Och ich vergisses total dassi schwanger bin und will ich mir immer zviel zuemuete trägi eifach ohni zdenke.. eigentlich nod grad guet...
Bi mir segets aber au ich söll ihn nöd träge aber daa isch unmöglich vorallem dusse.
Er isch fascht 10 kg mit 20 mönet 🤭 en fine bueb
Bi mer heds gheisse es esch kehs Problem die Gross omezträge. Min Körper esch sech das jo gwönnt. Ossert wenn ech plötzlech Schmärze hätt, de mösst mer luege.
Ich ha mini immer treit und jetzt muesi au die chli mit maxi cosi ab und zueh trage denke bis 20kg isch vertretbar wen meh sich das chli gwöhnt isch me döt ja nid vom rügge us lüpfe sondern mit de knüü
jo i maches au uf jedefall…ha au denkt das ghört dezue. FA het mi
ebe gfrogt ob ichs wet denn
hani gseit ja sicher muess me das net sowiso mache, de het si gmeint es git fraue wo das net wei🤔…darum hets mi wunder gno..!
@samira. hallo 😊 bei me chas leider net bearbeite😫…das chasch nur die erschte halbstd. glaub wenn was postet hesch nacher gohts ebe nümme..! mega kake..schribe doch ehr au am admin das si das sele ändere i ha scho mau gschrebe gha…wenn es paari schribe de änderi sis villech😅…! findes doof das me das net cha…
ich bi in die 8. wuche cho😍…termjn hani am 1.3…
Ich benutz d’Produkt vo Apostel Kräuter. Am Morge e Creme und am Abig es Öl. Je nach Gmüetszustand mit Rose oder Lavendel etc. ☺️ gits aber glaubs nur online..
@lachuli Oh so toll denn müemmer denn brichte 🥰
Wie gsehts bi eu so us het sich eu me körper scho mega veränderet? I find bi mir gseht mir no gar nüt ha au no kei gramm zuegnah sondern 1kg abgnah… i ha immer nochli appetitlosigkeit am abig und iss de viel am abig fast gar nüt. Dur de tag gahts mir aber eigentli sehr guet… hoff da isch ned schlimm fürs chline böhnli 🙏🏻
Es git fraue wo abnehmet glaub 4-6 kg sind ok weiss es aber nümm so genau 😂 mache duets garnid so lang alles zueh dir nimmsh und ned alles erbrichsh isch viel bis zum 3-4 monet soo
Morge zämme 😊
I bin sooo gspannt ufd Kontrolle und Zähl scho Täg 🥰
I han bis jetzt 1 kg zuegnoh.. Han en Rechte Blähbuuuch... Sit 2 Wuche gönt mir die normale Hose nümi..
Brüst sind au gwachse... Bruch neui BH's 🙈😬
@CDanielle: Ich gehöre zu den Frauen, die anfangs Schwangerschaft 4kg abgenommen haben… Und das ganz ohne Erbrechen. Meine Frauenärztin hat das nie bedenklich gefunden!
Mittlerweile bin ich in der 21. Woche (lese nur aus Neugierde bei euch mit 😉) und ungefähr wieder auf meinem Ausgangsgewicht. Bis jetzt ist meine Ärztin sehr zufrieden damit und dem Kleinen ging es immer gut 👍🏻
Das isch ebe bi dene Schwangerschafte 😂 jedi isch individuell mengi nehmet nur 5kg zueh anderi 30kg aber im grund gno isch ja das alles egal Hauptsache beidi sind gsund und fit 😃
Mir sind gester ide fischzucht gsy (isch es Restaurant) und bi zimmli de ganz tag am laufe und mache gsy und nachdem hemmer no spieleabe gmacht ha uf einish soooooo rückeweh becho und vorne es zieh als würdi mini täg becho echt mühesam gsy….
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
860
Bi mir segets aber au ich söll ihn nöd träge aber daa isch unmöglich vorallem dusse.
Er isch fascht 10 kg mit 20 mönet 🤭 en fine bueb
1
430
430
860
430
860
11
430
340
11
669
137
669
11
11
I hoff Euch gohts allne guet.
I druck Euch allne wo hüt Kontrolle händ ganz fest Dume 🍀
137
11
669
lachuli so toll bald hesches gschafft…
137
11
137
669
137
669
11
430
669
ebe gfrogt ob ichs wet denn
hani gseit ja sicher muess me das net sowiso mache, de het si gmeint es git fraue wo das net wei🤔…darum hets mi wunder gno..!
430
860
430
430
340
430
430
860
11
669
ich bi in die 8. wuche cho😍…termjn hani am 1.3…
860
11
2
0
669
11
2
Wie gsehts bi eu so us het sich eu me körper scho mega veränderet? I find bi mir gseht mir no gar nüt ha au no kei gramm zuegnah sondern 1kg abgnah… i ha immer nochli appetitlosigkeit am abig und iss de viel am abig fast gar nüt. Dur de tag gahts mir aber eigentli sehr guet… hoff da isch ned schlimm fürs chline böhnli 🙏🏻
430
11
I bin sooo gspannt ufd Kontrolle und Zähl scho Täg 🥰
I han bis jetzt 1 kg zuegnoh.. Han en Rechte Blähbuuuch... Sit 2 Wuche gönt mir die normale Hose nümi..
Brüst sind au gwachse... Bruch neui BH's 🙈😬
110
Mittlerweile bin ich in der 21. Woche (lese nur aus Neugierde bei euch mit 😉) und ungefähr wieder auf meinem Ausgangsgewicht. Bis jetzt ist meine Ärztin sehr zufrieden damit und dem Kleinen ging es immer gut 👍🏻
430
430