jupi oktober babys..😅..herzliche gratulation euch @JK und @linskyy 🥳..! so toll wen isch de berechnete ET ?
ich chome morn in die 8ti wuche ha am 1 märz en kontrolle..! @Pheobee mer au 👀🤢 ha so tablette becho vo minere FA die helfe no..cariban heisse si und mini brüscht düe mr weh sit hüt.
D Brüst gspüri au scho. und han es flauhs gfühl im Mage. Filich so früeh aber au eifach nur iibildig😅
Bin hüt 4 0. Also grad idi 5ti Wuche gstartet. Weiss ebe ned so gnau obis richtig rechne. bi direkt nach de FG schwanger wurde. Und det hend d Bluetige am 19.1. gstartet. Ich rechne jetz so als ob da di letschd Periode gsi wär🤔
hoi zeme, ich getrau mi au mol i die gruppe.. test isch sit em samstig positiv.. termin wär je noch app 24.-27.10. wär jetzt 3+6
isch mini erst schwangerschaft und gad es mega uf und ab. einersits bini jo froh dasi symptom ha, aber denk bi jedem zieh oder steche im buch es chönted au mini täg glich cho. usserdem hani recht usfluss und da fühlt sich irgendwie ähnlich ah we wenni mini mens amel bechum.. kennt da öpper vo eu erfahrne mamis bi au sehr appetitlos und dnippel tüend weh..
im ahang au no mini tests.. (ha jede tag testet, mit grosser angst es chönt jo wieder negativ si🙈) eigentli hemmer immer gseit mir chönd üs es lebe mit oder ohni chind vorstelle, aber sit em positive test machi mir vill sorge das es chönt weggoh.. termin bide fa erst am 9.3.
sorry für de lang text.. testreihe im ahhang
i hoffe bi eu alles guet..?
@martina23 demfall simmer ähnlich wiit. 😊 mini tests zeiged aber nani so fest positiv d linie sind fiiner. aber isch ja glaub au sehr individuell😉
und ich mach au jedetag so en günstige tests (obwohli scho mama bin) wenns um e wiiteri schwangerschsft gaht isch glaub niemer komplett relaxt. 😉
Da mitm Usfluss kenni und isch soviel ich weiss ganz normal.
Und au de gynitermin isch un die Ziit normal. denn chasch au würkli scho was gseh😊😊
Ich lüt murn mim Gyni ah wenn de test wider chli mwh positiv azeiged😊 chans irgendwie nani so glaube🙈
@linskyy bin aso froh dases normal isch biz agspannt si.. sinternet hilft halt au nöd. weg mim test, i de praxis sinds a überrascht gsi das i scho so früe positiv testet ha.. aber i ha eher en kurze zyklus, nu ca 25Täg und i ha glaub scho dbefruchtig gspürt 😂 (scho sit letscht mäntig sones gfühl gha) und denn letscht fritig e ganz schwachi bluetig gha (wohrschindli dinistig) abrr en negative test, denkt mini täg chömed und i seg falsch glege.. denn aber am sa ganz fiin positiv testet.. chans aber au immernonig glaube und mue glaub ufhöre teste, welli immer angst ha dlinie wird schwächer
Wenn isch denn din ES gsi, weisch das? so toll dass scho so früeh positiv testet hesch:) ich will eifach s herzli gseh schlah. min abort isch nani mal wn monet her😅 daher bini na chli unsicher. daher blangi uf de erst untersuech. han aber nani aglüte bim FA🙈
ich hoff eu anderne gahts gli besser und d übwlkeit nihmt ab. ab wenn isxh eu schlecht gsi? mir ischh hüt ebe au de ganz tag chli unwohl gsi🙈
Uii han aber viel verpasst🙈 gratuliere allne neue🥰❤️
Oje das tuet mir leid z‘köhre mit dä Übelkeit…
Ich muss säge bis jetzt kei würklichi symptom bis uf müedigkeit..diä isch abem 3 am namittag ganz schlimm🙈 ich liege eifach au ane wenn mini kids mittagsschlaf machet aber wenns wach sind wird müedigkeit erst richtig schlimm🙈🙉
sooo toll isch gruppe grösser worde😍😅🙏🏽…!@martina23 also dss sgfühl hesch das täg bechunsch isch gaaaaanz normal i ha dss bi miner erschti schwangerschaft drei mönet lang gha🙄, emmer angscht gha dasi jede moment täg bechome..! sisch also normal und usfluss au..! i ha z.b bis vor kurzem emmer schmierbluet gha das isch au normal schinz gits..! @linskyy wow hesch schnell wedr positib testet sooo toll, chunt sicher alles guet😊…! i verstoh das mitm herzli schloh uf das hani au gwartet, den esch me scho bez beruhig und die erschti hürde isch denne mau gschafft…!
