Guete Morge zeme 🥰
Hoffe ihr hend eh schös Wucheend gha und startet guet i di neu Wuche 😁 @lachuli wünsch dir viel Glück bim FA Termin, mini Duume sind druckt 🤞 brichtisch denn wies gsi isch 😀
Hoi zämme
Untersuechig isch super gange 🥰
Mis Baby het sich schön bewegt 🥰 Herzli het schön gschlage und Nackefaltemessig isch au unufällig gsi 😍 bin meeega happy. Mis Baby isch scho 8 cm gross... Unglaublich wie sich mi Schatz in 4 Wuche entwickelt het. 🥰
@lachuli so schöni Neuigkeite, das freut mich mega für eu 🥰 jetzt chasch es au endlich mit allne teilne 😍 chans chum erwarte und hoffe dass bi eus au alles so guet usgseht 🍀😍
Ja bestimmt 🥰 Und i freu mi scho riisig druf und freu mi au uf de nörchst Termin i genau 2 Wuche ☺️ ha zwor chli Angst das bi de Nackenfaltemessig öppis uffällig isch, gang aber positiv dranane 👍 Ha letscht Nacht au devo Träumt, das sie uffällig isch aber i denk da isch eifach will me sich jetzt scho mega Sorge um sBaby macht obwohl mos no nöd emol kenneglernt het 🥰Langsam bringi au mini Hose nüme so recht zue 😅🙈 mue also bald au mol neui Hose go poste 😅
Wird bestimmt alles guet si 🥰 i gang morn go Bluet abgäh für de NIPT Test 😍 i han scho e Buuch. Bechum mini Hose scho sit 3 Wuche nüm zue... I hoff mi Chef isch hüt im Gschäft den chan ichs ihm verzähle... 🥰😍
Min Chef kennt mini ganz Vorgschicht darum isch es für ihn kei Geheimnis gsi. Er het sich meega gfreut das es endlich klappt het. Bin meeega happy 😊 nächst Wuche erfahrts mis Team 🥰😍
ah schön hät er sich für dich gfreut, das isch sicher e ehrlichterig, hoffe min chef reagiert au so 🤗
@pünktchen cha nahfühle, denke au die ganz ziit, ob echt alles in Ordnig isch, au will ich praktisch kei Symptom me ha.. aber positiv blibe, i 2 wuche wüssemer me 😊
@lachuli so cool 😊 mega schön wenn de Chef sich mitfreue cha 😀 @Meeko jo verstoh di 🙈 vorallem hani gad hüt erfahre, das bi öpperem usem erwiterete Kollegekreis bim Untersuch en Missed Abort festgstellt worde isch 😢
Aber mue sege das i zum Glück immer no Positiv denke 😊 i denk das mini Hose langsam nüme passend und i immer wieder en Dehnigsschmerz spühre (i denk zumindest dases das isch) sind beides gueti Azeiche 😁
I druck beidi Duume das bi üs beidne i zwei Wuche alles super isch und mir entlich allne dNochricht chönd verzelle und dSchwangerschaft chönd gnüsse 🥰
@Meeko Denn gots bi dir jo nuno ei Wuche 😁 da schaffsch zum warte 💪 goht schneller als mo denkt ☺️
I ha de nörchst Termin am 15.03 also nächste Zistig innere Wuche 🙈
Bi denn scho fast Ende 13.SSW ☺️
Hoi zämme 😊
Mir gohts super. Han immerno mit Müdigkeit zkämpfe... Bin froh han i verlängertes Weekend 🥰 han am Mäntig frei 😍
@pünktchen Glückwunsch zum Wuche Wechsel... Jetzt gohts schnell.
