Kleinkind (17 Monate) sehr sehr wunderlich😊

Liebi Mamis
Ha da mau Ă€ Frag zum Thema Ă€ssĂ€đŸ™ˆ Üse Chlin isch sehr wunderlech u so gar nid offe fĂŒr nöii sache ds Ă€ssĂ€. Är wot nume ging Teigware und Fleisch. GmĂŒes isst mĂ€ scho gad gar nid und FrĂŒcht o nume mĂ€ngisch Ă€ bitz Öpfu oder Bire. I weiss mĂ€ cha nid aus gĂ€rn ha das hei mir ja o nid aber Ă€r wot scho gar nid probiere. Chunnt das irgendwenn u i muess fescht Geduld ha oder ha i nĂ€r Ă€s sehr wunderlechs Chind?🙈 I köhre haut o so SprĂŒch vo wĂ€gĂ€ du chasch dĂ€m ja nid nume Teigware u Fleisch gĂ€đŸ™„ Aber i cha ihn ja o nid zwinge GmĂŒess ds Ă€sse we Ă€r nid wot.

Kommentare

• Min sohn 20mönet isst au nur am beste Teigware oder risotto.. es zitli lang het er fascht en monat nur teigware gĂ€sse.. ich ha chöne hĂŒle.. egal wasi kocht han es het nöd passt! Has am Arzt gseit er isst nur Teigware und de Arzt seit ja denn gebet sie ihm Teigware wenn er nunmak nur das wet...
    So hanis gmacht und ab und zue gseht er halt wie mir ufm tisch halt öpis anderes esset als er und tuet ab und zue vo eua au probiere...
    Muesch eifach geduld ha, es isch en meeega blödi phase die chunt und gaht...
    Swichtige isch dass er ja öpis isst..
    Chasch ja suscht versueche teigwörli mit öpfelmuess geh suscht... Das het aaab und zueee klappt...
    Wenn er vlt anderi chinder esse gseht klappts vlt au guet mite frĂŒcht... Aber chan dich beruhige da bisch nöd allei, git vieli mit dem "Problem" đŸ€­đŸ€­ die chline sind mega schlitzohre...
    Chasch der ja mal e schĂŒssle frĂŒcht parat mache fĂŒr DiCH denn hocksch am bode und issisch.. vlt klappts und er chunr go mitknĂ€berle.. 😅
    Ich han allles mögliche mĂŒesse usprobiere mit mine...
  • (mini muetter seit ich bi als baby genau so und schlimmer gsi, da hend sogar nachbare welle helfe aber ich bi sehr stur gsi.. alles okay ich lebe no) đŸ€­đŸ€­đŸ™ˆ
  • Wie du seisch, zwinge öbbis zĂ€sse chasch se nid und bringt au nĂŒt. Bi ĂŒs gitses au phasewiis dass nur teigware mit Tomatesauce gĂ€sse wird und sĂŒsch nix. I biete meistens div. Sache a und si nĂ€me das wosi wei đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž brucht geduld aber chunnt sicher guet.
  • Wie die andere sĂ€ged.. min arzt het gseit: niemals s‘chind zum esse zwinge. Esse muess Ă€ froid blibe.
    Eifach immer wieder aabĂŒte. Wen gmĂŒes choche duesch, ihm an tellerrand ane lege. Min sohn hets niee aglangt. Und den ufs mal, ok dasmal probier ich. GĂ€rn het ers den nid gah, aber immerhin. Aber das isch uuuu lang gange 😣
  • Merci viumau fĂŒr öiier AntworteđŸ™đŸ» Bi froh ds köhre das nid nume mi Sohn so Ă€ wunderleche isch🙈 MĂ€ngisch het mĂ€ haut ds GfĂŒehl mĂ€ isch alei mit sötigne Problemli wo ja nid so isch😊 I blibe ids ging chli dranne u due im o GmĂŒes und so uf ds TĂ€ller irgendwenn isst Ă€r de das scho😊 HĂŒt isch Ă€r mau chli offener gsi zum probiere u het chli Pizza gĂ€sseđŸ€Ș Isch zwar nid GmĂŒess aber öbis angers aus ging nume Teigware😄
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum