die bereits sehr früh keine Jeans mehr tragen konnten 😉Ich fand die auch recht früh schon unangenehm und bin dann auf Schwangerschaftshosen umgestiegen, lange bevor der Bauch wirklich gewachsen ist.
Also ich ha mich sho lang vo mine jeans verabschiedet 😂 und bi aktuell ide 17ssw ha den de knopf no mit gummi befestigt und eh pulli drüber aber ja😂😂 ssw sind so nid wirklich passend … rütschet sehr ume min kolleg sind momentan leggins mit lange pullis - shirts
I han e extreme Blähbuuuch chan au vom Progestoron cho... Chan i bald au absetzte...und mir sind mini Hose scho sehr früeh eng vor cho und döt han i no kei Buuuch ka.. Mit Homeoffice isch es no guet gange jetzt muess i umstiege im Gschäft uf Strümpf und Kleid... 😉
schön zlese dass es paarne au so gaht, bi mir isches zwar au me dä Blähbuch 🙈 @samira. das mit em Gummi hani nach eme Znacht au mal improvisiert 😂 @eulle116 häsch e gueti Marke gfunde fürd Hose?
@Meeko: Da musst du dich glaub durchprobieren. Ich habe auch die von H&M getestet, die sassen mir aber überhaupt nicht. Ich persönlich bin dann bei den Hosen von C&A gelandet und bin damit sehr zufrieden. Aber das ist wohl sehr individuell 🤷♀️
Hallo mitenand
Ich bi gad uf die Gruppe cho, bi aktuell 11ssw, ET isch de 14.September🥰 sind do Mamis wo usem Kanton Luzern sind?
Finds immer wider schön Mamis kennezlerne vorallem wells jetz gad so en schweri ziit gsi isch midem ganze Corona..🙈
Freu mi vo euch zghöre😊
@simonacarolina Willkome bi üs i de Gruppe und ❤️liche Glückwunsch 😊 i bi aktuell i de 10.ssw und ha am 22.09 ET. I bi usem Kanton Appenzell Ausserrhoden.
I bi mega im klinsch Momentan 🙈 i bi ime Verein woni sehr aktiv bin und au fixi Jöbli han. Jetzt bini au gad no före neus zusätzlichs Jöbli agfrögt worde... Eigentlich möchtis lieber nöd mache und doch isches hald schwirig zum öpper anders finde... I wörs jetzt mega gern ah 2 Persone verzelle wiso das für mi zwei drü Sache nöd i frog chömet oder i nöd cha mache... aber bi jo erst i de 10.ssw und de nörchst Termin hani erst endi 13ti Wuche und mir wönd eigentli nüt sege, solang mir im nörchste Termin nöd wüsset ob sich de Embryo entwicklet het und ob sHerzli no schloot...🙈😬 I ha mir jetzt überleit, ob i söll fröge, das i Afangs 11.SSW churz chönt bi de FA verbi zum luege wies aktuell gad usgseht und ob im Moment alles guet isch.. Wenn denn alles guet isch chöntis dene zwei Persone miteme bessere Gfühl sege 🤔 wa meinet ihr oder wa würet ihr mache? 🙈
Chömet gad echt zwei drü Sache jetzt gad voll zeme wonis eigentlich mega gern wör sege aber hald nur wenn i weis das alles guet isch 🙏
@pünktchen i verstand dini Situation... I bi in de glich Situation... Einersits im Gschäft wo ichs unbedingt muess verzähle und amdersits bin ich au immene Verein.. Spiel Volleyball 🏐 und gang au nit ins Training...
I bi froh han i am 28.02 Kontrolle do bin i Endi 13 Wuche... Wenn den alles guet isch möcht ichs den au verzähle... I hör das Johr mit Volleyball 🏐 uf und im Gschäft müess mini Arbet ufs Team ufteilt werde...
Isch be dir nit schlecht wenn e Kontrolle chasch vorher mache... I chan die Wuche chönne warte obwohl nit eifach isch....
