Hallo Mini Liebe,
Ich bin gester notfallmässig wege bluetige im Spital gsi, mer hed nur no chönne feststelle dasi eh fehlgeburt gha han. @martina23 ich wünsche dier vo herze viel chraft, cha mich guet ih dich inefühle! Und allne andere witerhin eh gueti schwangerschaft, das ier und euchi chline gsund blibed! ❤️
@Jasmin97 ou nei da tuet mir leid für dich.. i chas sehr guet gad nofühle.. i fühl mi sehr leer und
i chan hüt nomitag zu minere ärztin zums mir bestätige loh.. mit all mine vorazeiche ischs für mich aber klar.. bruches eifach no schwarz uf wiis
grad zwei so trurigi nachrichte…das duet mer unendlich leid für euch @Jasmin97 und @martina23 😞🙏🏽❤️…weis gar net was sage..wünsche euch viel kraft…! ⭐️
@martina23 und @Jasmin97 oh nei da duetmer soooo leid😢
ich weiss ginau wie ehr eu fühled. han da grad im Januar selber müesse erlebe und da gfühl vo dere Leeri und die Truur sitz mir au na sehr tüf! Lueged guet uf eu, erholed eu und ich hoff dass ehr ganz wunderbari Lüüt um eu hend wo eu i dere schwere Ziit stützed! Ich schick eu viel Chraft!!♥️
wie gohts euch liebe so? mir gohts sowiit net schlecht, emmer no übelkeit halt neme zwar tablete aber sisch net ganz wegg…meischtens am
obe halt schlimm..! und i ha ame angscht dasis baby verlüre😞, ke ahnig ha sone mens zieh ame emmer no, und schmier bluet hani ame au no…das stresst mi scho..! jetzt zum bispel grad hani au bez bluet gha de machi mr grad sorge . jo so gsehts bi mir us momentan…
@Nalan83, wenn hesch de du di nächsti Kontrolle? Drückder fest d Dume, dass alles guet isch und chunnt 🙏🏼
Ig ha hüt Nami di ersti Kontrolle. Bi aber o nid so zueversichtlich 😕 ha z Gfüel, mir geits körperlech viel z guet für dasi chönnt schwanger sii. Sit em Samschti gspüri i mim UL o immer mal wieder öpis, wie weni churz vor der Mens wär… Süsch hani aber praktisch kei Azeiche, Brüst si grösser und düe zwüschine chli spanne, das isch aber o scho alles.
Hoffe der Tag geit schnell düre und ig weiss, ob es Härzli 💖 schlat oder nid..
@rashine jo ich hoffes au..ha erscht endi màrz weder kontrolle ich hoff es blibt alles guet ..🙏🏽🧿…wot emmer positiv denke aber klappt net emmer halt..!
hey ich wünsch de ganz viel glück 😊🍀🙏🏽 dume si druckt✊🏼..gisch bscheid und s‘herzli wird sicher schloh😊…! muess nüt heisse das keini sympthom hesch überhaupt net…!!! kenne vieli wo gar kei sympthom gha hend bis vierte monet..die glückliche
D Kontrolle hani hinder mir. E Härzschlag het me gseh 💖 si het aber zersch gmeint, dases zwöi Wuche chliner isch als erwartet. Im Nachhinein isch das nomal korrigiert worde, „nur“ ca. 1 Wuche und da ig en eher längere Zyklus heig, chönn das o häre cho. I cha inere Wuche nomal ga luege, obs gwachse isch 🙏🏼Weiss grad nid wo häre mit mine Gfüel..
@Nalan83 Mir gahts solala…ich han rächt mit dä übelkeit z‘kämpfe…mir isch eifach diä ganz ziit nur schächt. Wenn ich hunger han isch mir schlecht, wenn ich gässe han isch mir schlecht und sogar nachem trinke…😞 gester isch wieder en ganz schlimme tag gsii da ich migräne kah han…
Ja und diä angst han ich eigentlich au immerno ob alles in ordnig isch
@rashine Das isch doch schön das s’herzli schlaht❤️❤️❤️ bi mir hät mini FA au gseit das sie es 1 wuche jünger schetzt als ich jetzt aktuell bin. Sie hät aber no keii korrektur welle mache und han am 21.3 wieder ä kontrolle und hoffe das es bis dänn au wachst und sich normal wiiter entwicklet🙏🏼❤️🍀
so toll @rashine super freut mi das herzli schloht😊🙏🏽…! oyee @mommy_of2 mer esches au übel 🤢 trotz tablette woni nime volle dosis muessi meischtens am obe 1 mol erbreche…hani bi de erschte schwangerschaft net gha..!
@Nalan83 Oje..😞bis jetzt han ich nöt müsse breche aber will ich mich extrem zämmeriise. Ich hasse breche chume fast inere panik inne…aber ich bin immer ziemlich churz davor. Und jetzt no mit dere migräne😭😭
Chan jetzt am Dunnstig id Akupunktur und hoffe das es ä linderig giit🙏🏼🍀
@mommy_of2 Ich hatte auch zu Beginn der Schwangerschaft viel Migräne. Nach Akupunktur ist sie nie wieder gekommen. Liegt vielleicht auch an der Hormonumstellung.
Es gaht so…han immerno mit übelkeit und migräne z‘kämpfe aber isch ä chli besser worde. Hüt han ich wieder Akupunktur und hoffe das es bald ganz weg isch.
Ig muess mi hie leider verabschiede 😢 Nachdäm ig ja scho nid so es guets Gfüel ha gha, het sich das hüt Morge bestätiget - kei Härzschlag meh..
Ig warte jetz ab, bis dass d Bluetig isetzt. Und denn gsehmer witer. Mir warte sit 2.5 Jahr und im Moment weiss ig no grad nid, wie ig mi wieder söll ufraffe und wieder hoffe..
Öich allne wünschi vo ❤️e alles Gueti und e schöni und möglechst beschwärdearmi Kugelzit.
Ich bi neu do. Mir sind usem Kanton AG (Region Fricktal) und dr ET isch dr 7.10
Es isch unseres 1. Kind und ich würd mich übere ustusch mit andere werdende Mamis freue & natürlich au über neui Bekanntschaften egal wo her und wie viel Kids ihr scho hend.
Hätti die einti oder anderi Interesse en What's App Gruppe erstelle für alli wo im Herbst 2022 en Kind erwarten?
willkomme:) ich wär eher bime oktobermama-chat gern debii. han bi mim sohn au so en tolli monatsmama-whatsappgruppe und find de ustusch bis jetz wahnsinnig spannend und tolll.
hei gsehtmer bi eu scho was. bi mim sohn hedmer glaub bis öpe idi 17ti oder 18ti wuche nix gseh. und jetz gsehtmer jetz scho en minimi wölbig unterem hosechnopf endi 8ti wuche🙈🙈
wow so frühe scho 8ti wuche 👀 was für ws grät het den di arzt?😅 i ha emmer gmeint vor 14ssw gseht me gar nüt 🙈…so geil das er scho was erkennt..! i ha 28.3 nöchschti untersuechig nackefaltemässig ect…weisch wie cool weme den scho was würdi gseh😍…!
@mommy_of2 ha emmer no übelkeit und hoffe dases i paar wuche mau besser wird
6.10 hani ET 😊 abr FA het gseit zwüsche 3.10 - 6.10 😊..! mer send nöcht mit ET ..! wird en Waag ⚖️ isch es guets sternzeiche..!
hend ihr eigentli scho näme oder favorite?
i ha en lischte aber nei kei ahnig kei favorit…
@Nalan83 nei ich mein am buch ah gseh dasmer schwanger isch😅 ned s gschlächt. da wemmer bis zude geburt gar ned wüsse😅
han negst wuche au afangs 10ti wuche namal en ultraschall zum beruhige vo mine nerve...:p
@linskyy ach soooo 😅 ha scho denkt wooow so frühe scho ahahha..! jo mi buch gseht me au scho aber i ha süscht scho e buch gha ohni dasi schwanger bi😅…! boaaa i chönt das gar net warte bis zude geburt..am liebschte so schnell wie möglich wotis wüsse🙈😅…
@Nalan83 das wär würkli en mega guete ultraschall😅 wobi ich glaub bi mir chlönmers au mitm beste grät nsni gseh. weiss gar ned ob da i dem stadium scho entwickled wär..
ich bin ebe recht liechter wie ide erste ss. filich gsehtmers daher jetz früehner.. aber han au vo vielne ghört dasmers bim zweite eh früehner gseht wie bim erste.