i ha emmer megaa freud und mega angscht vor de untersuechig..jedesmau..!👀gohts euch au so ame?
i ha jetzt tablette gno gege übelkeit, mini brüscht düe mr richtig weh sit hüt😫…!
Wenn isch denn din ES gsi, weisch das? so toll dass scho so früeh positiv testet hesch:) ich will eifach s herzli gseh schlah. min abort isch nani mal wn monet her😅 daher bini na chli unsicher. daher blangi uf de erst untersuech. han aber nani aglüte bim FA🙈
ich hoff eu anderne gahts gli besser und d übwlkeit nihmt ab. ab wenn isxh eu schlecht gsi? mir ischh hüt ebe au de ganz tag chli unwohl gsi🙈
@linskyy min app seit am 3.2. aber i vermuet am 31.1. well det isch temperatur au scho ue und het aber nomol chli abe gschwankt, wobi da bi mir immer chli so schwankend gsi isch, ha au mösse ufhöre tempi messe, well eigentli ztüf für schwanger und ha mir denn zvill sorge gmacht.
ou da tuet mir mega leid mit dim abort, verstoh das dir no meh sorge machsch.. es herzli wo schloht wär sehr toll ❤️
mir isch nöd so richtig schlecht, meh sone abneigig geg esse, total unnormal für mich.. ha immer gern und mit luscht gesse und etzt mueni mi zwinge, luscht hani nöd.. de hunger merki meistens ersch wenni am esse bi..
@Nalan83 ja ich glaub ebe au wenn s herzli schlaht isch scho en grosse Meilestei gschafft😊
mir hed hüt d Übelkeit igsetzt. 🤢Da kenni vode Schwangerschaft vo mim Sohn so gar ned..
i bi immerno appetitlos, nippel tüend we und usfluss isch au immerno do..
aber ha gad en clearblue test gmacht de seit positiv 1-2
irgendwie verunsicheret mi da scho wieder, mösst jo hüt es+15 mindestens si, je nochdem ob de eisprung vo mim tempimesse stimmt..
Eigentli guet. Han corgestwr enormi übelkeit und brustschmerze gha. gester uns hüt fasch nüt.. schochli angst gha .. jetz hani wider es biz en komisches gfühl im mage. be mir wirds am abig eher stärker.. wie isches bi eu so mit symptom gids au täg wos chli schwächer isch oder immer glich?
@mommy_of2 spannend mitem appetit. zwieble findi momentsn au super. aber kei pasta oder so. früxht oder vorallem salat gaht fasch am beste.
Wenn hesch du schowider termin bim arzt?
@linskyy Oh ja salat isch bi mir au höch im kurs😋
Ich han am 28.2 dä Termin, freu mich scho druf aber au ä chli in sorg ob alles i.o isch…wot ändlich s‘herzli gseh.
Am 22.2 muss ich no go bluet neh. Hät das sust no öpert müsse?
Mir händs gseit wegem zucker und schilddrüese
@mommy_of2 oh toll. ich han min am 3.3. weiss aber nani obi ihn na en wuche sött hindere verschiebe..🤔
nee mue ned scho vorher bluetgeh.. au det wird glaub na kei gnah. hesch du diabetes gha i dine vorheerige ss? ich ebe scho. aber de arzt hed gmeint s wird denn mal ide 12te wuche en wert gnah..
@mommy_of2 ich han grad ersch im Januar eis verlore ide 8.wuche. Und bim termim wäri ersch ide 7.Wuche. Hetti denkt dasi de termin filich ersch nachher sött mache dasi wie weiss dass alles ok isch. . aber filich lahni ihn dennoch.. weiss nani..
Wie wiit bisch du bi dim termin? Ah ja denn isches bestimmt darum dass du so früeh bereits tested wirsch. hesch insulin gha ide beide ss?