I dörf am Donnstig schnell verbi zur Kontrolle 😃 rutsch denn gad i di 11.SSW ☺️ bi mega froh chani schnell verbi und hoff es het sich alles guet entwicklet 😁
Ja ich chas au mega nahfühlä @pünktchen bi eus werded im Gschäft all Projekt plant und das isch so e doofi Situation, will ich möchts au nanig sege bevor ich nöd namal bi dä FA gsi bin…
Finds super, chasch vorher mal verbi, wenn grad so e „akuti“ Situation häsch und es nachher mit eme bessere Gfühl chasch verzelle 😊
Ich muss mich na gedulde, ha mine erst am 11.3. 😅 denn hani hoffentlich die 12. SSW au abgschlosse
Hei ihr alli ☺️ @lachuli schön gots dir so guet und hesch chli chöne Schlof nohrhole 😁
Mir gots au super 😃 bi vorher gad bi de FÄ gsi und es isch alles guet.. Herz het gschlage und sChline isch sogar fliisig am umeturne gsi und het gad de Chopfstand gmacht 🥰
Wür am liebste jedi Wuche verbii zum am Chline zuezluege 😍
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
11
166
127
ich wünsch eu alles gueti und allne gsundi babies ♥️🍀
440
55
11
166
127
137
@Lauraannah oh naii da tuet mir mega fest leid 😢 i wünsch dir ganz viel Chraft i dere Zit und wünsch dir nume sBest!! ❤️
102
11
Wie gohts euch so?
I bi wieder so müed...
Gönt jetzt go Znacht ässe und chönnt scho go schlofe... 🙈 Aber süscht gohts mir guet.
Wie isch Euri Wuche gsi?
102
11
137
I merk sit 6 Täg überhaupt nüt 🙈 kei Übelkeit, kei Müedigkeit, kei Zieh im UL, kei Brustschmerze... eifach nüt 🙈 hoffe isch alles guet und kei schlechts zeiche 🤞 will mi jo nöd beschwere wenns mir so guet goht 😅 hoff eifach dases am Würmli guet goht 🥰 Hose merk i bis jetzt no nüt 🙈
11
137
11
137
102
Ich cha ebe au kei jeans me azieh, lebe grad i Strumpf und Trainerhose 😂🙈 @lachuli oh so schön, häsch demfall scho chli es büchli? 🥰
110
430
Oder röck ,kleider
11
102
@eulle116 häsch e gueti Marke gfunde fürd Hose?
11
110
11
430
440
10
Ich bi gad uf die Gruppe cho, bi aktuell 11ssw, ET isch de 14.September🥰 sind do Mamis wo usem Kanton Luzern sind?
Finds immer wider schön Mamis kennezlerne vorallem wells jetz gad so en schweri ziit gsi isch midem ganze Corona..🙈
Freu mi vo euch zghöre😊
Liebs Grüessli Simona
11
102
@simonacarolina gratuliere dir herzlich 🍀 Ich bin us Züri und min ET isch am 23.9 😊
137
10
Uhii denn simmer gad all chli verstreut😊 isch das bi euch s erste Baby oder hender scho Kinder? 🥰
102
137
11
137
Chömet gad echt zwei drü Sache jetzt gad voll zeme wonis eigentlich mega gern wör sege aber hald nur wenn i weis das alles guet isch 🙏
11
I bi froh han i am 28.02 Kontrolle do bin i Endi 13 Wuche... Wenn den alles guet isch möcht ichs den au verzähle... I hör das Johr mit Volleyball 🏐 uf und im Gschäft müess mini Arbet ufs Team ufteilt werde...
Isch be dir nit schlecht wenn e Kontrolle chasch vorher mache... I chan die Wuche chönne warte obwohl nit eifach isch....
11
137
Ja i lüt hüt mol de FA ah und frog ob i dörf verbi cho ☺️🙏
137
102
Ja ich chas au mega nahfühlä @pünktchen bi eus werded im Gschäft all Projekt plant und das isch so e doofi Situation, will ich möchts au nanig sege bevor ich nöd namal bi dä FA gsi bin…
Finds super, chasch vorher mal verbi, wenn grad so e „akuti“ Situation häsch und es nachher mit eme bessere Gfühl chasch verzelle 😊
Ich muss mich na gedulde, ha mine erst am 11.3. 😅 denn hani hoffentlich die 12. SSW au abgschlosse
11
Ja hüt Start i die 13 Wuche 🥰 unglaublich 🥰
11
Wie gohts Euch so?
Mir gohts supi. Han die Nacht besser gschlofe 🥰
Im Gschäft han ichs au ruihg bin froh... Morn isch bereits Fritig 😍👌
Glg
137
@lachuli schön gots dir so guet und hesch chli chöne Schlof nohrhole 😁
Mir gots au super 😃 bi vorher gad bi de FÄ gsi und es isch alles guet.. Herz het gschlage und sChline isch sogar fliisig am umeturne gsi und het gad de Chopfstand gmacht 🥰
Wür am liebste jedi Wuche verbii zum am Chline zuezluege 😍
11
137
102
Ich bi hüt i die 11. Wuche grutscht, has Gfühl, ha wieder biz me Energie 🤗
11
11
Wenn hesch du de nächst Termin?