Gönder mit dene auto denn au id ferie? Min partner het en BMW 530 limousine und mir hends mitem Kodiaq vergliche.. aber de platz im kofferum isch fascht glich..
Mir würdet ebe bis zu 7 Stunde mitem auto is ferie fahre und brucher eso hine au seehr viel platz...
Und wie machet ihr das wenn ihr am fahre sind und beidi chind hine zbsp brüellet?
😐😅 Muessi jedesmal ahalte?
Mir sind scho so viiiel autos go ahluege.. sött scho ener occasion sii. Söll aber au es auto sie wo nöd esoooo am wert verlürt in ca. 7 jahre..
Und das thema mitem umwelt und auto.. es isch sooo schwierig das ganze.. 😅
Mir hens eigentlich e genau vorstellig wie s auto söll sie.. dfrag isch ehnee ob sich das lohnt de BMW verlah für es anders auto.. das isch ebe daa wo eus zruck haltet.. 🙈🙈🙈 was fahrsch du für eine?
Mir hänn e audi S6. Dä het super viel Platz und isch au für längeri autofahrte sehr bequem. Es git soo viel tolli autos am beste suechet ihr euch paar verschiedeni modell use und göhnd sie go ahluege. Scoda octavia sin au sehr beliebti familie autos,wie au dr Ford Kuga. Viel Glück bim finde😊
Okay danke euu aber ich han no e frag 😁 wie organisierez ihr euch mit 2 Chinder für id ferie..
Mir gönd meischtens uf frankrich für 7 täg imene ferie wohnig mit pool.. alsoo muess vieles ipackt werde..plus kinderwage, Spielzüg.. Trotti...
Ich ha sgfühl ich wür viiiel zviel mitneh...
Wie krieget ihr das ganze is auto?
Oder sind eui Chinder scho chli älter?
Mine isch erst 19 mönet uns es zweite chunt im Juli
Ehmm ich bi garkeis vorbild mami😂😂😂 ich hane focus rs isch also eher chli für familie auto aber jaa passt sho hend no es zweit auto wo chli meh platz en chline Suzuki ich finde eig es isch alles möglich und je nach alter vode kind würdi jetzt nid extra de bmw gah tusche weil sie werdet grösser meiste platz nimmt eig de kiwa und de bliebt ja au nid für immer
Mir hend zb kiwa extra eine wo ganz chli isch zeme gleit 😂 auto apasst
Und jetzt bechömme mir zdritte kind und mir nehmet üs eh ford bus da min mah sowieso fürs schaffe en bus brucht no nebs em sportauto den wen mami und papi mal allei unterwegs sind chame chli sportlech si
Ford bestimmti vw zb verlüre nid so de wert
Bmw hebt sich im verglich eig au recht guet
Mercedes änder nid eh sooooooo
Was ich nid würd wähle sind italienischi autos oder franzose
Oder zb kia ish schlecht im wieder verkauf
Alles japse mässige isch sehr stabil vom motor getriebe inne usstattig je nach jg halt nid so toll
Wen ich wechsle würd de würdi sicher öppis guets näh mini eltere het zb mit 4 kind immer en bus, kombi oder grosse SUV kha und mir hend au 10std id ferie müese fahre
Bi ehrlich wen euch eures auto würk gfallt und es no top isch würdi ender es zweits kaufe git viel bis 5tusig vlt nid so shick je nach gschmack aber sit mini ersti i kindergarte geit bini froh es anders auto no zha vorallem Kilometer technisch und döt ish natürlich de wertverlust nöd so tragisch
@samira. Immerhi fahrsch auto, daa isch für mich scho mal vorbildlich haha ich getrau mich nonig emal Fahrstunde neh.. und theorie prüefig wär wieder abglofe... (Ich hilf min partner nur mental) 🙈🤭🤭
Mir händ ez grad en BMW X7 bstellt. Bus chunt für mich nöd in Frag, ha es Chindheitstrauma, haha 😂 - mir händ immer Büs gha will mir 4 Chind sind. Und ich ha immer gseit: alles, nur kein Bus. 🙈😂 Min Mah hät au wele, dass mir en Bus bstelled (mini Schwögeri hät 5 Chind und die händ de Mercedes Bus) - ha denn gseit, er chöni ja sus sis Auto verchaufe und en Bus fahre. Er hät also au nöd wele sin Audi abgäh 😄😜
@snowangel Haha ich bi chli autofreak darum hani mich au nid vo mim auto chöne trenne 🤭😂 und ich bi ebe nid so de klassisch mami auto fahrer …🥲 😂 ha nach em 18 geburi 6w druf mini prüefig sho kha
X7 und bstellt wow.. 😁 nicht schlecht heti sgeld würis au sofort neh 🤭🤭🤭
Häsch chlii zviel erlebt i dene büs meinsch 🙈 chas mer vorstelle sind aicher kei ruhigi fahrte gsi..