@linskyy bi mir ischs au unterschiedlich, nöd jede tag glich stark.. bi mir ischs aber eher am obig besser und i cha denn richtig esse ☺️ i ha recht luscht uf kohlehydrat und frücht/gmües goht au guet.. süesses hani gar kei luscht, obwohli sus immer sehr gern no es dessertli gha ha.. und milchprodukt sind au schwierig..
min termin isch ersch am 9.3. und i bi denn 6+6.. isch glaub kein schlechte ziitpunkt, obwohl i find i mue no ewig warte
@linskyyAh ja dänn verstahn ich dich. Bi mineri aller ersti ss han ich es idä 6 ssw verlore und bin dänn froh gsii wo ich diä wuche dänn hinder mir kah han.
Neii hans bis jetzt mit diät bis zur geburt chöne händle. Aber uf diä ziit freu ich mich überhaupt nöt🙈
Bin dänn knapp idä 9 ssw also 7+5 wenn ich dä Termin han
@mommy_of2 ah so. han ide erste au ss diabetes gha. hans det au u doof gfunde und mit de diät au guet im griff gha. im nachhinein hanis super gfunde. han ide ss abgnah und ned zuegnah. grad nach de geburt wider i alles inepasst. s isch denn eher alles zgross gsi😅 daher wärsmer glaub glich wenis jetz wider hett.. und chance sind ja glaub scho eher gross🙈🙈
Hoi Mitenand
Erst mal Gratulation a alli zude Zwergli!
Ich bin chli spaat dra, dröf mich aber gliich no de Oktober Gruppe aaschlüsse. <br>
Han hüt positiv Testet, nachdem mer jetzt es halbs Jahr lang planget hend dases wider klappet. (Han leider im August ide 10te Wuche en FG gha)
Jetzt sind mer meega happy das sich wider was iignistet (und hoffentlich festbisse) het.
Wie händled ihr das so mit de Angst dases "verlorega" chönti? Ha gläse das es paar vo üch das leider au erlebt hend.
Ich bi uu nervös vorem FA Termin, willi ersch döt letzt Mal erfahre han dass üses chliine leider kein Herzschlag me gha het.
Min jetzige FA Termin isch am 15.3., das wer den ungefähr ide 7te Wuche.
De errechneti ET isch de 28.10. Ich chas chum erwarte dass die erste 12 Wuche mal dure sind. @linskyy Oh wow, so schön dases bi dir soo schnell wider klapped het!
@Layla schön bisch au ide Oktobergruppe. Au dir herzlichi Gratulation😊
Schön heds bi eu denfall au wider klapped!
Ich versuech eifach mim Körper z vertraue daser ginau s richtige macht. Und dass s glück damal uf eusre siite isch. Glaub öpe eini vo vier Fraue erliidet mal en FG. Ab jetz ghöremer statistischh gseh zude andere drü..:p
amigs bini au chli am umegrüble. han amigs angst wenn d symptom chli schwanked ob alles guet isch. und han mi müesse zwinge zum ufhöre mitem Teste.. da hedmi wahnsinnig gmacht🙈
@Layla herzlich willkomme, ganz herzlichi gratulation☺️i bi serst mol schwanger und ha no kei fg gha, aber trotzdem macht mir da am meiste angst. i ha aber au ufghört teste un probier uf min körper zvertraue und a sguete zglaube. well ebe luut statistik isches jo sehr wohrschindlich das mer das leider mal erlebt.. @linskyyhüt morge hani es mini bizli schmierbluetig gha und mir natürli gad sorge gmacht.. sus bini müed, dnippel tüend weh, mue di ganz ziit ufs wc, usfluss und mag au immerno nüt süesses esse..
@Layla schön bisch au ide Oktobergruppe. Au dir herzlichi Gratulation😊
Ich versuech eifach mim Körper z vertraue daser ginau s richtige macht. Und dass s glück damal uf eusre siite isch. Glaub öpe eini vo vier Fraue erliidet mal en FG. Ab jetz ghöremer statistischh gseh zude andere drü..:p
amigs bini au chli am umegrüble. han amigs angst wenn d symptom chli schwanked ob alles guet isch. und han mi müesse zwinge zum ufhöre mitem Teste.. da hedmi wahnsinnig gmacht🙈
Wie gahts allne andere?
