Het das öpper scho gha? Ich han scho viil Fehlgeburte gha ide Früeh-Ss und ez hends das usegfunde und düends entferne.. Ich hoffe es liit a dem 🙏🏻
Wirde praktisch jede zweiti Munet schwanger und verlürs de nachere Wuche wieder und das sit 1.5 Jahr. Es schlaht langsam zimli uf d Psyche 😢
Kommentare
440
9
Het dir die psychologischi Hilf ghulfe? Bin scho mehrmals gsi, het mir nüt gnützt.
626
9
626
I bi bim 1 Kind ebe nochmene Johr schwanger gsi. Und jetzt bim 2 Kind simer scho meh wie 3 Johr dra mit Kiwu usw.
Aber i glaub au langsam dra das a minere KS Narbe lit 😅
9
440
Ich denke bi dir isch das sicher au testet worde? Ich wür da würklich grad zumene Spezialiste ga also zuner KiwuKlink.
Ja mir het Psychologin sehr ghulfe sie isch au nur Spezialisiert gsi uf Künstlichibefruchtig und Schwangerschaftsverlust. Vorallem hets mer au de druck gno alles müesse Time mit de Arbeit will sie mich im Notfall grad krank gschriebe hetti. Das mit de viele Termine und 100% schaffe isch für mich sehr belastend gsi.
@Elefäntli was machsch du den i de Kiwu für e Behandlig? Künstlichi wetsch glaub nöd mache oder?
626
9
9
440
Bi mir isch mer aber au devo usgange das wn DNA schade bim Embryo gsi isch.. also das de eh kei überlebens Chance gha hetti. Erst nachem 3 mal het mers müesse abklähre. Also 2 Biochemischi SS sind oft normal leider.
626