@Thea Ja weni mis auto jetzt gäh hätti hetti au wölle en SUV oder eh sportliche Kombi aber da min mah eh fürs schaffe en bus kaufe mues bhalti mis auto😂 und alli sind happy jetzt nur eh bus allei hätti au nid unbedingt wölle aber für mal i migros oder usflug findis okay😂👍🏼
@Samira: sehr guet!! Denn häsch ja für eu z zweite no e sportlicheri Variante 😄👍🏼 @snowangel: mir isch sooooo oft schlächt gsi i dene Schiff… jesses. Grieg grad wieder Schüb wäni nur dra dänke. 🥴😂 Mini Chind händ bisher weniger empfindlichi Mäge als ichs gha han, zum Glück - oder mis Mami isch gfahre wie en Rowdy 😂 mit 4 schreiende Kiddos wo zum 1000 mal s glich Kassettli wänd lose, keis Wunder 🙈
@Thea kenns 😂 ich ha nie chöne ide letzte reihe hocke shüsh grad 🤮 😂 brüdere hend immer müese hinde gah irgendwie schwanklet. Das ganz hinde viel me 😂😂
@snowangel Vlt chunts irgendwen😂 aber mues säge chönt nie meh ohni obs kollegin treffe ish oder kinderarzt bish viel flexibler und halt au mal wen es um notfäll gaht ha grad müesse vor 2mönet i notfall mit de gross het sich de finger sene grisse und usghänkt ich ha natürlich denkt broche 🤭 mah am schaffe ich schnell aglüte gah itz spital und tshüss😂 für so sache ish halt sho praktisch
Mier sind z 5te id Ferie uf Spanie mitem Jeep Grand Cherokee 😍😍 ich ha ihn gliebt❤️❤️ leider hemmer ihn verkauft, da mier denn gfunde hend, das mer nümm so en grosse Charre bruchid wo de Hund gstorbe isch und die chlini kei Chinderwage me brucht hed😭😭 ich truure ihm extrem nah.
Hesch viel Platz im Auto und de Kofferum isch supper für en SUV👌
Mir hend Kodiaq und Alhambra. de Alhambra hemmer jetzt kauf weg em 3. vorher hemmer en mazda kombi gha. Für d Ferie hemmer aber egal ob kodiaq oder kombi immer na d dachbox brucht🙈🤣 ( was aber a mir miit und em halbe huushalt wo immer mit mues..)
ja d Dachbox isch gold wärt. de Maa het am afang natürlich gfluecht🤣 mittlerwiile het er sich au drah gwöhnt und de zuesätzlich stauruum isch super. mer mues eifach drah dänke das mer mit de Dachbox i die meiste Garage bi Ikaufscentre nöd ine chunt.
Wenn ihr allei also nur mama oder papa unterwegs sind und chinder hine los brüellet, ihr aber zbsp grad im autobahn sind.. was machet ihr i sonere situation...
Wie machet ihr das mitem allei fahre mite chinder..
Wenn mir zbsp jetzt weg fahret uns ich nur no vorne mitem partner chan sitze und nöd hine mite chinder.. müemer jedes mal ahalte zum nach de chinder luege?
Ich bin viel alleige mit de chli unterwegs
Sie sitzt im Reboarder geg führe.. nöd guet aber ich chan nöd anderst mit ihre susch tobt sie die ganz zit😬 Wenn ich merke das sie unruhig wird lahni ihri lieblingslieder laufe oder gib ihre es buech mit tiergrüsch was sie gern het. Wenns garnöd gaht lahni ihre öpis ufem handy laufe zum luege🤷🏻♀️ Besser so als das ich unkonzentriert bin
Also bi üs isch es recht easy ich oder mah hocke nie hinde tochter 1 isch 6i wen ihri chlini sis 10m brüellt hunger het oder was au immer duet sie das regle😂 chinderlieder giz bi üs eig nie… wird glosst was mami und papi losse und shüsh ish eig easy mues aber säge mini kids sie au brav im auto und fahre au gern
Jaaa voll sie isch aber immer sho so gsy au bi andere kids 🥰 nur im kiga chunt ihri liebiseel chli unter räder weil viel kind haue und bloge und sie checkt nid wieso weil ich ihre vo afang respekt gege über andere bibracht ha…. Aber das isch wieder es anders thema😂
Mir hend jetzt en Opel Grandland X kauft isch scho grüümig aber halt nid so we en Alhambra oder so aber gaht nid weg de längi. Wenn d Chind no chlii sind chame au ade Fuessete einiges verstaue. Dachbox gaht glaub bi üs nid wegem Panoramadach.