I han geschterd Bluet abgäh für de NIPT Test 😍 Bluet Kontrolle vom Mäntig isch super usgfalle... Mitem NIPT Test erfahr ich au sGschlecht 🥰 in 10 Täg spötistens han i Resultät 😍
@lachuli oh gnüss sWeekend ☀️😁
So schön gseht alles so guet us bi dir ☺️ wie lang hesch möse uf dErgebnis vom Bluettest am Mentig warte? I hoff das i mini denn möglichst schnell überchume das is nochher denn entlich allne cha verzelle 🥰
I ha nörchst Wuche e Schnupperlektion im Schwangerschaftsyoga und i zwei Wuche im Schwangerschaftsgymnastik ☺️ freu mi riisig druf, denn chani nochher entscheide ob ich lieber Yoga oder Gymnastik möchti mache während de Schwangerschaft 😁
@lachuli gratuliere dir, so schön isch bi dir alles guet 🥰😍 gnüss dis verlängerete Wucheend ☀️ Ich wirde dä Bluettest au mache, ha nöd gwüsst dass mer denn so schnell s‘Gschlecht erfahrt, freu mi grad 😃
Ich ha mi au wele amelde fürs Schwümme, musch denn verzelle wie Gymnatsik gsi isch! 😊 Yoga findi super mit dem App wo du eus empfohle häsch @lachuli 😊
ah das cho doch namal 10 Täg ga? häsch du demfall gwartet mit verzelle, bis au dä Bluettest zrug gha häsch?
Ah cool häsch eini gfunde, hoffe es passt! 😊 Ja das ghöri ebe vo vielne, aber ich weiss nöd, obi dä untersuech nächst Wuche na sell abwarte, bevor ich afang sueche… 🙈
Hoi zämä
Mega schön dass die Gruppe git!
Bi mir gits au es September Baby😊
Lise und fiebere scho es wiili mit eu mit und ha tänkt etzt isch de richtig Ziitpunkt zum au mal Hallo sege
Bin afang 13. Ssw und ha grad gester erfahre dass s screening super gxi isch. So super dass mir eus gege de nipt entscheide händ.
Bim ultraschall hets sich mega bewegt und lut de Ärztin wirds wohl es büäbli!
Bin so überwältigt gxi die bewegige vode ärmli und beindli z gxeh...
Hoffe bi eu isch au alles guet! Wünsche eu en schöne Tag
❤️lich Willkomme @Juno
So toll wachst dGruppe wiiter! Mega schön hesch du die magische 12 Wuche bereits überstande und das Screening guet glaufe isch 😁
Wünsch eu allne en guete Tag ☀️🥰
Hey mitenand, ich han kurz en Frag🙈 ich bi jetz ide 13ssw und ich han so garkein Appetit. Ich chan gmües und frücht ässe aber sobalds epis festers sött sie chumi fast brechreiz über. Es gaht ned vorallem au sache woni vorher heiss gliebt han. Es macht mi so unsicher, ich kenn das eifach ned.. hed öpper vo euch ähnlichi erfahrige aktuell? 🙊
Hoi @Juno gratuliere dir au na zur Schwangerschaft, schön isch bi dir dä ersti Test guet use cho 🥰😍
@simonacarolina das tönt unagnehm, ich has zum glück nöd mega extrem, aber ha uf viel warms esse eifach gar kei lust me, drum issi viel chalts aktuell, bowls zum bispiel. Hoffe wird bald besser bi dir! 🍀
Ja, isch üsserst müehsam🙈 han no mit minere Hebamme gred und sie hed mi recht chönne beruhige. S ghört halt au wie en art i die Schwangerschaftsübelkeit ine eifach chli ufen anderi art. Sie seid es sött bald chli nachelah und ich mües halt eifach das ässe wo gaht au wenns momentan chli schwer isch.