@Esperanza Herzlich willkomme und gratuliere🥰😃
Also ich wär au für ä oktoberli gruppe🥰 bin bi mineri Tochter au inere novemberli gruppe und finde de ustusch bis jetzt au ganz toll😊
Also ich finde bi mir gseht mer au öpis😅 meh seit nach dä ersti ss gaht das viel schneller. Und ich finde au das mer bi mir scho frühe öpis gseh hät. Viel schneller als bi dä 2ti ss🙈
Da ich weg dä übelkeit abgnoh han isch es no schwierig dä buch verstecke und usrede sueche will mers ebe scho gseht🙈
i ha jo 9 täg bis zur kontrolle nackefaltemässig👀 bi so ufgregt..wot mis baby gseh😊🥰…! am liebschte jede tag ultraschall😅…! wenn hend ihr de nöchschte termin? i bi hüt 11+2 und ihr?
@Nalan83 oh so cool! ich hett glaub chli angst mit dem z lose.. fallsmer s ned grad findet hetti grad panik das was ned stimmt😅 aber bi dir heds ja demfall klapped! 🤗 denn isches bestimmt u beruhigend!
Hei hesch ned du au corona gha ide früehSS oder tüschi mi da?
ich bin hüt bi 8 3..
Mich heds jetz wbe au verwütschd..🙈 ha mer chli sorge gmacht ums chline. hoff im negste untersuech am donstig isch alles guet. . hesch du vermehrti kontrolle gha nachher?
nei i ha net vermehrt kontrolle gha..sisch alles ok gsi..! und ärztin het gseit me cha nüt säge ob das mau en uswürkig ufs baby het…das weis me net aber bis jetzt isch eigentli nüt use cho…!👀
hoi fraue wie gahts eu allne so? ich hoff eu und eune babys gahts guet:) ich han am donstig de negst termin und freu mi.. aber irgendwie bini au sehr nervös🙈
i ha am mäntig FA termin👀 i freue mi au mega und nervös bini au …isch jedesmau s‘gliche gfühl vorem termin😅…glaub normal..! mer gohts guet, bez es komisch zwicke unde bide scheide hüt und ab und zue hani so schleim gelblich dursichtig sit zwei täg woni bez am gedanke mache bi aber denke den weder ischs secher nüt..ha weder um angscht das sich de schleimpfropf ergentwie löst oder so..👀..! ke ahnig am mantig sagi das den de ärztin..und süscht hani eifach übelkeit halt🤢..!
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
2
Ich bin gester notfallmässig wege bluetige im Spital gsi, mer hed nur no chönne feststelle dasi eh fehlgeburt gha han. @martina23 ich wünsche dier vo herze viel chraft, cha mich guet ih dich inefühle! Und allne andere witerhin eh gueti schwangerschaft, das ier und euchi chline gsund blibed! ❤️
29
i chan hüt nomitag zu minere ärztin zums mir bestätige loh.. mit all mine vorazeiche ischs für mich aber klar.. bruches eifach no schwarz uf wiis
0
669
166
ich weiss ginau wie ehr eu fühled. han da grad im Januar selber müesse erlebe und da gfühl vo dere Leeri und die Truur sitz mir au na sehr tüf! Lueged guet uf eu, erholed eu und ich hoff dass ehr ganz wunderbari Lüüt um eu hend wo eu i dere schwere Ziit stützed! Ich schick eu viel Chraft!!♥️
0
669
obe halt schlimm..! und i ha ame angscht dasis baby verlüre😞, ke ahnig ha sone mens zieh ame emmer no, und schmier bluet hani ame au no…das stresst mi scho..! jetzt zum bispel grad hani au bez bluet gha de machi mr grad sorge . jo so gsehts bi mir us momentan…
0
Ig ha hüt Nami di ersti Kontrolle. Bi aber o nid so zueversichtlich 😕 ha z Gfüel, mir geits körperlech viel z guet für dasi chönnt schwanger sii. Sit em Samschti gspüri i mim UL o immer mal wieder öpis, wie weni churz vor der Mens wär… Süsch hani aber praktisch kei Azeiche, Brüst si grösser und düe zwüschine chli spanne, das isch aber o scho alles.
