Hallo liebi Mamis
Ich benütze Babyforum sehr gern und liese oft au bi sache mit woni au grad gar kei frage han.
Han mer denkt es wär doch mega cool en thema ufzmache wo alli Mamis Tipps für wärdendi mamis hend, oder Tipps wo ihr gern gwüsst hättet vor euem erste Chind.
Ich han zbsp es buech und det stönd Tipps vonere Hebamme für ihri Tochter.
Ab und zue denki mir; oh man wiso het mer das nie öper vorher gseit, da hetti mir so viek arbeit chöne spare..oder am baby kei blödi gwohnheit zeigt 🙈
Mega läsigi Idee wenn mir eus da au eso chöntet ustusche..
Egal was eu grad in Sinn chunt... Über Stille, chinder Produkt, über schlaf gwohnheit (wiege/nöd wiege) Kolike, tipps für während Schwangerschaft selber.
Ich weiss für das isch ha de forum da 😅 damit mer sini fragene stellt.
Aber ha denkt so für mal durescrolle mal echli durelese.. chli ablenkig..
Ich wür mich meeega freue wenni eui Tipps us eui erfahrige au derfti wüsse egal über was... Was eu vo herze chunt...😍
🥰
Kommentare
860
Aber wo de chline da gsi isch hets schnell ahgfange mite erste "Problem" und zwar de Kinderwage. Er hets ghasst wie verrückt, de ganze weg gschroue.. 🤯 Han ihn die ganz zit müsse träge und Kinderwage ohne baby schiebe.. Ich ha niee dra denkt dass e tragehilf sooo e rettig Chan sie bis es mir e Kollegin vorgschlage und usglehnt het zum probiere.... Liebi werdendi mamis e tragi isch wükli en muss! De wird eu in so vieles helfe!
5
860
Babybjörn wippe isch au no recht guet und isch so lustig wenns usefindet wie sie sich selber Wippet 😅 für szweite baby holemer de sicher wieder!
13
Und chaufet nid vil Nuggis/ Nuggikette vor dr Geburt well vlt hender garkes Nuggibaby wie i😅Wenn eues Baby grennt bim Auto fahre würdi mit öpe 8 mönet, we zbaby guet cha sitze ufe anger Autositz wechsle ab den isches bi üs besser gange😊
430
790
Mini hend weder Tragi no Tuech gern gha. Han sie nie chönne drinne ha😅
790
790
13
860
Muess ebe au fürs mami stimme gäl?
425
weniger esch meh
wenn s chend mol do esch weiss mer vell besser was es brucht ond so usem wochebett oder au spöter esch jo schnell öppis online bstellt ond werd deför au rechtig brucht😊
5
860
Hend ihr mühe ka ?
Ich han min sohn Welle bis 1 jährige Stille, aber da mir ihn vo afang ah abgpumpti milch id fläsche tah hend damit min Partner ihn au mal fläsche chan geh. Das het bi eus leider nöd klappt, im 4 monat het er nüme welle us de brust trinke und nur no us de Fläsche, han seehr vieles usprobiert aber isch leider erfolglos bliebe.. 😩
Han denn täglich bis 12 mal mite Meleda pumpi pumpt aber brüst hend immer weniger milch produziert.. sugverhältnis vo de Pumpi isch ja anderscht als vom Baby....
Het öpert vo eu chöne stille und fläsche geh ohni sugverwirrig bim chind uszlöse? 🍼🍼
778
Aber er isch au churz devor gsi nur no schoppe z welle, aber er het denne magedarm becho und d Pumi nid so vertreit de isch d brust s einzige gsi wo no blibe isch 😅
860
Nuggi het mine au nöd welle bis zum 6te monat... Hets ihm lieber gar nie abote de nuggi 🙈 isch en horror gsi woner dnuggi verlore het i de nacht! Mega schön häsch ihn aber chöne stille 😍
335
860
5
860
488
Und ja die Wäschbrät ihlage... ich ha blüted wie eh schwein .. isch das nach em Kaiserschnitt au so schlimm ?
860
Werdendi mamis tuet mir leid ich wet eu kei angst mache 🤭🙈 sobald eue baby da isch isch alles vergesse...
Natürlich werdet ihr eu vlt mal unwohl fühle aber wenn ihr eue Glück i de arm hend isch alles vergesse 🥰🥰
195
168
778
Hmm de wuchefluss hani nid soo heftig in erinnerig gha. Und nach öbbe 2 wuche sis nur no schmierbluetige gsi. Was aber beidi mol rächt intensiv isch gsi, isch de Milchischuss 😮💨 nid so toll gsi…
Aber i wär soooo gärn wieder schwanger, has gliebt schwanger zsi, au d Geburt und die ersti Zit nachher, würdi gärn wieder erläbe. Aber bi jetz scho rächt gforderet mit dene zwei, ha nümme so d geduld 😔 und de no dr Schlofmangel… sit 6 johr kei Nacht meh düre gschlofe 😵💫 nenei i glaube i ha abgschlosse 🙈😂
195
778
860
778
531
Tragetuech/tragi isch au sehr empfehlenswert. Wie hei eini fo tragebaby en luemai & die isch perfekt für üs. Tür, aber jede cent wärt.
Und uf Zinnhuetli für die stillafäng bi offne brustwarze chani sehr empfehle.
Weleda babycreme (poposalbe) chani au sehr empfehle. Hei mier regelmässig, we zfüdeli chli rot isch gsi verwendet & nie es offes füdli gha. Bruchemer nu jetzt immer für tnacht.
860
Ich chas vo herze empfehle! 🥰 Es git sicher anderi marke wo au guet sind aber nach langem sueche damals hemer eus für de entschiede 🤭😁
5
223
Silber- oder Zinnhüätli bim Stille am Afang het mer au so fesch ghulfe!
860
531
860
531
860
860
1
4
860
860
https://youtube.com/c/mamiblock
Sie het viel gueti tipps woni nöd kennt han und mir neue idee bracht hend. 🥰