Ja da glaubi und i glaub au so lang immer beidi gsund sind isch au alles guet egal ob und wie viel mir zuenimmt. @samira. Ohhh je mir ziehts im under rugge au immer sehr fest. Velecht efach de ganz tag gad chli viel gsi. Isch hüt wieder besser?
i ha grad e bez schock gha hüt…ha uf die halbi füfi mega bluetig becho bi ufs wc mega chlumpe isch use..bi mir sicher gsi dasi s’baby verlore ha zu 99%..😞..! de beni is spital, de arzt het ultraschall gmacht s‘herzli schloht und baby isch no do gsi 🙏🏽❤️…ha das gar net erwartet gha…bi so froh gsi..! aber de arzt het gseit im moment isches no do es cha guet möglich si dases en afang vonere fehlgeburt isch aber muess net si..! muess mi jetzt schohne, ha am zyschtig FA termin mau luege was den isch ich hoff mis baby blibt bi eus 🙏🏽🍀❤️…und isch alles guet…!
@Nalan83 oh nei wenn me bluetet isch es immer so e schlimme Moment... Herzli het gschlage und das isch super. Woher Bluetig chunt händ sie nit chönne säge?
I druck dir ganz fest Dume 🍀
I han morn wieder Kontrolle nach 4 Wuche... Bin scho ganz hibbelig....
Oh nei Nalan tuet mer leid dass so en Schock häsch müesse ha, hoffe am baby und dir gahts und bliebt alles guet 🍀💚
Häsch hilf dihei damit dich schone chasch?
jo i bi uf alles vorbereitet psychisch..! nei er het mr nüt gseit, er het nur gseit es cha si dases de afang vomene abgang esch evtl. oder villech au net uf jedefall im moment isches no do und es lebt…! und am zyschtig hani FA si seit mr sicher meh den…!
ja i cha ki schohne ha lüt zum glück mi ma luegt uf die chlininuns mis schwieger mami isch au do..!
Hoi zämme 😊
I han hüt Kontrolle ka und mim Schatzi im Buuch gohts super 🙂 het sich schön bewegt und Herzli het schön gschlage. Nackenfaltenmessig isch au super gsi. 😍 Bin wirklich happy. Jetzt wird ichs offiziell kommuniziere 😍🥰
sali zäme, jetzt dörfi do au schriebe☺️ be i de 5 ssw ond ha liecht üebelkeit am morge. geschter chli e schock gha, welli chli bluet ufem papierli gha ha, esch jedoch nie vell gseh ond drom hoffe, dass alles guet esch. am Mi lütti de im FA a ond mache emol de erscht termin ab☺️
Guete morge zäme. Ich ghör ez da au dezue, bin jetzt 5 0 und ha dänkt bi de zweite ss wäri chli entspannter, aber mach mr grad scho sorge ob äch alles guet isch. Em FA hani nu nid ahglüte, muss au sicher nu warte bisi chan verbii gah... fu mier us chöntet die wuche biz schneller gah🤣
@minggi herzliche Glückwunsch au über das Forum... sWarte uf de erst Termin goht immer so lang.. Guet sind jetzt Ostere und chasch di durch das guet ablenke...😉
Alüte chönntsch bereits den chasch di bereits uf de erst Termin freue 🥰
Ich ha relativ lang übelkeit gha. Vor allem am obe und denn wenn ich ha wele go schlofe.
Jetzt bin ich in dr 19. Wuche und es goht mir besser. Mues ehrlich säge, bi mir isch es länger gange als bis zur 12. Wuche aber das isch bi jedem anders.
Als Medikament han ich vom Frauenarzt Cariban und Itinerol B6 becho. Mir persönlich het s Itinerol glänggt. Hans aber au nur gno, wenns nid anders gange isch und ichs unbedingt brucht han.
hallo @BAS
jo das kenni. i hans andauerndi übelkeit ka. usert weni gschlofe han nöd. i han nu holeopatisches gno und ghoft es wird besser. i hans di erste 16 woche recht stsrk ka und den mol en moment besser. han den immer wieder scho schüb ka. weg isches den ganz erst noch de geburt 🤦🏻♀️😅tönd jetzt viellicht kli blöd abr mir hets es gfühl vo sicherheit geh und ha drum nüt wölle neh
🥰🥰🥰 Bin jetzt iner SSW 13 und gester di gross Untersuechig kah.
Gseht alles super us!!🥰👶🏼Nipt-Test positiv usgfalle, nackefalte au guet, härztön ♥️ au.
Unbeschrieblich gsi di erliechterig 🥰.
@LillyFee schön isch Kontrolle guet gange... 😉 I weiss genau wie du dich fühlsch. I bin jetzt in 26 Wuche und es goht mir super 🙂
Nächst Wuche fömer afo Möbel ufbaue 🥰👌
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
2
430
669
wie gohts euch so???
340
11
I druck dir ganz fest Dume 🍀
I han morn wieder Kontrolle nach 4 Wuche... Bin scho ganz hibbelig....
860
Häsch hilf dihei damit dich schone chasch?
669
ja i cha ki schohne ha lüt zum glück mi ma luegt uf die chlininuns mis schwieger mami isch au do..!
669
11
I han hüt Kontrolle ka und mim Schatzi im Buuch gohts super 🙂 het sich schön bewegt und Herzli het schön gschlage. Nackenfaltenmessig isch au super gsi. 😍 Bin wirklich happy. Jetzt wird ichs offiziell kommuniziere 😍🥰
860
@Nalan83 wie gaahts dir und mbebe?
430
11
Mir gohts super 🙂
Han geschterd erfahre dass i e Bueb bechum... Bin hüt in de 16 Wuche 🥰 😍
172
172
860
11
430
860
Han mega wadechrämpf ka bi de erst sw
33
11
Alüte chönntsch bereits den chasch di bereits uf de erst Termin freue 🥰
240
240
71
Ich ha relativ lang übelkeit gha. Vor allem am obe und denn wenn ich ha wele go schlofe.
Jetzt bin ich in dr 19. Wuche und es goht mir besser. Mues ehrlich säge, bi mir isch es länger gange als bis zur 12. Wuche aber das isch bi jedem anders.
Als Medikament han ich vom Frauenarzt Cariban und Itinerol B6 becho. Mir persönlich het s Itinerol glänggt. Hans aber au nur gno, wenns nid anders gange isch und ichs unbedingt brucht han.
Lg
211
jo das kenni. i hans andauerndi übelkeit ka. usert weni gschlofe han nöd. i han nu holeopatisches gno und ghoft es wird besser. i hans di erste 16 woche recht stsrk ka und den mol en moment besser. han den immer wieder scho schüb ka. weg isches den ganz erst noch de geburt 🤦🏻♀️😅tönd jetzt viellicht kli blöd abr mir hets es gfühl vo sicherheit geh und ha drum nüt wölle neh
33
11
11
11
11
4
241
Ich bi hüt ssw 5 4. Hüt ischs mir zum erste mau unwohl gsi.
Ich ha e mega blähte buch. Bi sogar scho agsproche worde druf. 🙈
Isch süsch no öper so am afang wie ich?
Lg
241
Ich bi hüt ssw 5 4. Hüt ischs mir zum erste mau unwohl gsi.
Ich ha e mega blähte buch. Bi sogar scho agsproche worde druf. 🙈
Isch süsch no öper so am afang wie ich?
Lg
5
Gseht alles super us!!🥰👶🏼Nipt-Test positiv usgfalle, nackefalte au guet, härztön ♥️ au.
Unbeschrieblich gsi di erliechterig 🥰.
Und wie gahts eu?☺️
11
Nächst Wuche fömer afo Möbel ufbaue 🥰👌
5
ja ets chames au guet alle säge 🥰
11