Liebi Mamis
Vielicht het öpert ähnlichs erlebt oder weiss e Antwort.
Mini 3 jährig Tochter het schienbar schowieder magedarm und vorher het sie ufem rugge gschlafe und so erbroche.irgendwie het sies i dem moment au nöd gschafft sich umchere, ha nur öpis komischs usem zimmer ghört und ha sie den ufem rugge liegend gfunde und s erbrochene isch nur usem muul gloffe.
Jetzt hani natürli angst dases nomal passiert und gaht das überhaubt dasmer am erbrochene erstickt im schlaf.
Bis jetzt het sies amig gmerkt bevor sie erbroche het das isch s erste mal passiert😖😖
Kommentare
778
Das muess e mega schock gsi si für di du armi😣
Gueti Besserig dinere Tochter ♥️
430
860
Ich han ghört dass wenn in voller Bewusstsein bisch cha das nöd passiere, aber wie Samira au seit, wenn nöd bi bewusst sie bisch vlt durch alk. Oder e droge chan das passiere will ebe nüme i de lage gsi wärsch reflexe zha. Passiere chas au wenn en unfall ka häsch und dich us de rucke position zbsp. Nöd chasch weg dreie.... E lähmig oder so... oder zbsp Chli viel schlaftablette zu dir gnoh häsch, das isch aber bi dineri chli sicher nöd de fall 🥰
Aber vieli tüend ebe de schlaf mit Bewusstlosigkeit verwechsle... 🙈
Wennd angst häsch chasch ja dini chli zu dir neh wie die zwei anderi mamis scho gseit hend, da chasch ja schnell handle falls öpis wär.
Wünsche dir und dinier chli viel kraft und gueti Besserig 🍀
53
Hii mini Tochter 2j hat das mal kah, voll im Schlaf erbreche da sie ufem Rucke schläft isch nüt passiert. Han sie fest huste und brüelle ghört und grad ide Nacht go luege. Ich han sie am beste bi eus im Bett schlafe lah und irgenwie no 2x erbreche so hani schnall chöne reagiere.
Min Sohn vo 5mönet isch au passiert am Tag im Schlaf. Grad uf Rucke dreht und han welle frisch mache und hat wieder ebroche und fast erstickt will er halt no kei Reflex hat. Zum Glück bin ich da ksi und han ihn chöne uf siite drehe damit alles use läuft. Ja han mega Agst kah danach und hani nüme welle allei lah.
Am beste bi dir schlafe lah, wens gaht uf Buch oder Siite so läuft use und ned zrück. Euii viel Kraft
130
Ja genau also mir schlafed zum glück immer zemme und suscht merkis amigs bevor sie erbricht und sie hets bis jetzt au immer vorher gmerkt. Bin aber nonig im bett gsi dasmal so dasis nöd gmerkt han und han voll angst gha wenni sie is bett bracht han nomal ufstah😖
Han ebe gmeint heg mal glese dasmer so en schutzreflex hegi wenn mer erbricht und wie ihr seged halt bewusstlos oder unter droge das nöd funktioniert aber han mich jetzt s ganze wucheend gfrögt obs im tüfschlaf au passiere chan.
Es isch e alles chli komisch gsi dasmal ehrlichgseit mega starchi magedarm so hani sie also nonie gseh aber jetzt gahts ihre zum glück schowieder chli besse.
53