Wegem Baby muesi mer kei sorge mache das nimmt sich das wos brucht au wenni momentan ned würkli chan usgwoge und gsund ässe.🙊
Hei zeme 😊
Wie gots eu allne? Mir gots tiptop und freu mi uf de Untersuech nörchste Zistig 😁
Het vo eu öppet en Untersuech die Wuche? @lachuli hesch scho dErgebnis vom NIPT Test becho? 😊
Wünsch eu eh schös Tägli ☀️
Hoi zäme danke sowiit alles guet, recht verkälted gsi, die letzte Täg, aber PCR Test isch negativ gsi… langsam bini au so richtig nervös weg em nächste Termin am Fritig, chas chum erwarte 🙊 hoffe wird alles guet 🍀😊
Schön das Schwangerschaftsmässig allne guet goht 😊 @Meeko dir natürli gueti Besserig mit de Vercheltig! I bi gest sErste mol im Schwangerschaftsyoga gsi und het mega guet tue ☺️ Morn hani die 12 Wuche hinder mir und starte i di 13.SSW 😁 @lachuli wie isches bi dir gsi bim 1.Trimestertest..hents dir Bluet abgno und au uf Azeiche vo Fehlbildige oder Trisomie aglueget oder eifach anderi Wert kontrolliert? Umd wie lang hesch uf sResultat gwartet gha? 🙈 Also nöd de NIPT Test.. Uf de wartisch jo no sondern sBluet wos evtl. testet hend gad nochem Untersuech. ☺️
@pünktchen wahnsinnig chunsch au scho in die 13 Wuche 🥰
Also mir händ sie zerscht Ultraschall gmacht und Nackefalte gmesse. Döt isch es unufällig gsi. Zusätzlich händ sie mir Bluet abgnoh zum luege wies mit de Wert bezüglich Trisomie usgseht. Die Ergebnis han i bereits nach 2 Täg becho... Isch alles guet gsi. 😍 Wenn Hesch du Kontrolle? Müesch den unbedingt brichte 🥰
@lachuli danke für dini Erfahrig I ha Kontrolle nörchst Zistig...
Will i aber nörchst Wuche am Mittwoch Training ha und denn gern dNochricht wör verzelle, das mir au Programm chönd apasse bzw. i nüme "mue" turne, bini mir am überlegge, zum bi de FA nohr zfroge ob i de Termin evtl. au chönt uf de Fritig oder Mentig legge, das i sErgebnis bis am Mittwoch han.
Je noch dem wie lang das i bi minnere FA mue uf sErgebnis warte, wärs allefalls sinnvoll.
I wird sicher brichte sobald i dKontrolle hinder mir ha.
I bi au sehr positiv igstellt ☺️ hend jetzt aber gad besproche, das mir de Untersuech vom Zistig abwartet und wenn de Ultraschall unuffällig isch, werdets mir bereits de erste sege egal wa de Bluettest denn no seit.. 😊
Wenn de Uffällig wär, gits jo eh no wiiteri Undersüech und da zücht sich denn worschindlich recht und so lang chönds mir eh nüme für üs phalte 😁
Wünsch eu en erholsame Obig 🥰
bi denn genau mit dä 12. Wuche fertig und chume i die 13. 😊 ja händ au gseit, wenn dä Test bim Frauearzt unuffällig isch, verzellis denn au bim schaffe… mümer eus nachli gedulde 😅 oh so schön @lachuli die erste Baby Chleider uf das freuii mi au scho mega 😍 weisch du eigentlich dis gschlecht scho?