Danke
Ja das mit jedi vierti Schwangerschaft isch damals au so zimli s erste gsi wo mini FA mir verzellt het, aber de mit mer ghöred ez zude anderene drü isch e schööni Perspektive zums aaluege
Ich ha vorallem denn vermehrt schiss weni Schmierbluetige oder Chrämpf han. Das machtmi uu nervöös. & ich merke dasi langsam hormonell wirde, wases ned grad besser macht
Jaa das mitem ufhöre teste verstani voll, ich ha zwar nur eimal testet, aber ich ha defür die opsession mit dem Uusfluss, dasi jedesmal kontrolliere muss dases ned bluet isch sondern halt ebe nur Uusfluss. Gliichziitig denki den amel weni so negativ denke chan das aus ned guet sii . Wasmi den grad wider nervt willi eigentlich positiv iigstellt sii will, es isch en tüüfelschreis xD @martina23 ja das mit de Angst chani guet naavollzie das isch mir bim erste mal au so gange. Aber ich kenn gaaaanz viel Fraue i mim Umchreis wos bim erste mal ohni Problem klapped het und wo kei Fehlgeburte etc erlebt hend. Ich druck der ganz fest d Duume das das bi dir au so isch! Ich denk mir eifachd immer solangd no anderi Syptom hesch (wie die schmerzende Nippel und die 1000mal ufs WC ga) isch sicher alles na oke & Lustig, mit em süesse gaz mir ähnlich, mit schoggi chöntsch mi im moment grad jage
Giz öpper i de Gruppe wo au so en spaate ET het wien ich?
& Ich ha gläse ez wer en guete Ziitpunkt zum milde Sport mache... Mached ihr das und wenn ja was macheder so alles? Ich bin irgendwie biz unsicher was Sport aabetrifft (also neuii sache wo über s tägliche Velofahre usegönd)
Hend ihr da irgendwelchi Üebige oder so woner mached?
@Layla danke für di ufmunternde wort.. da mitem usfluss chunt mir bekannt vor 🙈 aber es fühlt sich doch au so ähnlich a..
mir seit de eint app 24. und de ander 27.10. aso au spot..
wegem sport, i mach eifach jede morge yoga, je noch lust meh entspannig oder meh sportlich.. hani aber au vorher scho gmacht.. und i ha halt 2 hünd, laufe darum eh recht vill, was jo nöd sport isch.. aber i glaub gnau so chli gmässigti bewegig isch sicher guet..
ui do isch jo was los…! also i ha au schmierbluetige i de erschti SS gha öpe 4mönet lang sogar und jetzt hanis au…solangs net richtigs bluet isch set me sich kei sorge mache heissts😊..! am afang hani au emmer panik gschobe gha..!
i ha nonie FG gha zum glück und hoffes au net dasi eins wird ha,aber i bi druf vorbereitet also ich denk den eifach es würdi sin grund ha warum das würdi passiere..! fraue positiv denke es chunt alles guet😊❤️🧿🙏🏽🍀…!
aber i ha au emmer schiss vor jederi untersuechig..freude und angst..! mini nöchschti untersuechig isch 1.3 👀…!
hend ihr eigentli en wunsch gschlecht? ich weis hauptsach gsund ect.. aber meischtens het me jo en wunsch ..!
bi mir isches dasmau echt EGAL würkli egal wases wird hauotsach gsund😅 freue mi uf beidi gschlecht…!
bim erschte hani emmer en bueb wele wel ich mir selber emmer en ältere brueder gwünscht ha frühener😅, ha es meitli becho und bi total happy😍😊…!
mir isches emmer no schlecht 🤢….das esch soooo mühesam…! bi extrem müed emmer mega mega megaaaa…!
bide erschti SS hani das bis fascht 5.monet gha😩..i hoffe dasmau hani das net so lang..!
a jo und weme keini symphtom het heist das met das schwangerschaft net in takt isch oder öpis net stimmt imfau…es git sehr viel fraue wo gar keini symphtom hend bis dritte vierte monet so zur info 😅😊…! und symptom si mal weniger mal meh…i ha das au gha ab und zue paar täg gar keini sympthom meh den plötzli weder…
@Nalan83 en wunsch hani nöd, aber ide vorstellig ischs en bueb.. beziehigswiis 2 😜 aber i denk da isch well ich zwilling super fänd 😂 i freu mi aber etzt mol uf es hoffentlich schlagends herzli am 9.3. bi mim erste fa termin
Ich han ide Schwangerschaft bi mim Sohn nur es Brustzieh gha und Müedigkeit (und uf sehr vieles kei Apetit) Susch kei Azeiche..