Skoda kodiaq rs.. Bombe auto für wenig geld.. Kids schlofe super wenn Sport ihne machsch 😂Top ustatig vel Platz.. Es türs auto würdi erst kaufe wenn kids älter sind und au ke kinderwage ume isch.. Alles goht kaputt 😅😁
Skoda Kodiaq und es renault irgendöpis het min partner mal in sicht.. mal luege 😁
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
168
1
860
Mir würdet ebe bis zu 7 Stunde mitem auto is ferie fahre und brucher eso hine au seehr viel platz...
Und wie machet ihr das wenn ihr am fahre sind und beidi chind hine zbsp brüellet?
😐😅 Muessi jedesmal ahalte?
430
Git viel wo 6-7 sitzplätz hend (notsitz) dementsprechend au grössere kofferum wie zb glich modell nur mit 5 sitz
Au isch z Budget wichtig eher öppis neues oder Occasion bis ganz alt 😅
860
Und das thema mitem umwelt und auto.. es isch sooo schwierig das ganze.. 😅
Mir hens eigentlich e genau vorstellig wie s auto söll sie.. dfrag isch ehnee ob sich das lohnt de BMW verlah für es anders auto.. das isch ebe daa wo eus zruck haltet.. 🙈🙈🙈 was fahrsch du für eine?
0
860
Mir gönd meischtens uf frankrich für 7 täg imene ferie wohnig mit pool.. alsoo muess vieles ipackt werde..plus kinderwage, Spielzüg.. Trotti...
Ich ha sgfühl ich wür viiiel zviel mitneh...
Wie krieget ihr das ganze is auto?
Oder sind eui Chinder scho chli älter?
Mine isch erst 19 mönet uns es zweite chunt im Juli
430
Mir hend zb kiwa extra eine wo ganz chli isch zeme gleit 😂 auto apasst
Und jetzt bechömme mir zdritte kind und mir nehmet üs eh ford bus da min mah sowieso fürs schaffe en bus brucht no nebs em sportauto den wen mami und papi mal allei unterwegs sind chame chli sportlech si
Ford bestimmti vw zb verlüre nid so de wert
Bmw hebt sich im verglich eig au recht guet
Mercedes änder nid eh sooooooo
Was ich nid würd wähle sind italienischi autos oder franzose
Oder zb kia ish schlecht im wieder verkauf
Alles japse mässige isch sehr stabil vom motor getriebe inne usstattig je nach jg halt nid so toll
Wen ich wechsle würd de würdi sicher öppis guets näh mini eltere het zb mit 4 kind immer en bus, kombi oder grosse SUV kha und mir hend au 10std id ferie müese fahre
430
860
4
430
860
Häsch chlii zviel erlebt i dene büs meinsch 🙈 chas mer vorstelle sind aicher kei ruhigi fahrte gsi..
430
860
4
860
430
430
790
Hesch viel Platz im Auto und de Kofferum isch supper für en SUV👌
860
@Tanja87 ahhh nei sicher mega doof sauto soo nahtruure😒😔 die Angst hemmer ebe au bim BMW.
1
860
1
860
860
Wenn ihr allei also nur mama oder papa unterwegs sind und chinder hine los brüellet, ihr aber zbsp grad im autobahn sind.. was machet ihr i sonere situation...
Wie machet ihr das mitem allei fahre mite chinder..
Wenn mir zbsp jetzt weg fahret uns ich nur no vorne mitem partner chan sitze und nöd hine mite chinder.. müemer jedes mal ahalte zum nach de chinder luege?
5
Sie sitzt im Reboarder geg führe.. nöd guet aber ich chan nöd anderst mit ihre susch tobt sie die ganz zit😬 Wenn ich merke das sie unruhig wird lahni ihri lieblingslieder laufe oder gib ihre es buech mit tiergrüsch was sie gern het. Wenns garnöd gaht lahni ihre öpis ufem handy laufe zum luege🤷🏻♀️ Besser so als das ich unkonzentriert bin
860
430
860
430
5
5
860
@S_F ahhh jöö e schlafmütze hihi 🙈🙈
340
340
75
860