@Meeko ah schön 🙂 den wirsch am Fritig e schöns Baby gseh wo sich schön bewegt 🥰
I weiss sGschlecht nonit. Wart immerno uf Ergebnis vom NIPT Test... I hoff i bechum die Wuche Bscheid 🥰
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
137
@Meeko wuhee jetzt hends mir denn bald gschaft mit dene 12 Wuche 😁👍
102
Jaa freu mi 😃 Ha mine „leider“ erst am 11. chas chum erwarte, wür am liebste au viel öfters ga 😅
Freu mi vor allem wenn mers denn au cha verzelle, chas fast müm für mich bhalte 🙈
11
137
Hoffe ihr hend eh schös Wucheend gha und startet guet i di neu Wuche 😁 @lachuli wünsch dir viel Glück bim FA Termin, mini Duume sind druckt 🤞 brichtisch denn wies gsi isch 😀
11
Untersuechig isch super gange 🥰
Mis Baby het sich schön bewegt 🥰 Herzli het schön gschlage und Nackefaltemessig isch au unufällig gsi 😍 bin meeega happy. Mis Baby isch scho 8 cm gross... Unglaublich wie sich mi Schatz in 4 Wuche entwickelt het. 🥰
137
11
102
102
11
137
11
137
11
102
@pünktchen cha nahfühle, denke au die ganz ziit, ob echt alles in Ordnig isch, au will ich praktisch kei Symptom me ha.. aber positiv blibe, i 2 wuche wüssemer me 😊
137
@Meeko jo verstoh di 🙈 vorallem hani gad hüt erfahre, das bi öpperem usem erwiterete Kollegekreis bim Untersuch en Missed Abort festgstellt worde isch 😢
Aber mue sege das i zum Glück immer no Positiv denke 😊 i denk das mini Hose langsam nüme passend und i immer wieder en Dehnigsschmerz spühre (i denk zumindest dases das isch) sind beides gueti Azeiche 😁
I druck beidi Duume das bi üs beidne i zwei Wuche alles super isch und mir entlich allne dNochricht chönd verzelle und dSchwangerschaft chönd gnüsse 🥰
137
Wie gots au allne? 😁
Mir gots super und bi hüt i di 12.SSW grutscht 🥰
Wünsch eu en schöne Tag ☀️
102
Mir gahts sowiit guet, eifach ungeduldig uf dä fritig inere wuche 😅 morn rutschi au i die 12. 😍 wenn häsch du din nächste Termin?
Wünsche eu au en guete Tag ☀️
137
I ha de nörchst Termin am 15.03 also nächste Zistig innere Wuche 🙈
Bi denn scho fast Ende 13.SSW ☺️
11
Mir gohts super. Han immerno mit Müdigkeit zkämpfe... Bin froh han i verlängertes Weekend 🥰 han am Mäntig frei 😍
@pünktchen Glückwunsch zum Wuche Wechsel... Jetzt gohts schnell.
I han geschterd Bluet abgäh für de NIPT Test 😍 Bluet Kontrolle vom Mäntig isch super usgfalle... Mitem NIPT Test erfahr ich au sGschlecht 🥰 in 10 Täg spötistens han i Resultät 😍
137
So schön gseht alles so guet us bi dir ☺️ wie lang hesch möse uf dErgebnis vom Bluettest am Mentig warte? I hoff das i mini denn möglichst schnell überchume das is nochher denn entlich allne cha verzelle 🥰
I ha nörchst Wuche e Schnupperlektion im Schwangerschaftsyoga und i zwei Wuche im Schwangerschaftsgymnastik ☺️ freu mi riisig druf, denn chani nochher entscheide ob ich lieber Yoga oder Gymnastik möchti mache während de Schwangerschaft 😁
102
Ich ha mi au wele amelde fürs Schwümme, musch denn verzelle wie Gymnatsik gsi isch! 😊 Yoga findi super mit dem App wo du eus empfohle häsch @lachuli 😊
102
11
SS Yoga mach i au mit de App finds super... 😉 😃
Ergebnis vom Mäntig han i bereits am Mittwuch becho... Ergebnis vom NIPT Test cha 3 - 10 Täg go... Do muess me echli länger warte...
I han jetzt e Hebamme gfunde. Han Endi März de 1 Termin be Ihre zum si kennelerne 🥰 i würd früeh gnüeg luege... Sie sind schnell usbuecht.. 😉
102
Ah cool häsch eini gfunde, hoffe es passt! 😊 Ja das ghöri ebe vo vielne, aber ich weiss nöd, obi dä untersuech nächst Wuche na sell abwarte, bevor ich afang sueche… 🙈
79
Mega schön dass die Gruppe git!