Jwtz hani au wider es Zieh ide Brust. und Ab und zue mal meh oder weniger so en unterschwelligi Übelkeit woni ned weiss obi mir da ibild oder ned😅
Oh afangs März gids jetz ja einigi Untersüech.. ich hoff bi mir am 3.3. schlaht denn da ♥️li
Eus spielts au kei Rolle wegem Gschlecht.. Han bereits en Sohn. Für ihn wär en Brüeder so nöch bestimmt cool(sie wäred weniger wie 2 Jahr usenand) aber au en Schwöster für ihn wär lässig! Eus spielts so kei Rolle dasmer eus ade Geburt überrasche löhnd.. Hend da bi eusem erste au scho gmacht und han da so total schön gfunde🥰
So luschdig. bide anderne bini immer so neugierig wases gid und chan da amigs chum erwarte. und bide eigne magi warte bis zum grosse Tag🤣
Uhh da isch wieder was los gsii😅
Ich han jetzt müsse am zistig go bluetneh und zuckerwert sind guät gsii aber schilddrüeseunterfunktion a dä grenze. Mini FA hät aber gmeint münt das behandle und nime sit hüt morge tablette. Gester und hüt merk ich recht Übelkeit und brechreiz🤢 han scho hoffnig kah das mir das erspart blibt🙈
Wegem gschlächt isch es mir eigentlich scho glich aber tendenz isch scho meh zumene bueb. Min sohn isch ebe als baby so en ruhige gsii und mini Tochter genau s‘gegeteil🙉 eigentlich nur meh weg dem😂
@mommy_of2
Super dass d zuckerwert bis jetz in ordnig sind. aber natürli blöd weg de schilddrüseunterfunktion.. oh nei so doof hed di d übelkeit so verwütschd. wie wit bisch jetz schowider? han s amigs ned so im chopf🙈 mentig isch ja scho ganz bald😊😊 und übelkeit isch ja eig. es guets zeiche.
Ig wage mi o mal zu öich. Ig ha vor eire Wuche der erst positiv Test gmacht und ha bis geschter immer mal wieder testet 🙈 d Linie isch viel stärker worde 😍Troue mi aber no nid rächt mi z fröie, mir hei scho länger KiWu, vor 1.5 Jahr hani scho mal e positive Test gha, het sich aber nid entwicklet 😕
Symptom hani bis jetz sehr wenig, Brustspanne/Schmärze, eventuell chli müeder als süsch, hüt morge grad nachem Ufstah z erschte Mal chli flau im Mage, isch aber sofort wieder vergange.
Termin bim Gyn chani wäge Ferie ersch nägscht Wuche abmache..
Hoffe fest s Chline heig sischs schön gmüetlech gmacht bi mir und blibi. Hüt füehli mi gar nid schwanger, z Brustspanne isch gägeüber gester fasch furt, anderi Azeiche hani bis jetz gar nid gha.. Die Unsicherheit und Angscht isch furchtbar 🙈
Ich ha au vor churzem Positiv testet has aber no nöd ganz chönne glaube will d Linie ufem Test so schwach gsi isch, min Termin müesst ca am 31 Oktober sie - Also quasi s schlussliechtli - Vlt wirds ja denn doch no es Novemberli. Chas garnoni so ganz glaube, Min Sohn isch jetzt 9 Mönet, de hends denn 1 e halb jahr abstand, bi gspannt und ha au chli respekt devor 🙈
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
166
1
Mir isch im Moment soo unglaublich schlecht🤢 Wert Ziit das die Phase mol verbii isch...
166
669
ich chome morn in die 8ti wuche ha am 1 märz en kontrolle..! @Pheobee mer au 👀🤢 ha so tablette becho vo minere FA die helfe no..cariban heisse si und mini brüscht düe mr weh sit hüt.
166
Bin hüt 4 0. Also grad idi 5ti Wuche gstartet. Weiss ebe ned so gnau obis richtig rechne. bi direkt nach de FG schwanger wurde. Und det hend d Bluetige am 19.1. gstartet. Ich rechne jetz so als ob da di letschd Periode gsi wär🤔
2
ET isch gmäss app 2.10.
