Hallo liebe Mamis
Wir waren heute zum ersten Mal bei der Eltern Beratung und da ist der Ausdruck High Need Baby gefallen. Mein Sohn wird morgen 3 Monate alt und hat überhaupt kein Rhythmus, bezüglich schlafen, essen usw. Er ist sehr fordernd und mein Mann und ich stossen gelegentlich an unsere Grenzen. Wie sind eure Erfahrungen? Habt ihr vielleicht auch ein High Need Baby? Freue mich auf eure antworten 😊
Kommentare
626
I ha din Titel gseh und möse dri inä läse, ich bin nömbetroffe aber ä Kollegin vo mir hed grad vor zwei täg de glich usdruck gfalle.
Han ihre vo dir verzellt do sie do inä nö aktiv isch hetsch lust die mit ihre z ustusche dörfsch mir gärn im Provate dini NR. geh denn gibi sie ihre.
51
57
0
0
626
57
626
0
57
0
mir hets gholfe drüber läse dass mir nid die einzige sin, sehr viel trage und nöchi und das eifach akzeptiere…
es isch jo kei diagnose und me chas au nid „therapiere“…. nur akzeptiere und lerne drmit läbe….
ich würd sage jez mit 3j goht si sehr in richtig hochsensibel…. au das lerne mr bejdi zämme im alltag zum amzeptiere und unsere gmeinsame wäg finde…
hilf hani am afang vorallem im hushalt brucht… s baby abgäh hets bi uns nur verschlimmeret… aber ich dänk das isch es usefinde was s chind genau brucht und wie me däm am beschte grächt wärde cha…
mini zweiti isch total easy gseh als baby… ganz e andere charakter…
mol luege wie denn s dritte wird 😉
55
778
Sini schwöster isch s komplette gägeteil 😂
57
2
Dauerstillen war ein Thema. Alle halbe Stunde an die Brust. Nicht ablegen lassen.
Kinderwagen? Friedlich schlafen? Fehlanzeige!! Ich höre heute noch die Nachbarn sagen "ohhhh da hat wohl jemand hunger"🙄
Kein einfaches Kind. Bis heute nicht. Starker Chrakter, will alles selbst machen.
Ich kann nur kraft und durchhaltevermögen wünschen.
425
Wend Spotify hesch gets en Podcast "it's a mom's world" det chöntsch mol id Folg 37 inelose.
I wönsche der bzw. euch ganz guets dorehalte, er schaffet da!
er het mol es ganz liebs Mami gseit, geb alles wasd hesch, ergendwenn chont alles zrogg. Da chont mer emmer weder en Sinn ond langsam bewohrheitet sechs.
...em öbrige seit mer High need Chend selle bsonders charakterstarchi Persone geh♥️
57
425