Bi mir gits au es September Baby😊
Lise und fiebere scho es wiili mit eu mit und ha tänkt etzt isch de richtig Ziitpunkt zum au mal Hallo sege
Bin afang 13. Ssw und ha grad gester erfahre dass s screening super gxi isch. So super dass mir eus gege de nipt entscheide händ.
Bim ultraschall hets sich mega bewegt und lut de Ärztin wirds wohl es büäbli!
Bin so überwältigt gxi die bewegige vode ärmli und beindli z gxeh...
Hoffe bi eu isch au alles guet! Wünsche eu en schöne Tag
11
@pünktchen mir werdes üse Eltere am Weekend verzähle... 😉 De Termin isch am Mäntig so guet gange das mir nüm warte wänd 🥰
137
So toll wachst dGruppe wiiter! Mega schön hesch du die magische 12 Wuche bereits überstande und das Screening guet glaufe isch 😁
Wünsch eu allne en guete Tag ☀️🥰
11
Wünsch Euch e schöns Weekend 😘 😘
10
11
102
@simonacarolina das tönt unagnehm, ich has zum glück nöd mega extrem, aber ha uf viel warms esse eifach gar kei lust me, drum issi viel chalts aktuell, bowls zum bispiel. Hoffe wird bald besser bi dir! 🍀
10
Wegem Baby muesi mer kei sorge mache das nimmt sich das wos brucht au wenni momentan ned würkli chan usgwoge und gsund ässe.🙊
Hoff ez mal es laht bald nache.😊
137
Wie gots eu allne? Mir gots tiptop und freu mi uf de Untersuech nörchste Zistig 😁
Het vo eu öppet en Untersuech die Wuche? @lachuli hesch scho dErgebnis vom NIPT Test becho? 😊
Wünsch eu eh schös Tägli ☀️
11
Mir gohts sowit guet 🥰
Leider han i Ergebnis nonit becho.. I hoff i bechums die Wuche 🥰
Nächst Untersuechig han i erst am 28.03...😉
102
11
137
@lachuli wie isches bi dir gsi bim 1.Trimestertest..hents dir Bluet abgno und au uf Azeiche vo Fehlbildige oder Trisomie aglueget oder eifach anderi Wert kontrolliert? Umd wie lang hesch uf sResultat gwartet gha? 🙈 Also nöd de NIPT Test.. Uf de wartisch jo no sondern sBluet wos evtl. testet hend gad nochem Untersuech. ☺️
11
Also mir händ sie zerscht Ultraschall gmacht und Nackefalte gmesse. Döt isch es unufällig gsi. Zusätzlich händ sie mir Bluet abgnoh zum luege wies mit de Wert bezüglich Trisomie usgseht. Die Ergebnis han i bereits nach 2 Täg becho... Isch alles guet gsi. 😍 Wenn Hesch du Kontrolle? Müesch den unbedingt brichte 🥰
137
Will i aber nörchst Wuche am Mittwoch Training ha und denn gern dNochricht wör verzelle, das mir au Programm chönd apasse bzw. i nüme "mue" turne, bini mir am überlegge, zum bi de FA nohr zfroge ob i de Termin evtl. au chönt uf de Fritig oder Mentig legge, das i sErgebnis bis am Mittwoch han.
Je noch dem wie lang das i bi minnere FA mue uf sErgebnis warte, wärs allefalls sinnvoll.
I wird sicher brichte sobald i dKontrolle hinder mir ha.
11
137
Wenn de Uffällig wär, gits jo eh no wiiteri Undersüech und da zücht sich denn worschindlich recht und so lang chönds mir eh nüme für üs phalte 😁
Wünsch eu en erholsame Obig 🥰
11
102
11
I weiss sGschlecht nonit. Wart immerno uf Ergebnis vom NIPT Test... I hoff i bechum die Wuche Bscheid 🥰
102
102
137
11
I Hans hüt an Team mitteilt und sie händ sich meeega gfreut 🥰
Jetzt bin i total erlichtert 🥰😍
79
Hebed eu all sorg.