Ha kontrolle erst nächsti wuche🤗
Bin ide 7 SSW.... Gad mir sowit sehr guet🤍🙏
29
isch mini erst schwangerschaft und gad es mega uf und ab. einersits bini jo froh dasi symptom ha, aber denk bi jedem zieh oder steche im buch es chönted au mini täg glich cho. usserdem hani recht usfluss und da fühlt sich irgendwie ähnlich ah we wenni mini mens amel bechum.. kennt da öpper vo eu erfahrne mamis bi au sehr appetitlos und dnippel tüend weh..
im ahang au no mini tests.. (ha jede tag testet, mit grosser angst es chönt jo wieder negativ si🙈) eigentli hemmer immer gseit mir chönd üs es lebe mit oder ohni chind vorstelle, aber sit em positive test machi mir vill sorge das es chönt weggoh.. termin bide fa erst am 9.3.
sorry für de lang text.. testreihe im ahhang
i hoffe bi eu alles guet..?
166
und ich mach au jedetag so en günstige tests (obwohli scho mama bin) wenns um e wiiteri schwangerschsft gaht isch glaub niemer komplett relaxt. 😉
Da mitm Usfluss kenni und isch soviel ich weiss ganz normal.
Und au de gynitermin isch un die Ziit normal. denn chasch au würkli scho was gseh😊😊
Ich lüt murn mim Gyni ah wenn de test wider chli mwh positiv azeiged😊 chans irgendwie nani so glaube🙈
29
166
0
Oje das tuet mir leid z‘köhre mit dä Übelkeit…
Ich muss säge bis jetzt kei würklichi symptom bis uf müedigkeit..diä isch abem 3 am namittag ganz schlimm🙈 ich liege eifach au ane wenn mini kids mittagsschlaf machet aber wenns wach sind wird müedigkeit erst richtig schlimm🙈🙉
Hüt bin ich idä 7 ssw🥰
669
i ha emmer megaa freud und mega angscht vor de untersuechig..jedesmau..!👀gohts euch au so ame?
i ha jetzt tablette gno gege übelkeit, mini brüscht düe mr richtig weh sit hüt😫…!
29
ou da tuet mir mega leid mit dim abort, verstoh das dir no meh sorge machsch.. es herzli wo schloht wär sehr toll ❤️
mir isch nöd so richtig schlecht, meh sone abneigig geg esse, total unnormal für mich.. ha immer gern und mit luscht gesse und etzt mueni mi zwinge, luscht hani nöd.. de hunger merki meistens ersch wenni am esse bi..
29
i bi sehr ufgregt und finde i mue eeewig warte.. aber isch jo mis erste mol, darum no kei erfahrigswert 😉
ah jo ha no ws symptom vergesse, trotz müedigkeit biz schloflos.. glaub aber meh das isch so chli dangst vor veränderig und vill gedanke mache🙈
166
mir hed hüt d Übelkeit igsetzt. 🤢Da kenni vode Schwangerschaft vo mim Sohn so gar ned..
wie gahts eu allne so?
29
aber ha gad en clearblue test gmacht de seit positiv 1-2
irgendwie verunsicheret mi da scho wieder, mösst jo hüt es+15 mindestens si, je nochdem ob de eisprung vo mim tempimesse stimmt..
0
Aber sust im ganze sowiit guät😊
Ich chans chum erwarte zum arzt gah wot ändlich s‘herzli gseh🙏🏼❤️
166
29
wie gohts dir sus so?
166
166
Wenn hesch du schowider termin bim arzt?
0
Ich han am 28.2 dä Termin, freu mich scho druf aber au ä chli in sorg ob alles i.o isch…wot ändlich s‘herzli gseh.
Am 22.2 muss ich no go bluet neh. Hät das sust no öpert müsse?
Mir händs gseit wegem zucker und schilddrüese
166
nee mue ned scho vorher bluetgeh.. au det wird glaub na kei gnah. hesch du diabetes gha i dine vorheerige ss? ich ebe scho. aber de arzt hed gmeint s wird denn mal ide 12te wuche en wert gnah..
0
Ja ich han bi beidne ss diabetes kah. Ich dänke mini fa wot uf nr sicher gah
166
Wie wiit bisch du bi dim termin? Ah ja denn isches bestimmt darum dass du so früeh bereits tested wirsch. hesch insulin gha ide beide ss?
