Omg wow nach 4 stunde ufgstande go dusche.... Ich ha sgfühl ich bi eifach e rise p****🐱!
Ich han nach dem Kaiserschnitt erst nach 2 täg möge ufstah und mit hilf vo 2 persone.. bi 5.täg im spital gbliebe und dihei hani no witeri 2 wuche brucht zum es schaffe vom bett mich allei ufstelle.. (laufe isch denn einigermasse gange)
Ich ha im spital die fraue gseh nach se Geburt laufe als wär nüüt gsiii... So kraas !!!
Ha müesae därztin fröge ob ich überreagiere tuen? 😂😂😂 Du häach nach 2 babys nach 4 stunde chöne dusche... Läck bisch wükli huere starchi frau! @Nalan83 häsch lang brucht zzm dich erhole?
Hallo zämme
Min Termin isch hüt guet gange. Mis Baby het sich meeega entwickelt. I bin sogar 2 Täg vordatiert worde 😍
Bin sooo happy. SHerzli het so schön gschlage. Eifach unglaublich gsi dä Moment.
Super 😄😄 aber anderi frag wen erst i 4 w termin hesh chönt sie ja garnümm nackefaltemessig mache die chash nur bis 14ti wuche mache 🙄 hesh dich dagege entschiede? Oder hät sich FA verrechnet
@snowangel mir isches genau glich wie bi dir gange..ufstoh isch ei qual gsi bi au erscht abem zweite tag und ha mega müesse brüelle vor schmerze🙄…bi eigentli net e so wehlidig…! und ohni hilf hani au erscht nach zwei wuche chöne ufstoh. als sisch traumatisch gsi für mich de kaiserschnitt danach vorallem.
boa @dina mega toll hesches du super gha…!@lachuli do toll schöni nachrichte freut mi 😊😊😊❤️…
bi mir gohts no 1 wuche👀 bi so hibbelig…
Ohh guet mer leid das es dir au eso gange isch, ich wünsche dir für diesmal vielkraft und dass es so chunt wies dir gewünscht häsch 💕 wünsche das natürlich all [werdendi] mamis da Ine 👏💞
das wünschi dir au lieeebs😊🙏🏽🍀…hoffe hend mr en normali geburt und e schöni…! i ha emmer en wassergeburt wele..aber mittlerwile denki machi gar nix ohne PDA😅 !!!
Haha, Nalan83!! Isch mir gnau glich gange. Bide erste Geburt hani au is Wasser welle, kum bini drin gsi: Ich will use, Hilfeee 😂. Ha denn au e PDA kriegt, bide 2. Geburt au und will au bide dritte wieder eini ha 😄
Ich ha ebe au no nie op oder Narkose kha und het glaub panik mini bei nid spüre 😂 ih dem bini es baby isch aber jetzt bi beide geburte ohni irgend öppis gange also wird bim 3te au klappe 😅 ussert ea chunt natürlich öppis dazwüsche
also ha nie en PDA wele und uf gar kei fall en kaiserschnitt..! also woni im spital gsi bi hani umene PDA bättlet am schluss🙈😅…jetzt chunts gar net in frog kei PDA zha hahaha…! und kaiserachnitt hani leider müesse mache da weti net nomau erlebe..ich hoffs dasi en normali geburt ha dasmau..! bi aber offe für alles dasmau..!
i ha mini bei au emmer no gspürt bide PDA und ha de Stich fascht net gspührt sehr agnehm gsi..!
hibbel fraue und wie gohts euch? i ha mega es zieh ame im rügge und unterleib…so als würdi mens becho…das hani au bi de erschti schwangerschaft gha…! süsses magi gar net esse im moment…🤢…luscht uf salzigi sache und suuri..und avkado😍…!
no 5täg de hani min termin entliiiiich…bi so gspannt druf…für me goht zyt net ume…!
Hoi zämme
Es isch 02:30h und i bi wach 🤪
Mir gohts guet. Han vorallem mit Müdigkeit zkämpfe.. Gang immer uf die 20:30h go schlofe und muess immer früeh am Morge uf Toilette 🚽 und den chan i ab und zue nit schlofe... Uf süesses han i au kei Lust... Mini Brüst Spanne immer am Obe und in de Nacht 🌃 🌙
Nur no 5 Täg den hesch endlich dini erst Kontrolle 🥰 die Täg gönt schnell ume 🥰 🍀
Hei Zämme ☺️
Wenn hend ihr vor zum dNeuigkeit euene Familie mitzteile? 😁
Mir sind üs no nöd ganz sicher und wartet jetzt sicher de Erst Untersuech nörchst Zistig ab. Ich wär denn bi 7 5 ☺️
Ich has mineri eltere sofort gseit 😂 viel zu nervös gsi das für mich zbhalte 🤭
Ich bi mega froh schlaft min chline im moment guet trotz zahne, ha dörfe 9 stund dure schlafe 😍
Rucke schmerze sind au da @Nalan83
Esse tueni alles, usert Fleisch chunt nöd guet übere...🤮
Wend ihr erfahre obs en Bueb oder meitli git?
