Baby Kolliken

Mini Tochter isch etz 1 monat und 2 tage Jung..
sie het extremi Kollike 😥

Han scho :

Flatulex
Bigaia
Omni Panda
Fenchel kümmi Tee

Alles chli usprobiert aber es bessered überhaupt nid 😥

S einzige was nütz isch Flügerstellig und immer umelaufe 😩..

Het öpert en Tipp für mich?

Beste dank etz scho.. 🌸

Kommentare

• I nime a du stilsch? Suscht hätisch shöppeli u pulver chöne wechslä. Mini 2. Tochter het au schlimm kolike ka ha si gstillt. I ha si fascht de ganz tag umä treit im tragi. Wensi nöd im tragi gsi isch trubekern küsi warm if de buch gleit. Buch massage häsch au scho usbrobier? Git verschiedene Videos uf YouTube. En essensplan vo dir mache was du issisch. Vilicht vertreitzi gwüsi lebensmitel nöd wo dur dmilch gönd.
    Lele
  • Mir hend bi eusere Tochter au vieles probiert und nüt hett würkli guet ghulfe… s‘einzige was denn effektiv gsi isch isch s‘nosefrida windi gsi😊💨 brucht chli überwindig aber hilft würkli super guet!
    LeleZireael
  • Mini tochter isch ez 12 wuche alt aber si chund schoppe über. Mir hend vo aptamil pre uf aptamil confort gwechselt und innerhalb vo 2 täg isch super dsfriede gsi und sitdenn kei problem me. Dezue hemmer au flatulex und bigaia gä am afang.
    Lele
  • Viele liebe dank für all die infoos @flamingo @aenderli @Any 🙏🏻🌸
  • Mine Tochter hets ghulfe eh Wärmefläsche uf de buch tue und Flatulex geh
    Lele
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum