was hend dr so für glüscht momentan?😅i ha luscht uf salzigi suuri sache🤤, grad fori mega luscht uf ayran gha ha mr grad eins gmacht..! die wo ayran net kenne das isch jogurt,wasser,salz 😅…isch en getränk..!
Also jetzt muessi mal min senf dezueh geh ... ich bin zwar ned schwanger aber mer chönt meinä ... stah churz vor de Periode 😆
Chönnt nur frässe, aber so richtig schlimm ... uh de eint minute luscht uf Chinderpinguin und de nachher grad na eh Wienerli hine dri 😆
Oder eh Erdbeerconfi Brot und chää dezue..
Aber ich freu mi scho weni de au wider emal schwanger darf si.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
669
488
Ich ha sogar als spass gseit das weni en sohn becho hät häti ihn Ayran gnennt 🤔😁😆 ...
Und sust hani ganz komischi glüscht gha ... ha Chapion roh gässe mit Barbeque sauce...
Oder min absulute tipp isch Gurke ganz fiin schniide de mit jogurt und salz ... isch ja ähndlich wie Ayran.
Und komischer wiis hani immer so luscht gha uf Sushi ..
860
860
488
Bi mir aus so gsi ...
Oder Riiis mit Sweetchli sauce...
Oder MC Chicken aber statt die doof Maio hani sweet and sour sauce duff knallt 😋😋😋
488
860
Haha jööö chasch ja bald oder??
669
669
11
860
669
😅😍..
kochbananechips?🤔 hmm nonie gha nimmt mi jetzt wunder wie das schmöckt😅 muess grad morn kaufe hihi
488
Chönnt nur frässe, aber so richtig schlimm ... uh de eint minute luscht uf Chinderpinguin und de nachher grad na eh Wienerli hine dri 😆
Oder eh Erdbeerconfi Brot und chää dezue..
Aber ich freu mi scho weni de au wider emal schwanger darf si.
Gnüssets 😘😘
669