29
min termin isch ersch am 9.3. und i bi denn 6+6.. isch glaub kein schlechte ziitpunkt, obwohl i find i mue no ewig warte
0
Neii hans bis jetzt mit diät bis zur geburt chöne händle. Aber uf diä ziit freu ich mich überhaupt nöt🙈
Bin dänn knapp idä 9 ssw also 7+5 wenn ich dä Termin han
166
0
4
Erst mal Gratulation a alli zude Zwergli!
Ich bin chli spaat dra, dröf mich aber gliich no de Oktober Gruppe aaschlüsse. <br> Han hüt positiv Testet, nachdem mer jetzt es halbs Jahr lang planget hend dases wider klappet. (Han leider im August ide 10te Wuche en FG gha)
Jetzt sind mer meega happy das sich wider was iignistet (und hoffentlich festbisse) het.
Wie händled ihr das so mit de Angst dases "verlorega" chönti? Ha gläse das es paar vo üch das leider au erlebt hend.
Ich bi uu nervös vorem FA Termin, willi ersch döt letzt Mal erfahre han dass üses chliine leider kein Herzschlag me gha het.
Min jetzige FA Termin isch am 15.3., das wer den ungefähr ide 7te Wuche.
De errechneti ET isch de 28.10. Ich chas chum erwarte dass die erste 12 Wuche mal dure sind.
@linskyy Oh wow, so schön dases bi dir soo schnell wider klapped het!
166
Wie gahts allne andere?
29
4
Danke
Ja das mit jedi vierti Schwangerschaft isch damals au so zimli s erste gsi wo mini FA mir verzellt het, aber de mit mer ghöred ez zude anderene drü isch e schööni Perspektive zums aaluege
Ich ha vorallem denn vermehrt schiss weni Schmierbluetige oder Chrämpf han. Das machtmi uu nervöös. & ich merke dasi langsam hormonell wirde, wases ned grad besser macht
Jaa das mitem ufhöre teste verstani voll, ich ha zwar nur eimal testet, aber ich ha defür die opsession mit dem Uusfluss, dasi jedesmal kontrolliere muss dases ned bluet isch sondern halt ebe nur Uusfluss. Gliichziitig denki den amel weni so negativ denke chan das aus ned guet sii . Wasmi den grad wider nervt willi eigentlich positiv iigstellt sii will, es isch en tüüfelschreis xD
@martina23 ja das mit de Angst chani guet naavollzie das isch mir bim erste mal au so gange. Aber ich kenn gaaaanz viel Fraue i mim Umchreis wos bim erste mal ohni Problem klapped het und wo kei Fehlgeburte etc erlebt hend. Ich druck der ganz fest d Duume das das bi dir au so isch! Ich denk mir eifachd immer solangd no anderi Syptom hesch (wie die schmerzende Nippel und die 1000mal ufs WC ga) isch sicher alles na oke & Lustig, mit em süesse gaz mir ähnlich, mit schoggi chöntsch mi im moment grad jage
Giz öpper i de Gruppe wo au so en spaate ET het wien ich?
& Ich ha gläse ez wer en guete Ziitpunkt zum milde Sport mache... Mached ihr das und wenn ja was macheder so alles? Ich bin irgendwie biz unsicher was Sport aabetrifft (also neuii sache wo über s tägliche Velofahre usegönd)
Hend ihr da irgendwelchi Üebige oder so woner mached?
29
mir seit de eint app 24. und de ander 27.10. aso au spot..
wegem sport, i mach eifach jede morge yoga, je noch lust meh entspannig oder meh sportlich.. hani aber au vorher scho gmacht.. und i ha halt 2 hünd, laufe darum eh recht vill, was jo nöd sport isch.. aber i glaub gnau so chli gmässigti bewegig isch sicher guet..
29
166
@Layla Leider chumi neb mim Hund, em Chliichind und em Schaffe momentan med zu meh Bewegig oder Sport.. 🙈
Min ET isch je nach APP au zwüsche 26.10.-29.10.
669
ui do isch jo was los…! also i ha au schmierbluetige i de erschti SS gha öpe 4mönet lang sogar und jetzt hanis au…solangs net richtigs bluet isch set me sich kei sorge mache heissts😊..! am afang hani au emmer panik gschobe gha..!
i ha nonie FG gha zum glück und hoffes au net dasi eins wird ha,aber i bi druf vorbereitet also ich denk den eifach es würdi sin grund ha warum das würdi passiere..! fraue positiv denke es chunt alles guet😊❤️🧿🙏🏽🍀…!
aber i ha au emmer schiss vor jederi untersuechig..freude und angst..! mini nöchschti untersuechig isch 1.3 👀…!
hend ihr eigentli en wunsch gschlecht? ich weis hauptsach gsund ect.. aber meischtens het me jo en wunsch ..!
bi mir isches dasmau echt EGAL würkli egal wases wird hauotsach gsund😅 freue mi uf beidi gschlecht…!
bim erschte hani emmer en bueb wele wel ich mir selber emmer en ältere brueder gwünscht ha frühener😅, ha es meitli becho und bi total happy😍😊…!
669
bide erschti SS hani das bis fascht 5.monet gha😩..i hoffe dasmau hani das net so lang..!
a jo und weme keini symphtom het heist das met das schwangerschaft net in takt isch oder öpis net stimmt imfau…es git sehr viel fraue wo gar keini symphtom hend bis dritte vierte monet so zur info 😅😊…! und symptom si mal weniger mal meh…i ha das au gha ab und zue paar täg gar keini sympthom meh den plötzli weder…
29
29
166
Jwtz hani au wider es Zieh ide Brust. und Ab und zue mal meh oder weniger so en unterschwelligi Übelkeit woni ned weiss obi mir da ibild oder ned😅
Oh afangs März gids jetz ja einigi Untersüech.. ich hoff bi mir am 3.3. schlaht denn da ♥️li
166
So luschdig. bide anderne bini immer so neugierig wases gid und chan da amigs chum erwarte. und bide eigne magi warte bis zum grosse Tag🤣
0
Ich han jetzt müsse am zistig go bluetneh und zuckerwert sind guät gsii aber schilddrüeseunterfunktion a dä grenze. Mini FA hät aber gmeint münt das behandle und nime sit hüt morge tablette. Gester und hüt merk ich recht Übelkeit und brechreiz🤢 han scho hoffnig kah das mir das erspart blibt🙈
Wegem gschlächt isch es mir eigentlich scho glich aber tendenz isch scho meh zumene bueb. Min sohn isch ebe als baby so en ruhige gsii und mini Tochter genau s‘gegeteil🙉 eigentlich nur meh weg dem😂
0
166
Super dass d zuckerwert bis jetz in ordnig sind. aber natürli blöd weg de schilddrüseunterfunktion.. oh nei so doof hed di d übelkeit so verwütschd. wie wit bisch jetz schowider? han s amigs ned so im chopf🙈 mentig isch ja scho ganz bald😊😊 und übelkeit isch ja eig. es guets zeiche.
0
0
Ig wage mi o mal zu öich. Ig ha vor eire Wuche der erst positiv Test gmacht und ha bis geschter immer mal wieder testet 🙈 d Linie isch viel stärker worde 😍Troue mi aber no nid rächt mi z fröie, mir hei scho länger KiWu, vor 1.5 Jahr hani scho mal e positive Test gha, het sich aber nid entwicklet 😕
Symptom hani bis jetz sehr wenig, Brustspanne/Schmärze, eventuell chli müeder als süsch, hüt morge grad nachem Ufstah z erschte Mal chli flau im Mage, isch aber sofort wieder vergange.
Termin bim Gyn chani wäge Ferie ersch nägscht Wuche abmache..
29
0
Hoffe fest s Chline heig sischs schön gmüetlech gmacht bi mir und blibi. Hüt füehli mi gar nid schwanger, z Brustspanne isch gägeüber gester fasch furt, anderi Azeiche hani bis jetz gar nid gha.. Die Unsicherheit und Angscht isch furchtbar 🙈
2
Ich ha au vor churzem Positiv testet has aber no nöd ganz chönne glaube will d Linie ufem Test so schwach gsi isch, min Termin müesst ca am 31 Oktober sie - Also quasi s schlussliechtli - Vlt wirds ja denn doch no es Novemberli. Chas garnoni so ganz glaube, Min Sohn isch jetzt 9 Mönet, de hends denn 1 e halb jahr abstand, bi gspannt und ha au chli respekt devor 🙈