Hoffe der Tag geit schnell düre und ig weiss, ob es Härzli 💖 schlat oder nid..
669
hey ich wünsch de ganz viel glück 😊🍀🙏🏽 dume si druckt✊🏼..gisch bscheid und s‘herzli wird sicher schloh😊…! muess nüt heisse das keini sympthom hesch überhaupt net…!!! kenne vieli wo gar kei sympthom gha hend bis vierte monet..die glückliche
0
0
Ja und diä angst han ich eigentlich au immerno ob alles in ordnig isch
0
669
0
Chan jetzt am Dunnstig id Akupunktur und hoffe das es ä linderig giit🙏🏼🍀
4
0
669
0
Und dir? Eu allne?
0
Ig warte jetz ab, bis dass d Bluetig isetzt. Und denn gsehmer witer. Mir warte sit 2.5 Jahr und im Moment weiss ig no grad nid, wie ig mi wieder söll ufraffe und wieder hoffe..
Öich allne wünschi vo ❤️e alles Gueti und e schöni und möglechst beschwärdearmi Kugelzit.
669
166
71
Ich bi neu do. Mir sind usem Kanton AG (Region Fricktal) und dr ET isch dr 7.10
Es isch unseres 1. Kind und ich würd mich übere ustusch mit andere werdende Mamis freue & natürlich au über neui Bekanntschaften egal wo her und wie viel Kids ihr scho hend.
Hätti die einti oder anderi Interesse en What's App Gruppe erstelle für alli wo im Herbst 2022 en Kind erwarten?
Ich freu mich vo euch z ghöre.
166
166
71
669
@mommy_of2 ha emmer no übelkeit und hoffe dases i paar wuche mau besser wird
Herzlich Willkomme @Esperanza 😊 gratuliere
71
Ich han am 29.3 dr Termin für nackefaltemässig 😀
Danke für d Glückwünsche- mir freue uns sehr
669
hend ihr eigentli scho näme oder favorite?
i ha en lischte aber nei kei ahnig kei favorit…
71
Vo wo chunsch du her?
Mir hend Favorite jaa, aber mol luege was es git & denn witer luege
166
han negst wuche au afangs 10ti wuche namal en ultraschall zum beruhige vo mine nerve...:p
669
i bi vo kaiseraugst…
71
166
ich bin ebe recht liechter wie ide erste ss. filich gsehtmers daher jetz früehner.. aber han au vo vielne ghört dasmers bim zweite eh früehner gseht wie bim erste.
166
0
0
Also ich wär au für ä oktoberli gruppe🥰 bin bi mineri Tochter au inere novemberli gruppe und finde de ustusch bis jetzt au ganz toll😊
0
Da ich weg dä übelkeit abgnoh han isch es no schwierig dä buch verstecke und usrede sueche will mers ebe scho gseht🙈
166
71
669
669
ha grad herzschlag mit dem grät glost vo mim baby😍😍😍 het mi grad e bez beruhigt bis zur nöchschte kontrolle🙏🏽😊…mega schööön…!
166
Hei hesch ned du au corona gha ide früehSS oder tüschi mi da?
ich bin hüt bi 8 3..
669
166
669
0
Uii ich het au mega angst mit dem grät falls ich es nöt finde würd🙈 aber schön häts bi dir klappt🥰🥰 und das es dich beruhigt hät🥰
166
166
669
166