Wer ist im Dezember 2021 (November 21/Januar 22) auch Mami geworden? Vielleicht habt ihr den Wunsch, euch ĂŒber Fortschritte/Erfahrungen eurer Babyâs auszutauschen?
Hallo zÀme
Ig bi ou im Dezember ds erste Mau Mami worde, kurz vor Wiehnachte am 23.đDas heisst di chlini Muus wird nĂ€chst Wuche scho 8 Mönet altđSie schnaaget scho es zitli, zieht sech ufe, louft sitlech, i denke bis zum richtige Loufe geits nĂŒme langđHoffe öi SchĂ€tzis si o fit u zwĂ€gđ
Hoi
bi mir ischer au am 23. uf WÀlt cho schnooge noni ganz aber irgendwie chunt me immer vorwÀrts, me so noche robbe. Am liebste nume sitze, nume chaner noni elei ane sitze brucht no hilf. am mine HÀnd dueter au stoh
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
26
18
22
Ich bi im dezĂ€mber serstemol mami worde,đ„°
22
44
Ig bi ou im Dezember ds erste Mau Mami worde, kurz vor Wiehnachte am 23.đDas heisst di chlini Muus wird nĂ€chst Wuche scho 8 Mönet altđSie schnaaget scho es zitli, zieht sech ufe, louft sitlech, i denke bis zum richtige Loufe geits nĂŒme langđHoffe öi SchĂ€tzis si o fit u zwĂ€gđ
22
bi mir ischer au am 23. uf WÀlt cho schnooge noni ganz aber irgendwie chunt me immer vorwÀrts, me so noche robbe. Am liebste nume sitze, nume chaner noni elei ane sitze brucht no hilf. am mine HÀnd dueter au stoh