Ich lahs mir vo mini Ärztin uf es blatt schriebe hoffe ich heb dure bis dihei mit dem Blatt 😂
I han hüt echli mit Übelkeit zkämpfe.. Guet isch hüt Fritig 🥰
Bruch Erholig und Schlof 😴
Minere Eltere sag ichs erst nach de nächst Kontrolle.. Han leider 2 Fehlgeburte erlebt darum verzähl ichs nümi so früeh. Dismol han ich e guets Gfühl 🥰
Mir wänd wüsse obs e Bueb oder Meitli wird 🥰
Mir wends worschindlich au wüsse 🙈 hend jo nochli Zit zum entscheide 😅 Vitamin nimm i Elevit Pronatal (8.ssw)
Hei hend ihr erfahrige mit Massiere im erste Trimester? 🙈 Dörf me ohni Problem wiiter id Massage oder sött me uf öppis luege?
wie machet drs mitm uflüpfe? alli säge mir ich sel mini chlini net uflüpfe weli schwanger bi…aber das isch fascht unmöglich ab und zue muessi halt👀…! si isch 12kg 20monet alt
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
860
Ich han nach dem Kaiserschnitt erst nach 2 täg möge ufstah und mit hilf vo 2 persone.. bi 5.täg im spital gbliebe und dihei hani no witeri 2 wuche brucht zum es schaffe vom bett mich allei ufstelle.. (laufe isch denn einigermasse gange)
Ich ha im spital die fraue gseh nach se Geburt laufe als wär nüüt gsiii... So kraas !!!
Ha müesae därztin fröge ob ich überreagiere tuen? 😂😂😂 Du häach nach 2 babys nach 4 stunde chöne dusche... Läck bisch wükli huere starchi frau!
@Nalan83 häsch lang brucht zzm dich erhole?
11
Min Termin isch hüt guet gange. Mis Baby het sich meeega entwickelt. I bin sogar 2 Täg vordatiert worde 😍
Bin sooo happy. SHerzli het so schön gschlage. Eifach unglaublich gsi dä Moment.
340
430
11
430
860
860
430
11
430
11
669
boa @dina mega toll hesches du super gha…!@lachuli do toll schöni nachrichte freut mi 😊😊😊❤️…
bi mir gohts no 1 wuche👀 bi so hibbelig…
860
669
11
860
4
430
860
Mini muetter het sit dem mega ruckeprobleme, deswege weti gern druf verzichte 🙈 abeeer me weiss ja nieee mal luege...
4
430
430
4
4
669
i ha mini bei au emmer no gspürt bide PDA und ha de Stich fascht net gspührt sehr agnehm gsi..!
669
no 5täg de hani min termin entliiiiich…bi so gspannt druf…für me goht zyt net ume…!
430
11
Es isch 02:30h und i bi wach 🤪
Mir gohts guet. Han vorallem mit Müdigkeit zkämpfe.. Gang immer uf die 20:30h go schlofe und muess immer früeh am Morge uf Toilette 🚽 und den chan i ab und zue nit schlofe... Uf süesses han i au kei Lust... Mini Brüst Spanne immer am Obe und in de Nacht 🌃 🌙
Nur no 5 Täg den hesch endlich dini erst Kontrolle 🥰 die Täg gönt schnell ume 🥰 🍀
137
Wenn hend ihr vor zum dNeuigkeit euene Familie mitzteile? 😁
Mir sind üs no nöd ganz sicher und wartet jetzt sicher de Erst Untersuech nörchst Zistig ab. Ich wär denn bi 7 5 ☺️
860
Ich bi mega froh schlaft min chline im moment guet trotz zahne, ha dörfe 9 stund dure schlafe 😍
Rucke schmerze sind au da @Nalan83
Esse tueni alles, usert Fleisch chunt nöd guet übere...🤮
Wend ihr erfahre obs en Bueb oder meitli git?
Ich lahs mir vo mini Ärztin uf es blatt schriebe hoffe ich heb dure bis dihei mit dem Blatt 😂
11
Bruch Erholig und Schlof 😴
Minere Eltere sag ichs erst nach de nächst Kontrolle.. Han leider 2 Fehlgeburte erlebt darum verzähl ichs nümi so früeh. Dismol han ich e guets Gfühl 🥰
Mir wänd wüsse obs e Bueb oder Meitli wird 🥰
430
669
137
Hei hend ihr erfahrige mit Massiere im erste Trimester? 🙈 Dörf me ohni Problem wiiter id Massage oder sött me uf öppis luege?
430
11
@samira wenn hesch erfahre was es wird?
860
Ich nimm prenatal ben und au vitamin d 3 und isetablette.
340
860
430
860
430
430
860
148
669
ich nimm bis jetzt nur folsüri..!
11
669