Liebi Mamis
Ha da mau Ă€ Frag zum Thema Ă€ssĂ€đ Ăse Chlin isch sehr wunderlech u so gar nid offe fĂŒr nöii sache ds Ă€ssĂ€. Ăr wot nume ging Teigware und Fleisch. GmĂŒes isst mĂ€ scho gad gar nid und FrĂŒcht o nume mĂ€ngisch Ă€ bitz Ăpfu oder Bire. I weiss mĂ€ cha nid aus gĂ€rn ha das hei mir ja o nid aber Ă€r wot scho gar nid probiere. Chunnt das irgendwenn u i muess fescht Geduld ha oder ha i nĂ€r Ă€s sehr wunderlechs Chind?đ I köhre haut o so SprĂŒch vo wĂ€gĂ€ du chasch dĂ€m ja nid nume Teigware u Fleisch gĂ€đ Aber i cha ihn ja o nid zwinge GmĂŒess ds Ă€sse we Ă€r nid wot.
Kommentare
860
So hanis gmacht und ab und zue gseht er halt wie mir ufm tisch halt öpis anderes esset als er und tuet ab und zue vo eua au probiere...
Muesch eifach geduld ha, es isch en meeega blödi phase die chunt und gaht...
Swichtige isch dass er ja öpis isst..
Chasch ja suscht versueche teigwörli mit öpfelmuess geh suscht... Das het aaab und zueee klappt...
Wenn er vlt anderi chinder esse gseht klappts vlt au guet mite frĂŒcht... Aber chan dich beruhige da bisch nöd allei, git vieli mit dem "Problem" đ€đ€ die chline sind mega schlitzohre...
Chasch der ja mal e schĂŒssle frĂŒcht parat mache fĂŒr DiCH denn hocksch am bode und issisch.. vlt klappts und er chunr go mitknĂ€berle.. đ
Ich han allles mögliche mĂŒesse usprobiere mit mine...
860
778
11
Eifach immer wieder aabĂŒte. Wen gmĂŒes choche duesch, ihm an tellerrand ane lege. Min sohn hets niee aglangt. Und den ufs mal, ok dasmal probier ich. GĂ€rn het ers den nid gah, aber immerhin. Aber das isch uuuu lang gange đŁ
6