Baby schläft nur an Brust

Hallo zäme

Min Chline (bald 9 Mönet) schloft tagsüber nu bi mir a dä Brust. Au wenn er iigschlofe isch nuggelet er witer. Sobald ich ufstoh wacht er sofort wieder uf. Nuggi nimmt er keine...

Kennt da öppert?

Kommentare

• Hallo Tamara. Ich kenns guet. Min chli, bald 10mt isch ähnlich. Schlaft nur ade brust ih und ai das funktioniert vielfach nid. Aso dasi 1-2h paisä mal ha känni nid. Er schlaft aber ai im kinderwage oder tragtuech. Drum machis eher so dasen is tuech nime oder gah gu laufe. Im bett probieri gar nime gross. Han also nid wirklich en tipp. Aber bisch nid älläi mit dem problem...
  • Hoi zeme mi 1 jährige isch genau glich. Allerdings hani mit öpe 8 mönet sone automatischi Federwiege kauft wo er jetzt immer no dinne schlaft am Tag für 1-2h. Die het mi würk grettet. Aber am abe wot er de wider nume brust u de muessi ihm au all stund go dBrust geh. Weni de selber is Bett gah de steit er ner nüm so oft uf. Zblöde isch halt au das meh am Abe nie weg cha er schlaft leider nume bi mir...
  • @minggi; im Chinderwage klappets bi üs au super. Es tuech hett er i dä erste Mönet gliebt. Aber sit er cha chrabble finded ers garnümme toll..aber tuet guet z'ghöre das es bi anderne au so isch. Ich ghöre vo anderne Mamis so viel wie toll ihri Chline elai schloofed und sie ii dere Ziit öppis für sich chönd mache.

@laura99; Eh Federwiege hend mir au gha. Aber da hett nu 2-3 mol klappet. Lustigerwiis schloft er ii dä Kita ohni Problem drin..🙈
    Am Obig und de Nacht pfuuset mine zum Glück recht guet. Aber verstoh dich völlig. So bisch mega iigschränkt wenn er nur dini Brust wett.
    laura99
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum